Pies atakuje - jak sie bronic?

Data: 2011-01-31 16:30:18
Autor: andrzej21
Pies atakuje - jak sie bronic?

Użytkownik "Danga" <janevim@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d46b705$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Czy macie jakies sposoby na obrone gdy podczas

Kiedys, moze z 10 lat temu podczas dluzszej przejazdzki zaatakowaly mnie 2 psy. Jechalem sobie taka polna droga przez jakas wioskei z gospodarstwa przez dziure w plocie wylecialy 2 psy. Nie wiem czy chcialy sie bawic czy mnie zjesc, fakt faktem ze dolecialy do mnie i szczerzac zeby zaczely dobierac sie do moich nogawek. Na takie dluzsze trasy woze zawsz ze soba pompke rowerowa. Jeden dostal przez glowe pompka i uciekl ale najciekawsza historia byla z drugim. Bydlak byl taki zawziety ze nie chcial sie odczepic. Na nic nie reagowal, po prostu zakochal sie chyba. Zawziety byl tak ze nawet nie zauwazyl jadacego samochodu i skonczyl swoj zywot pod kolami poloneza.

Pies atakuje - jak sie bronic?