Pies atakuje - jak sie bronic?

Data: 2011-02-02 09:20:22
Autor: kml
Pies atakuje - jak sie bronic?

Użytkownik "Danga" <janevim@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d46b705$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
Czy macie jakies sposoby na obrone gdy podczas jechania na rowerze albo gdy go prowadzicie atakuje pies?
Gas, jakas rurka, ucziecka a moze spokojny spacer  ...?
Jak sie zachowac jak pojawi sie nagle nieznany pies?

Było! Jedna naprawdę _WAZNA_ informcja dotyczaca gazu jest taka: WYŁĄCZNIE "GAZ W ŻELU", ktory umożliwia jego użycie nawet pod wiatr.

Tyle razy pisałem w tej kwestii, że z mojej strony EOT.

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Pies atakuje - jak sie bronic?