Pierwszy wywiad Jarosława Kaczyńskiego po wyborach. (o Smoleńsku)

Data: 2010-07-17 07:34:56
Autor: !' heÂŽsk
Pierwszy wywiad Jarosława Kaczyńskiego po wyborach. (o Smoleńsku)
On Sat, 17 Jul 2010 02:47:20 +0000 (UTC), abner
<abner1@poczta.onet.pl> wrote:

Mam pana Kaczyńskiego za wytrawnego polityka. Człowieka inteligentnego i obytego w politycznej walce. Człowieka, który wie, że w pamieci wyborców
odciskają się wyraziste symbole i obrazy. Takich obrazów udało mu się przemycić kilka. [...]

 najwieksza korzysc ze smierci s.p. lecha odniosl prezes pis.
 kazdy podrecznik kryminalistyki mowi wprost: sprawca jest ten
 kto odnosi korzysc ze zbrodni. sprawa zaczyna robic sie smierdzaca.

--

 HeSk

Data: 2010-07-16 23:38:12
Autor: Antenka

<abn...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

 kazdy podrecznik kryminalistyki mowi wprost: sprawca jest ten
 kto odnosi korzysc ze zbrodni. sprawa zaczyna robic sie smierdzaca.

POkurwione towarzystwo
Największą korzyść ze śmierci śp. prof. Lecha Kaczyńskiego zyskała
szajka POlszewi. Niejaki Komoruski  już o 05:46 zamieścił w necie
orędzie do narodu. Nie wiedziałam, że bobry mają zdolność
jasnowidzenia. Nim ciało Prezydenta ostygło, Bronisław I Samozwaniec
p.o. zaczął z automatu podpisywać wszystkie złe, bublowate ustawy,
których miejsce było w koszu na śmieci.

Antenka

Do hymnu POlszewi baczność!

"My ze spalonych WSI..."

Data: 2010-07-17 12:33:53
Autor: MH
Pierwszy wywiad Jarosława Kaczyńskiego po wyborach. (o Smoleńsku)

POkur.ione towarzystwo

================

Używając słów takich , kobietą nie możesz być.

Yoda

Data: 2010-07-17 14:15:31
Autor: [heÂŽsk]

Używając słów takich , kobietą nie możesz być.

Yoda

to zapewne transwestyta. jadry jest w nim/jej zakochany.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Pierwszy wywiad Jarosława Kaczyńskiego po wyborach. (o Smoleńsku)