Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony

Data: 2013-10-04 22:32:13
Autor: Krzysztof 45
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
"Halina Gorzawska, 55-letnia wodzisławianka została skazana przez sąd za
to, że dopuściła, by na jej podwórku pies, mieszaniec amstafa, pogryzł
dwóch pracowników jednej z wodzisławskich kancelarii komorniczych. Sądu
nie przekonały tłumaczenia, że osoby te weszły na prywatny teren
samowolnie, mimo tego, że furtka jest zamykana na zatrzask i nie można
jej otworzyć z zewnątrz. Dla sądu znaczenia nie miała też widniejąca na
furtce tabliczka Uwaga pies. "

http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi-komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

Normalnie PRL.
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-04 21:56:01
Autor: A.L.
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
On Fri, 04 Oct 2013 22:32:13 +0200, Krzysztof 45
<"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

[...]

W USA, w stanie Washington gdzie meiszkalem jakis czas, zloziej
zakradl sie do domu. Przeskoczyl pzrez ogrodzenie. Zostal napadniety
pzrez psa, pogryziony, no i pies potrzymaj zlodzeija do przyjazdu
policji. Zlodziej zostal skazany. Na tym sie nei skonczylo, bo zlodziej zaskarzyl wlasciciela domu o to
ze pies go pogryzl. Na nic sie zdalo ze zlodziej dostal sie na teren
nielegalnie. Argumentowal, ze gdyby na ogrodzeniu byla wywieszka "zly
pies" to by poszedl ograbic inny dom.

No i co? Zlodziej wygral sprawe i dostal odszkodowanie. Wlasciciel psa
zaplacil.

Pzrez jakis czas, najlepszym biznesem w okolicy bylo wyrabianai i
spzredawanie tabliczek "zly pies"

A.L.

Data: 2013-10-05 06:36:09
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-05 04:56, A.L. pisze:

No i co? Zlodziej wygral sprawe i dostal odszkodowanie. Wlasciciel psa
zaplacil.

Pzrez jakis czas, najlepszym biznesem w okolicy bylo wyrabianai i
spzredawanie tabliczek "zly pies"

A to w tych US jest obowiązek umieć czytać i to po angielsku?

Moim ulubionym przykładem (tak, też z US) prawnego skurwienia jest wysądzenie renty przez złodzieja-włamywacza, który spadł z dachu, za wypadek przy pracy. Nie pamiętam wszystkich szczegółów, ale udowodnił, że:
pracą jest zajęcie wykonywane regularnie w celu pozyskania środków do życia, wymagające określonych kwalifikacji bądź umiejętności.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-05 06:46:36
Autor: mi_ro
W dniu 2013-10-05 06:36, sqlwiel pisze:
pracą jest zajęcie wykonywane regularnie w celu pozyskania środków do
życia, wymagające określonych kwalifikacji bądź umiejętności

a ja myślałem ze w stanach prawo własności jest święte

Data: 2013-10-05 07:00:36
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-05 06:46, mi_ro pisze:
[...]

Było. Nie tylko w Stanach. Dopóki socjaliści (QIM) nie zaczęli ulepszać świata. Prawo jednostki stało się niczym wobec apetytów i żądań ogółu.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-05 07:44:21
Autor: Marek Dyjor
sqlwiel" <"nick wrote:
[...]

nie ma jednak nic gorsze niż postepuijące zdurnienie i powtarzanie starych odgrzewanych historyjek usłyszanych od kogoś tam kto na pewno wie co mówi.

Data: 2013-10-05 08:18:04
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-05 07:44, Marek Dyjor pisze:

[...]

A merytorycznie coś masz do powiedzenia, czy tylko tak-sobie-pop...lasz?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-05 15:27:27
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 05 Oct 2013 08:18:04 +0200, sqlwiel napisał(a):

[...]

Czy merytoryczne jest powtarzanie starych, nieprawdziwych lub uproszczonych
historyjek?

Masz, poczytaj sobie:
http://www.tortdeform.com/archives/2006/09/book_review_a_tort_protectors.html#more
http://www.stellaawards.com/stella.html
http://www.snopes.com/legal/lawsuits.asp
http://www.cracked.com/article_19150_6-famous-frivolous-lawsuit-stories-that-are-total-b.s..html

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2013-10-07 13:03:47
Autor: A.L.
On Sat, 05 Oct 2013 06:46:36 +0200, mi_ro <mi_ro@autocom.pl> wrote:

[...]

Jest. Co nei znaczy ze mozna w swoim domu/mieszkaniu robic co sie
chce. W skrajnym wypadku, mozna byc ze swojego wlasnego
domu/mieszkania wykwaterowanym sila.

A.L.

Data: 2013-10-05 17:13:10
Autor: Big Jack
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
W wiadomości
*sqlwiel" <"nick* napisał(-a):

[...]

Sam się popdpierdolił, że jest recydywą? :D To po pierwsze. Po drugie, nie trzeba od tej "pracy" płacić podatków i składek do ichniejszego ZUS, wystarczy ją wykonywać? Nie bez kozery Amerykanów uważam za półgłówków.

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2013-10-05 22:46:01
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 5 Oct 2013, Big Jack wrote:

Sam się popdpierdolił, że jest recydywą? :D To po pierwsze.

  Po pierwsze nie działa.
  Oświadczenie domniemanego sprawcy nie jest dowodem.
  A przynajmniej nie powinno być.
  W .pl taki mechanizm jest dopuszczalny wyłącznie przy mandacie.

Po drugie, nie trzeba od tej "pracy" płacić podatków

  Nie wiem jak w USA.
  W Polsce nie trzeba.
  I to *nie jest* żart, tylko sławne "dura lex" :>
  Tu masz przepis:
http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,13,13,700,,20130827,ustawa-z-dnia-26071991-r-o-podatku-dochodowym-od-osob.html
+++
Art. 2.
1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
[...]
4) przychodów wynikajšcych z czynnoœci, które nie mogš
  być przedmiotem prawnie skutecznej umowy;
-- -
(nie można wyegzekwować przed sądem "umowy o kradzież")

i składek do ichniejszego ZUS,

  Skąd się urwałeś? ;)
  Przecież oni tam nie mają ZUSu, a przynajmniej "ZUSu właściwego"
(Obama usiłuje wdrożyć konstrukcję odpowiadającą w .pl zestawowi
"ZUS+NFZ" ale dla składki ZDROWOTNEJ, tylko).
  Ubezpieczenie opłaca się/zbiera/odkłada samemu, w dowolnej formie.

wystarczy ją wykonywać?

  W .pl na przeszkodzie stoi Kodeks Pracy.
"Działalnośc wykonywana osobiście" nie jest pracą.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-07 12:39:04
Autor: A.L.
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
On Sat, 5 Oct 2013 22:46:01 +0200, Gotfryd Smolik news
<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

 Skąd się urwałeś? ;)
 Przecież oni tam nie mają ZUSu, a przynajmniej "ZUSu właściwego"
(Obama usiłuje wdrożyć konstrukcję odpowiadającą w .pl zestawowi
"ZUS+NFZ" ale dla składki ZDROWOTNEJ, tylko).

Sam sie urwales.

W USA jest "ichni ZUS" czyli Social Security. Skladki odprowadza sie
od WSZYSTKICH dochodow, podobnie jak od WSZYSTKICH dochodow placi sie
podatek stanowy i federalny.

Pieneidze placone na SS sa pzreznaczone na emerytury federalne i plan
ubezpieczeniowy Medicare dla emerytow.

Owszem, SS nie pokrywa ubezpiecznia nie-emerytow, i musza oni
zalatwiac ubezpieczenie we wlasnym zakresie. Na ogol to zalatwia
pracodawca ktory pokrywa czesc oplat za ubezpieczenie zdrowotne

Obana nie usiluje wdrozyc NFZ, a wdraza obowiazek wykupywanei
ubezpieczenia pzrez kazdego obywatela. Jezeli obywatel nie wykupi
ubezpieczenia zaplaci kare. Niestety, poniewaz kara jest nizsza niz
ubezpieczenie, wiele osob woli zaplacic kare. W ten sposob Obama
nalozyl podatek z pominieciem Kongresu. i O to teraz toczy sie walka w
Kongresie i stad zablokowanie Rzadu pzrez Kongres. Obama chce bowiem
obejsc prawo

A.L.

P.S. Jakbys pytal sie skad wiem: od 30 lat mieszkam w USA

Data: 2013-10-04 22:44:23
Autor: m
W dniu 04.10.2013 22:32, Krzysztof 45 pisze:
[...]
samowolnie, mimo tego, Ĺźe furtka jest zamykana na zatrzask i nie moĹźna
jej otworzyć z zewnątrz. Dla sądu znaczenia nie miała też widniejąca na
furtce tabliczka Uwaga pies. "

http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi-komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

"Jej(*) ochroniarz miał zostać przy drzwiach. W pewnym momencie krzyknął ostrzegająco o psie, rzucił się do ucieczki i schował za aplikantką."
(*) - aplikantki.

No normalnie ochroniarz jak się patrzy.

p. m.

Data: 2013-10-04 22:58:10
Autor: animka
W dniu 2013-10-04 22:32, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Normalnoe granda kłamczuchów. W Sądach teraz kłamią bezczelnie, liczy się tylko kłamstwo nie prawda.

A to mnie zdziwiło:

"Jej ochroniarz miał zostać przy drzwiach. W pewnym momencie krzyknął ostrzegająco o psie, rzucił się do ucieczki i schował za aplikantką."

Komorniczka miała ochroniarza, a ochroniarz schował sie za nią. I jeszcze pieniędzy chcą, bo ochroniarz poszkodowany. Śmiech na sali.
Po co ten ochroniarz?
"Wodzisławianka dostała karę 600 zł grzywny. Do tego sąd zasądził od niej 8 tys. zł na rzecz ochroniarza i obciążył kosztami sądowymi i zastępstwa procesowego wynoszącymi około 1700 zł."

--
animka

Data: 2013-10-05 07:49:21
Autor: Marek Dyjor
Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
[...]

dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

Data: 2013-10-05 00:39:40
Autor: Marek Wisniewski
W dniu sobota, 5 października 2013 07:49:21 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]

> Normalnie PRL.

dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

Psa nie ozywia.

Data: 2013-10-05 15:35:21
Autor: animka
W dniu 2013-10-05 09:39, Marek Wisniewski pisze:
[...]

prywatny teren samowolnie, mimo tego, Ĺźe furtka jest zamykana na

[...]

Pies ugryzł po jakimś czasie swoją panią to słusznie mu to się należało.

--
animka

Data: 2013-10-05 09:46:27
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-05 07:49, Marek Dyjor pisze:

http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi-komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

Normalnie PRL.

dość zastanawiający wyrok, podejżewam, że na tym sie nie skończy.

Normalka.
Pentagram: Policja - Komornik - Sąd - Bezpieka - lok.administracja.

Tak działa mafia. Takie mamy "prawo".

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-05 19:27:04
Autor: m
W dniu 05.10.2013 07:49, Marek Dyjor pisze:
[...]

Dla tych którzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją właścicielkę *bo się go bała*. Jak dla mnie jest to argumentem za tym że wyrok mógł nie być taki durny jak się to na pierwszy rzut oka wydaje.

p. m.

Data: 2013-10-05 20:02:32
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:
  > Dla tych ktĂłrzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją
właścicielkę *bo się go bała*.

Bała nie bała, tylko ona wie jak było.

cyt.
"Zawsze ktoś z nas wprowadzał gości, wtedy pies nie reagował. Pies po
prostu zaatakował, robił swoje - mówi załamana Halina Gorzawska."

Z drugiej strony, po co jej w Polsce taki pies, gdy mu nie wolno
pilnować prywatnego terenu?

Data: 2013-10-05 23:16:42
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 5 Oct 2013, Krzysztof 45 wrote:

cyt.
"Zawsze ktoś z nas wprowadzał gości, wtedy pies nie reagował. Pies po
prostu zaatakował, robił swoje - mówi załamana Halina Gorzawska."

  Pytaniem jest, czy "słusznie prawne" jest użycia psa w roli
niebezpiecznego narzędzia podczas czynności urzędowych.
  Bo tego komornika chyba się spodziewała?

Z drugiej strony, po co jej w Polsce taki pies, gdy mu nie wolno
pilnować prywatnego terenu?

  Było gości wprowadzić :]
  Nie pisz mi, że emocje itede, bo co racja to racja, ale fakt
że TIRman jest akurat wkurzony na motocyklistę nie powoduje, że ma
prawo go rozjechać.
  Jedna strona, to narzekanie *m.in.* na nieskuteczność prawa.
  A druga to właśnie pytanie, jak ją egzekwować, jeśli pozwoli się
na skuteczną "obronę psem".

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-06 13:07:21
Autor: Marek Dyjor
Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

z trzeciej strony wejście na tern zamkniętej posesji powinno sie zawsze wiązać z ryzykiem osoby wchodzącej.

Data: 2013-10-06 21:24:39
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.10.2013 13:07, Marek Dyjor pisze:

z trzeciej strony wejście na tern zamkniętej posesji powinno sie zawsze
wiązać z ryzykiem osoby wchodzącej.

Zamknięcie "na klamkę" to żadne zamknięcie.

Data: 2013-10-06 22:46:22
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
W dniu 06.10.2013 13:07, Marek Dyjor pisze:

z trzeciej strony wejście na tern zamkniętej posesji powinno sie
zawsze wiązać z ryzykiem osoby wchodzącej.

Zamknięcie "na klamkę" to żadne zamknięcie.

rozumiem że jak nie zamkniesz mieszkania na klucz to można spokojnie splądrować dom?

Wsadzenia łapy przez dziurę i otwarcie klamki to jednak sforsowanie zabezpieczenia, gdyby właściciel chciał aby każdy mógł wchodzić na teren posesji to by ją zostawił otwartą. To kwestia wychowania i szacunku dla własności. Dla mnie dom czy posesja zamnięte nawet na zatrzask to jednak miejsca zamknięte.

IMHO to było włamanie.

Data: 2013-10-06 23:46:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.10.2013 22:46, Marek Dyjor pisze:
Andrzej Lawa wrote:
W dniu 06.10.2013 13:07, Marek Dyjor pisze:

z trzeciej strony wejście na tern zamkniętej posesji powinno sie
zawsze wiązać z ryzykiem osoby wchodzącej.

Zamknięcie "na klamkę" to żadne zamknięcie.

rozumiem Ĺźe jak nie zamkniesz mieszkania na klucz to moĹźna spokojnie
splądrować dom?

Splądrować?

http://sjp.pwn.pl/szukaj/pl%C4%85drowanie

     plądrować
     1. ÂŤprzeszukiwać jakiś teren, dokonując grabieĹźyÂť
     2. ÂŤprzeszukiwać czyjeś rzeczy w celu zabrania czegoś»

Czy jesteś pewien, że chciałeś użyć tego słowa?

Wsadzenia łapy przez dziurę i otwarcie klamki to jednak sforsowanie
zabezpieczenia,

http://sjp.pwn.pl/szukaj/sforsowa%C4%87

     sforsować
     1. ÂŤnadwerężyć nadmiernym wysiłkiemÂť
     2. ÂŤpokonać z trudem jakąś przeszkodę; teĹź: przebyć jakiś teren, walcząc z nieprzyjacielemÂť

Czyżbyś był kolejnym imigrantem, który słabo zna język polski?

Czy może masz jakiś potężny niedowład i naciśnięcie klamki to dla ciebie jakiś wielki trud i wysiłek?

gdyby właściciel chciał aby każdy mógł wchodzić na teren
posesji to by ją zostawił otwartą.

Gdyby nie chciał, żeby ludzie mu na teren posesji wchodzili, to by zamkną bramę/furtkę na klucz (i nie pozostawił go w drzwiach).

To kwestia wychowania i szacunku dlawłasności.

Daruj sobie tę tanią demagogię.

Dla mnie dom czy posesja zamnięte nawet na zatrzask to jednak
miejsca zamknięte.

Dla ciebie może to być nawet miejsce święte i centrum wszechświata. Ale to twój prywatny problem.

IMHO to było włamanie.

Tia, i pewnie jeszcze zgwałcenie oraz usiłowanie zabójstwa?

Swoją drogą przypominam, że to był komornik, a komornik może wejść nawet siłowo (fakt - w asyście policji). Ty byś pewnie chciał, żeby nieuczciwi dłużnicy mogli się w takim przypadku ostrzeliwać, hmm?

Data: 2013-10-07 01:43:50
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
[...]

druga wersja pasuje...

zawsze można sie czepić zastosowanego słowa

[...]

wsadzenie ręki poprzez balaski płotu wymaga wysiłku, nie jest raczej naturalnym sposobem otwierania bramy.

[...]

hm...

Wychodzi na to że jeżeli zastosowałby zwykły zamek yale to też nie byłobyto wystarczające zabezpieczenie bo praktycznie każdy moze taki zamek otworzyć za pomocą dwóch prostych narzędzi, nie mówiąc o łamaku którego urzycie też nie wymaga zbyt wielkiego wysiłku.

[...]

Ale to twĂłj prywatny problem.

[...]

No i teraz coś z sensem:

skoro ich nie wpuszczono to powinni byli wrócić w asyście policji oraz ewentualnie kogoś kto potrafi unieszkodliwić psa.

Niestety ale panienka i jej pożal sie boże "ochroniarz" postanowili iść na skróty.

Dodam że ochroniarz posiadał chyba co najmniej gaz pieprzowy i mógł go zastosować przeciwko agresywnemu zwierzęciu.

Data: 2013-10-07 08:28:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 01:43, Marek Dyjor pisze:

[...]

Och, jeśli sąsiad chce zabrać np. swoją pożyczoną betoniarkę to oczywiście, niech sobie wchodzi.

A komornik teĹź zasadniczo zajmuje "swoje".

Poza tym w tym przypadku weszli porozmawiać, więc twoje pytanie jest (jak zwykle) bez sensu.

[...]

Jest to tak samo "nadmierny" wysiłek i tak samo wieli "trud" jak podniesienie ręki i zdjęcie pętli z drutu ze sztachet - a to "zabezpieczenie" jest wśród normalnych ludzi rozumiane jako zabezpieczenie przed ucieczką/wejściem zwierząt, a nie ludzi.

nie jest raczej naturalnym sposobem otwierania bramy.

Cóż, swego czasu to było dość popularne rozwiązanie dla małych furtek ogrodowych jak moi rodzice mieli pracowniczy ogródek działkowy to i u nich i w wielu okolicznych ogródkach klamki ruchome były tylko z jednej strony.

[ciach]

[...]

Twoja logika jest nawet bardziej kulawa niĹź twoja ortografia.

Łamak dość dosłownie ŁAMIE zabezpieczenie. A samo zdobycie specjalnych narzędzi wymaga pewnego wysiłku.

[ciach]

[...]

Żaden przepis nie nakazuje czekania na lokaja, który by bramę otworzył. Nie jest zamknięte na jakiś klucz - można wchodzić. Swoją drogą to norma w wielu publicznych parkach - furtki są zamknięte, żeby bezpańskie psy mniej właziły. Wg twojej "logiki" wejście do takiego parku to włamanie...

Niestety ale panienka i jej pożal sie boże "ochroniarz" postanowili iść
na skrĂłty.

Weszli przez niezamkniętą furtkę.

Dodam że ochroniarz posiadał chyba co najmniej gaz pieprzowy i mógł go
zastosować przeciwko agresywnemu zwierzęciu.

Skąd wiesz, że posiadał?

Poza tym może na ciebie regularnie rzucają się psy i masz wprawę, ale dla normalnego człowieka jest to duże zaskoczenie stąd reakcje będą mocno odruchowe - chociaż taki odruch (ucieczka) to w przypadku psa zły wybór.

Data: 2013-10-07 16:40:17
Autor: Marek Dyjor
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony

jesteś trollem...

Data: 2013-10-07 19:39:27
Autor: Andrzej Lawa
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
W dniu 07.10.2013 16:40, Marek Dyjor pisze:
Andrzej Lawa wrote:

jesteś trollem...

Ach, nie ma to jak "rzeczowy argument", tak charakterystyczny dla Dyjorka...

Data: 2013-10-08 06:11:07
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:

jesteś trollem...

Ach, nie ma to jak "rzeczowy argument", tak charakterystyczny dla
Dyjorka...

a co będe z tobą dyskutował...

skoro zawsze sie ustawiasz bokiem do większości zeby miec fun z trollowania

Data: 2013-10-08 08:31:44
Autor: Andrzej Lawa
Andrzej Lawa wrote:

[...]

Ta twoja większość to, po twoim przykładzie, durnie. A ty sprawiasz wrażenie totalnego ćpuna.

Data: 2013-10-08 08:37:40
Autor: Nostradamus
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
UĹźytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l2uh4a$fit$1@news.task.gda.pl...

Andrzej Lawa wrote:

jesteś trollem...

Nie wywlekaj popaprańca, pls.

Data: 2013-10-07 00:29:46
Autor: WS
W dniu niedziela, 6 października 2013 22:46:22 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

[...]

Rozumiem, ze zakupy robisz tylko w supermarketach, bo male sklepiki sa na klamke zamkniete ;)

WS

Data: 2013-10-07 10:58:38
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-07 09:29, WS pisze:

Rozumiem, ze zakupy robisz tylko w supermarketach, bo male sklepiki sa na klamke zamkniete ;)

Rozumiem, że Ty nie odróżniasz przestrzeni poniekąd publicznych jakimi są sklepy od prywatnych mieszkań i domów?

Data: 2013-10-07 11:31:55
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 10:58, PlaMa pisze:
[...]

Sąsiad prowadzi biznes w swoim domu. Jak odróżnisz dom z biznesem od domu bez biznesu?

To po pierwsze.

Po drugie "błądzić rzecz ludzka" i ktoś zaproszony przez znajomego do domu ("przyjeżdżaj i wchodź - będę z tyłu w ogrodzie") nie może być narażony na pogryzienie czy wdepnięcie na minę przeciwpiechotną tylko dlatego, że wszedł przez otwarte drzwi i tylko pomylił adres.

Data: 2013-10-07 19:41:32
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-07 11:31, Andrzej Lawa pisze:

[...]

Nie wejdę jeśli nie będę pewien.

[...]

a czy takie były okoliczności pogryzienia? Bo mnie nadal się wydaje, że osoby nieupoważnione przez właściciela działki weszły tam nieproszone i natknęły się na psa.

Idąc tym tokiem myślenia to strach grabie zostawić na podjeździe bo ktoś sobie wejdzie bo nie było zamknięte na zamek, nadepnie na nie i zęby wybije.

Data: 2013-10-07 19:46:17
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 19:41, PlaMa pisze:

Sąsiad prowadzi biznes w swoim domu. Jak odróżnisz dom z biznesem od
domu bez biznesu?

Nie wejdę jeśli nie będę pewien.

To nigdy nie wejdziesz bo nigdy nie możesz być pewien - w końcu jaki przepis zabrania urządzeniu sobie domu a'la sklep spożywczy?

[...]

W odróżnieniu od epoki Stalina poruszanie się po kraju nie wymaga zezwolenia. Wchodząc zabezpieczeń (czyli prawa) nie złamali więc mogli wejść.

Idąc tym tokiem myślenia to strach grabie zostawić na podjeździe bo ktoś
sobie wejdzie bo nie było zamknięte na zamek, nadepnie na nie i zęby
wybije.

Zostawiaj co chcesz, ale zamykaj na klucz i jesteś zasadniczo kryty.

Taki duży wysiłek?

Data: 2013-10-07 23:34:37
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-07 19:46, Andrzej Lawa pisze:

W odróżnieniu od epoki Stalina poruszanie się po kraju nie wymaga
zezwolenia. Wchodząc zabezpieczeń (czyli prawa) nie złamali więc mogli
wejść.

Złamali, furtka byłą zaryglowana. Basta! Serio włazisz wszędzie gdzie płot nie jest po prądem a drzwi można otworzyć tylko kombinacją jak w sejfie?

Data: 2013-10-08 06:15:09
Autor: Marek Dyjor
PlaMa wrote:
[...]

pewnie tak...

a jak jest zamek szyfrowy to wlezie jak bedzie porosta kombinacja typu 1234 1111 bo zbyt prosta kombinacja nie jest zamknięciem itd...

ponadto wiadomo że w sklepach i innych publicznych lokalach powszechnie klamki sa tylko do środka i drzwi otwiera sie przez przekładania ręki przez dziurę i otwieranie klamki od środka, to norma przecież.

Myślę tez, że jak znajdzie portfel na ulicy to uzna, że to była darowizna osoby kóra go zostawiła i sobie zostawi.

Data: 2013-10-08 08:26:56
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.10.2013 06:15, Marek Dyjor pisze:

[...]

Myślę, Dyjorze, że twoje urojenia biorą się z intensywnego ćpania, które wywołują u ciebie powyższe bredzenie.

Dyjor musi być kompletnie straconym nałogowcem, może i ostatnią fazę AIDS już ma, skoro takie halucynacje generuje.

Data: 2013-10-08 09:43:33
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
[...]

znaczy co myślisz że ci zrobie przyjemność i cię pozwę? :)  twoje niedoczekanie

Data: 2013-10-08 10:07:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.10.2013 09:43, Marek Dyjor pisze:
Andrzej Lawa wrote:
[...]

Wątpię, żebyś był zdolny do samodzielnych czynności prawnych - musisz mieć potężne upośledzenie umysłowe skoro dla ciebie wejście na jakiś teren _bez_ przełamywania zabezpieczeń (co jest legalne) i przywłaszczenie sobie zgubionej ruchomości (co jest wyraźnie zakazane) to jedno i to samo.

Przyznaj się - te brednie pisze za ciebie jakaś pielęgniarka, która "nie chce ale musi"?

Data: 2013-10-08 11:08:35
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
[...]

czyli dalej twierdzisz, że umieszczenie od srodka klamki, którą można otworzyć bramkę nie stanowi zabezpieczenia furtki przed wejściem? A co z przyciskiem, też często się stosuje takie zabezpieczenie, czy można przeskoczyć przez płot wcisnąć przycisk i wejść na teren posesji?

W przypadku furtki zamykanej na przysłowiową gumkę można by sie od biedy zgodzić ze każdy może wchodzić, choć trzeba by jednak sie zastanowić nad tym jaką intencję miał właściciel szczególeni jeśliby napisał, że po podwórzu może latac zły pies. IMHO jest to wyraźne ostrzeżenie, że wejście odbywa sie na własną odpowiedzialność.

W tym przypadku jednek mamy domofon i rygiel elektromagnetyczny.
Oczywistym jest, że intencją właściciela posesji nie było umożliwienie wchodzenia każdemu kto ma na to ochotę a tylko tym osobom, które odstaną na to zezwolenie, potwierdzone zwolnieniem rygla poprzez domofon.
Klamka wewnętrzna nie jest przeznaczona dla osób z zewnątrz, służy tylko tym kórzy chca wyjść z terenu posesji, gdyby intencją włąsciciela posesji było umożliwić każdemu otwieranie bramy to by zamontował klamki po obydwu stronach, nie montował rygla i domofonu lub zgoła nie montował bramki czy ogrodzenia.

Otwiercie bramki z zewnątrz wymaga wsadzenia ręki na teren zamkniętej posesji w celu przekręcenia klamki, moim zdaniem trudno uznać, że jest to działanie zgodne z prawem.

Nastepnym problemem jest czy prawo zakazuje wypuszczania na zamkniętym ogrodzonym odpowiednio wysokim ogrodzeniem terenie psa, który ma pilnować tego terenu. Biorąc pod uwagę że jeśli działanie psa ma byc skuteczne to musi on intruza zaatakować i uniemożliwić mu dalsze krążenie po terenie.

Data: 2013-10-08 11:39:27
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.10.2013 11:08, Marek Dyjor pisze:

czyli dalej twierdzisz, że umieszczenie od srodka klamki, którą można
otworzyć bramkę nie stanowi zabezpieczenia furtki przed wejściem? A co z

Oczywiście że nie - wiele ogrodowych furtek swego czasu miało (a być może i teraz ma) ruchome klamki z jednej strony.

przyciskiem, też często się stosuje takie zabezpieczenie, czy można

Tak samo jak z klamką.

przeskoczyć przez płot wcisnąć przycisk i wejść na teren posesji?

Umm... Chcesz przeskoczyć przez płot żeby dostać się na posesję żeby otworzyć furtkę żeby wejść na posesję na której już jesteś?

Pomijając kompletny brak logiki w twoim pomyśle - przeskakiwanie przez płoty stanowiące wyraźne zabezpieczenie przed wejściem to wysiłek daleko większy niż przesunięcie dłoni o 5cm żeby sięgnąć do klamki. No chyba że płotek ma jakieś 20cm wysokości. Uważasz, że przekroczenie przez taki płotek to włamanie? ;)

[...]

Mówimy teraz o prawie czy o zdrowym rozsądku?

I przypominam że chwilowo mowa jest o rzekomym włamaniu poprzez naciśnięcie na klamkę. Ale skoro już się łaskawie zgodziłeś, że zdjęcie takiej gumki to nie włamanie, to teraz zamiast psa rozmieść miny przeciwpiechotne. I wyobraź sobie kogoś o słabym wzroku kto kogoś szuka lub pomylił adresy...

[...]

Gdyby nie była to by nie była dostępna. Uniemożliwienie dostępu do takiej klamki jest trywialne.

[ciach]

Otwiercie bramki z zewnątrz wymaga wsadzenia ręki na teren zamkniętej
posesji w celu przekręcenia klamki, moim zdaniem trudno uznać, że jest
to działanie zgodne z prawem.

Jak widać sąd ma odmienne zdanie.

[...]

Ponownie: zamiast psa wstaw sobie miny, karabiny automatyczne, wilcze doły czy inne niebezpieczne instalacje. Dla ustalenia uwagi - masz pozwolenie na karabiny czy miny.

Wg ciebie drzwi zamknięte na klamkę to prawidłowe zabezpieczenie?

Data: 2013-10-08 12:00:45
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
[...]

Powtarzam pytanie dla kogo jest ta ruchoma klamka? czy jest przeznaczona do osoby znajdującej sie od strony nieruchomej klamki?

przyciskiem, też często się stosuje takie zabezpieczenie, czy można

Tak samo jak z klamką.

a jak nie dam rady ręka ale dam radę kijkiem lub ręką uzbrojoną w kijek to też mogę otworzyć?

[...]

a przeskoczenie przez płotek o wsyokości 120cm? jest już włamaniem czy jeszcze nie.

wskaż mi paragraf ktyóy okresla od jakiej wysokości płota zaczyna sie włamanie?

[...]

rozmieszczanie pułapek mogacych zagrozić życiu jest wg prawa zakazane.

[...]

co to znaczy dostepna...  jak trudne musi być dostanie sie do klamki lub przycisku aby uznać że dostanie si eod nich jest juz włamaniem?

Jak widać sąd ma odmienne zdanie.

sady czasem gdy idzei o sprawy dotyczące urzedników pańśtwowych wykazują sie dziwną tolerancją na łamanie przez nich prawa.

to pewnikiem pozostałoś po czasach komuny.  naszczęście pojawiają sie sędziowie o innym podejsciu do prawa.

Wg ciebie drzwi zamknięte na klamkę to prawidłowe zabezpieczenie?

czy zamek szyfrowy z prostym kodem to prawidłowe zabezpieczenie

Data: 2013-10-08 12:07:39
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.10.2013 12:00, Marek Dyjor pisze:

[...]

Dla każdego. Gdyby była nieprzeznaczona dla tych z zewnątrz, to nie byłaby łatwo dostępna.

przyciskiem, też często się stosuje takie zabezpieczenie, czy można

Tak samo jak z klamką.

a jak nie dam rady ręka ale dam radę kijkiem lub ręką uzbrojoną w kijek
to też mogę otworzyć?

Kijek? Czyli przycisk jest frontem do furtki? Bezsensowne rozwiązanie.

Celowa prowokacja czy montaż po pijaku?

[...]

W mojej ocenie jest gdyż wymaga wspięcia się owo ogrodzenie, co potencjalne może je uszkodzić.

wskaż mi paragraf ktyóy okresla od jakiej wysokości płota zaczyna sie
włamanie?

Ustawowej normy nie ma. Orzeknie sąd na podstawie doświadczenia życiowego.

[...]

Ach. Pułapka biologiczna w formie agresywnego psa jest jakoś z tego zakazu wyłączona? (swoją drogą - na czym opierasz ów zakaz?)

[ciach]

[...]

Trudniejsze od przesunięcia ręki pacę centymetrów dalej.

Tia, spisek.

Data: 2013-10-08 11:51:42
Autor: Marek Dyjor
Marek Dyjor wrote:
Andrzej Lawa wrote:
[...]

tak BTW naprawdę nie miałbyś żadnych oporów aby wejść na teren posesji zamkniętej furtką zablokowaną za pomocą np gumki czy metalowej obręczy?

Data: 2013-10-08 11:58:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.10.2013 11:51, Marek Dyjor pisze:

tak BTW naprawdę nie miałbyś żadnych oporów aby wejść na teren posesji
zamkniętej furtką zablokowaną za pomocą np gumki czy metalowej obręczy?

Prawnych? Nie.

Jest jeszcze kwestia paranoi samozachowawczej (np. latający groźny pies) oraz uprzejmości, ale to już każdy przypadek indywidualnie.

Data: 2013-10-08 08:31:06
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 23:34, PlaMa pisze:
[...]

Niczego nie złamali. Było "zamknięte" ale "na klamkę".

W autobusie ktoś otwiera okno to też uważasz to za włamanie? W końcu też jest "zaryglowane" i trzeba nacisnąć taką czy inną klamkę.

Basta! Serio włazisz wszędzie gdzie

Myślisz głąbie, że jak napiszesz "basta!" to będziesz miał rację?

Heh, zupełnie jak niejaki Kapral, który dla podkreślenia wagi swoich słów kazał Siłaczowi walnąć pięścią w stół.

Niestety w jego przypadku też nie spowodowało to, że miał rację - a tylko się ośmieszył. Zupełnie jak ty teraz.

płot nie jest po prądem a drzwi można otworzyć tylko kombinacją jak w
sejfie?

Czy mógłbyś nie imputować mi swoich chorych urojeń?

Data: 2013-10-07 16:43:51
Autor: Marek Dyjor
PlaMa wrote:
[...]

nie on nie odróżnia klamki dostępnej z zewnątrz która wystarczy nacisnąć aby otworzyć drzwi od klamki dostępnej tylko od środka NIE DOSTĘPNEJ DLA OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIE Z ZEWNĄTRZ.

Lawę rozumiem kiedyś znowu dostanie gazem po oczach jak sie włamie to zamkniętego obiektu bo stwierdzi że skoro przycisk odmykający furtkę można nacisnąć kijem to znaczy ze każdemu wolno wchodzić.

Data: 2013-10-07 19:48:20
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 16:43, Marek Dyjor pisze:

[...]

Jakby nie była dostępna to by z niej nie skorzystał.

Równie dobrze teren mógłby być zamknięty przy pomocy magicznego kręgu z popiołu.

Lawę rozumiem kiedyś znowu dostanie gazem po oczach jak sie włamie to
zamkniętego obiektu bo stwierdzi że skoro przycisk odmykający furtkę
można nacisnąć kijem to znaczy ze każdemu wolno wchodzić.

Jesteś durniem, w dodatku zakłamanym.

Data: 2013-10-08 06:17:18
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
[...]

realy? czyli jak ktoś bęzie miał zamek szyforwy z kodem 1234 to też można wejść bo taki kod nei jest zamknięciem tylko zaproszeniem dla każdego do wchodzenia?

[...]

nie jestem za to trollem, bo nie sądzę abyś był takim durniem abyś wykładane tutaj zasady stosował w życiu.

Data: 2013-10-08 08:37:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 08.10.2013 06:17, Marek Dyjor pisze:

[...]

Jeśli ten ktoś ten kod wywiesi tak żeby był dostępny i widoczny (jak ta klamka) to oczywiście.

[...]

Jako że jesteś kłamcą (lub też ćpunem z halucynacjami) twoje twierdzenie, że nie jesteś trollem jest niewiarygodne.

Data: 2013-10-08 15:07:57
Autor: Nostradamus
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
Użytkownik "Marek Dyjor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l30109$352$1@news.task.gda.pl...

,
Jesteś durniem, w dodatku zakłamanym.

nie jestem za to trollem, ,

Jesteś , jesteś.
Po ch... wywlekasz tego śmiecia innym z szamba? Bawi cię jak cię nazywa durniem i.t.p? Co chcesz osiągnąć tą "dyskusją" ?

Data: 2013-10-07 16:41:25
Autor: Marek Dyjor
Dyjor napisał:

[...]

naprawdę? musisz wsadzać rękę przez jakąs dziurę żeby otworzyć dostepną tylko do środka klamkę w celu wejscia do sklepu?

ciekawe? jesteś jakimś klonem lawy

Data: 2013-10-06 13:52:11
Autor: Krzysztof 45
[...]

Z tego co wyczytałem ona się nie broniła psem. W ręcz odwrotnie. Po
ataku psa sama zaczęła bronić napastników przed psem.

Dla mnie z racji pracy, bywam nie raz na prywatnych posesjach. W życiu
nie odważył bym się wejść na posesję bez zgody właściciela gdy jest
tabliczka że obejścia pilnuje pies. W życiu by mi do łba też nie przyszło,
skarżyć właściciela posesji że jego pies mnie pogryzł gdy wszedłem bez
jego zgody.
Czy jak wejdę po latawiec na słup wysokiego napięcia, na którym jest
tabliczka "Baczność. Wysokie napięcie. Nie dotykać", i to napięcie mnie
popali, czy właściciel słupa bądź napięcia poniesie karę? Nie.
Każdy powie o mnie bez względu na stan zdrowia po tym popaleniu, że
miałem nasrane w głowie że tam wlazłem. To samo tyczy się tych
pogryzionych ludzi.

Po co są ogrodzenia, furtki, bramy, zamki, domofony? By każdy właził na
teren posesji komu się podoba? Czy po to  by nikt niepowołany tam nie
wchodził?
Po co i w jakim celu weszli na teren posesji gdy nikt im furtki nie
otwierał? Weszli imbecyle na swoje ryzyko.
A jeżeli musieli by wejść bez zgody i pod nieobecność właściciela, to
powinni uczynić to w eskorcie policji jak nie raz to czynią, gdy boja
się linczu ludzi.

Data: 2013-10-06 15:04:37
Autor: Marek Dyjor
[...]

no oczywiste przecież, napis Baczność Wysokie Napięcie Nie dotyka, nie może być traktowany jako wiążący prawnie zakaz wchodzenia czy dotykani urządzeń elektrycznych.  Czy jest jakaś ustawa która by stanowiła

[...]

dokładnie policja przyjeżdża z weterynarzem który może czasowo uśpić niebezpieczne zwierze...

Data: 2013-10-06 03:21:14
Autor: m
W dniu 05.10.2013 20:02, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:
  > Dla tych ktĂłrzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją
właścicielkę *bo się go bała*.

Bała nie bała, tylko ona wie jak było.

" Potem jeszcze raz ugryzła panią Halinę. Kobieta nie czuła się pewnie w obecności psa i w czerwcu został uśpiony."

Jak dla mnie to brzmi jakby się go bała.

p. m.

Data: 2013-10-07 10:59:53
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-06 03:21, m pisze:

" Potem jeszcze raz ugryzła panią Halinę. Kobieta nie czuła się pewnie w
obecności psa i w czerwcu został uśpiony."
Jak dla mnie to brzmi jakby się go bała.

czy to coś zmienia w sprawie komorników?

Data: 2013-10-07 14:05:31
Autor: m
W dniu 07.10.2013 10:59, PlaMa pisze:
W dniu 2013-10-06 03:21, m pisze:

" Potem jeszcze raz ugryzła panią Halinę. Kobieta nie czuła się pewnie w
obecności psa i w czerwcu został uśpiony."
Jak dla mnie to brzmi jakby się go bała.

czy to coś zmienia w sprawie komorników?

Przede wszystkim zmienia w sprawie czy tylko ona wie jak było czy nie. A w sprawie komorników - uważam że daje do myślenia, obniża wiarygodność linii obrony "u nas było wszystko w porządku, to komornicy sprowokowali naszego psa i sami sobie są winni".

p. m.

Data: 2013-10-07 19:42:46
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-07 14:05, m pisze:

[...]

nie wiem jak fakt, ze właścicielka rzekomo mogła sięczuć zagrożona przez własne zwierze czyni ją odpowiezianlą za pogryzienie było-niebyło włamywaczy.

Data: 2013-10-07 19:55:10
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 19:42, PlaMa pisze:

nie wiem jak fakt, ze właścicielka rzekomo mogła sięczuć zagrożona przez
własne zwierze czyni ją odpowiezianlą za pogryzienie było-niebyło
włamywaczy.

Niebyło.

Aby się włamać trzeba przełamać jakieś zabezpieczenie.

Swobodnie dostępna klamka nie jest zabezpieczeniem większym niż magiczna runa namalowana na progu zamiast furtki.

Data: 2013-10-07 23:36:46
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-07 19:55, Andrzej Lawa pisze:

Aby się włamać trzeba przełamać jakieś zabezpieczenie.
Swobodnie dostępna klamka nie jest zabezpieczeniem większym niż magiczna
runa namalowana na progu zamiast furtki.

Jak samochód nie ma alarmu to już mogę wlazić do niego? Bo wyciągnięcie rygla (zwłaszcza w starszych samochodach) to żadne zabezpieczenie.

Zresztą - założmy że przymkneli tylko drzwi, bez zamykania centralnego zamka - moge sobie wejść czy nie?

Data: 2013-10-08 06:18:26
Autor: Marek Dyjor
PlaMa wrote:
[...]

możesz, taki samochód jest jak wiadomo przeznaczony do zabrania i odjechania sobie gdzie chcesz...

Data: 2013-10-08 08:39:38
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 23:36, PlaMa pisze:
[...]

Jakie żadne? Trzeba mieć klucz.

Zresztą - założmy że przymkneli tylko drzwi, bez zamykania centralnego
zamka - moge sobie wejść czy nie?

Wskaż przepis jaki ewentualnie złamiesz. Potrafisz?

Data: 2013-10-09 22:24:30
Autor: Andrzej Lawa
[...]

No czekam - podasz jakiś przepis zakazujący wejścia do cudzego otwartego samochodu?

Data: 2013-10-10 01:25:05
Autor: Bereza

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:l34e1u$afj$2node1.news.atman.pl...
[...]

Samochód to ruchomość, która jest czyimś mieniem. Wejście do niego to zabór mienia.
Równie dobrze ktoś mógłby ci wyjąć z kieszeni portfel i pobuszować, jeżeli nie zamknięty na kłódkę...

BK

Data: 2013-10-11 22:43:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 10 Oct 2013, Bereza wrote:

[...]

  Proponuję nie skupiać się na tym, że Twój wniosek to nadinterpretacja
(IMHO tak właśnie jest), tylko wskazać ogólniejszy błąd, który popełniłeś
porównując ruchomość z nieruchomością.
  Są przepisy penalizujące nieuprawnione rozporządzenie ruchomością,
ale wskaż odpowiednik art.127 KW dla nieruchomości.
  Całkiem niedawno było :)

Równie dobrze ktoś mógłby ci
wyjąć z kieszeni portfel
   ^^^^^

  O właśnie.
  Nie zauważyłem żebyś w przykładzie powoływał się na przestawianie
samochodu :> ("wyjęcia" go z miejsca w którym się znajduje, bo
samowolne przemieszczanie to faktycznie jest cecha posiadania)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-07 21:56:03
Autor: m
W dniu 2013-10-07 14:05, m pisze:

[...]

Nie czyni jej odpowiedzialną, tylko czyni ją mniej wiarygodną.

p. m.

Data: 2013-10-06 00:45:35
Autor: animka
W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:
[...]

Pies pilnował domostwa i wyczuł złodziei, więc miał rację. W związku z tym, że był odciagany to zgłupiał i ukarał swoją pania.

--
animka

Data: 2013-10-06 12:35:02
Autor: animka
W dniu 2013-10-06 00:45, animka pisze:
W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:
[...]

Miało być: zgłupiał i po jakimś czasie ugryzł (a nie ukarał) swoją panią.

--
animka

Data: 2013-10-06 14:02:46
Autor: Chocobo
W dniu 2013-10-05 19:27, m pisze:

Dla tych którzy czytają tylko tytuły: pies został uśpiony przez swoją
właścicielkę *bo się go bała*. Jak dla mnie jest to argumentem za tym że
wyrok mógł nie być taki durny jak się to na pierwszy rzut oka wydaje.

Usypiać psa, za kretynizm właściciela. Rzeczywiście nic durnego.

Marcin

Data: 2013-10-05 11:31:57
Autor: Zbyszek9
[...]

Jak to powiedział kiedyś minister Drzewiecki ?:
.....polska to dziki kraj ....

Data: 2013-10-05 15:40:38
Autor: animka

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/u-tuska-bya-najlepsza-trawka-w-miescie_357408.html

--
animka

Data: 2013-10-05 15:00:36
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail animka@tonieja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/u-tuska-bya-najlepsza-trawka-w-miescie
_357408.html

Nie wiem czy słyszałas i co ważniejsze, czy cię to interesuje (bo chyba dla kogoś kto wiedze czerpie z SE fakty nie sa ważne) ale Tusk w czasie studiów  nie mieszkał w akademiku.
Był z Gdańska i studiował w Gdańsku...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2013-10-05 17:21:41
Autor: Krzysztof 45
[...]

Kupując ziemię nie jesteś jej właścicielem i tego co na lub w niej znajdziesz. Będąc na swojej prywatnej ziemi/posesji nie jesteś u siebie.

Polska to jedna wielka farsa.

Data: 2013-10-05 19:39:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.10.2013 17:21, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty... Ciągle tylko na kraj plują a sami tylko chuligańskie wybryki uskuteczniają.

Jak ci się nie podoba - granice otwarte.

Data: 2013-10-05 21:39:13
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-05 19:39, Andrzej Lawa pisze:

Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty...

Zdrajców znajdziesz w przed lustrem i przy okrągłym stole.

Ciągle tylko na kraj plują

Na kraj? Ty wiesz na co ja pluję?
Co to jest dla ciebie kraj?

Czy niepolacy rządzący tym krajem na jego niekorzyść i doprowadzający go
na skraj bankructwa, to dla ciebie kraj?
Czy brak odpowiedzialności urzędniczej, to tez kraj?
Czy rząd który nie potrafi wydymać Rosji, Niemiec, Francji, (czyt. robić
interesów na korzyść polski i polaków) jedyne co potrafi to wydymać swój
naród, to też jest kraj?
Czy sędziowie którzy orzekali w procesach politycznych, a którzy w
dalszym ciągu orzekają, to tez dla ciebie kraj?
Czy to że czołowi komuniści stali się nagle socjaldemokratami, to tez kraj?
Czy to że w tym systemie można bezkarnie zastrzelić generała policji i
unika się ustalenia  mocodawców, to też kraj?
Czy to że resorty które powinny stać na straży prawa, jawnie je łamią
bez ponoszenia konsekwencji, to jest dla ciebie kraj?
itp.itd... długo by wymieniać.

Odpowiedz, to ci rozjaśnię na co ja pluję.

Data: 2013-10-05 21:51:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.10.2013 21:39, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-10-05 19:39, Andrzej Lawa pisze:

Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty...

Zdrajców znajdziesz w przed lustrem i przy okrągłym stole.

Ach, czyli masz u siebie okrągły stolik i lustro.

Ciągle tylko na kraj plują

Na kraj? Ty wiesz na co ja pluję?
Co to jest dla ciebie kraj?

Plujesz na kraj. Propagujesz wybryki chuligańskie, a procedury prawne masz w dupie.

Data: 2013-10-05 22:28:11
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-05 21:51, Andrzej Lawa pisze:
Zdrajców znajdziesz w przed lustrem i przy okrągłym stole.
Ach, czyli masz u siebie okrągły stolik i lustro.

Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.

Co to jest dla ciebie kraj?

Plujesz na kraj.

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Propagujesz wybryki chuligańskie,

Tutaj teraz chcesz trollować?

a procedury prawne masz w dupie.

To prawo stoi po stronie oprawcy a nie ofiary. Mówi ci to coś?
PRLowscy prawnicy stali się konstytucjonalistami. Mówi ci to coś?

Data: 2013-10-06 00:37:54
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.10.2013 22:28, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-10-05 21:51, Andrzej Lawa pisze:
Zdrajców znajdziesz w przed lustrem i przy okrągłym stole.
Ach, czyli masz u siebie okrągły stolik i lustro.

Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.

Co kto lubi, może tobie z tym dobrze.

Co to jest dla ciebie kraj?

Plujesz na kraj.

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Tia, pytanie klasy: "opisałbyś siebie jako złodzieja czy pedofila?"

Propagujesz wybryki chuligańskie,

Tutaj teraz chcesz trollować?

To nie ja nawołuję do wybryków chuligańskich.

a procedury prawne masz w dupie.

To prawo stoi po stronie oprawcy a nie ofiary. Mówi ci to coś?

Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje.

W przypadku z tego wątku "oprawcą" był pies i poniósł stosowną karę. Właściciel psa poniósł właściwą karę za brak nadzoru nad niebezpiecznym narzędziem.

PRLowscy prawnicy stali się konstytucjonalistami. Mówi ci to coś?

No, i PRLowcy żołnierze, policjanci, lekarze, nauczyciele itepe też nie zostali zdegradowaniu do sprzątani ulic.

Masz mentalność na poziomie Pol Pota - on tez miał koncepcję "wyrżnąć wszystkich mających coś wspólnego ze starym porządkiem".

Data: 2013-10-06 08:22:16
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-05 22:28, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Wyluzuj. To Lawa. Prędzej, czy później u każdego ląduje w KF. Lepiej, jak prędzej. :) [już to chyba tu kiedyś pisałem...]

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-06 12:55:26
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-06 08:22, sqlwiel pisze:

Wyluzuj. To Lawa. Prędzej, czy później u każdego ląduje w KF. Lepiej,
jak prędzej. :) [już to chyba tu kiedyś pisałem...]

Faktycznie. Dokształciłem się. Przepraszam że narobiłem smrodu. To już się nie powtórzy :)

Data: 2013-10-06 21:23:22
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.10.2013 12:55, Krzysztof 45 pisze:
[...]

O, krzysiu-patysiu trolla-skurwielka poznał i od razu wazelinę naszykował... Jak miło...

Data: 2013-10-05 22:44:00
Autor: Krzysztof 45
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
W dniu 2013-10-05 21:51, Andrzej Lawa pisze:

Plujesz na kraj. Propagujesz wybryki chuligańskie, a procedury prawne
masz w dupie.

Tobie widzę trzeba narysować i zaśpiewać na tym przykładzie.
http://www.youtube.com/watch?v=IUmXGR1tJtA

Data: 2013-10-06 00:29:47
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.10.2013 22:44, Krzysztof 45 pisze:
[...]

O, proszę - i po raz kolejny udowadniasz, że jesteś kompletnym durniem.

Przy recyklingu z reguły istotne jest zebranie odpadków nadających się do recyklingu. Osobne pojemniki na papier, plastik i metal to głównie ułatwienie dla wyrzucających. Plus pewien czynnik psychologiczny - jakby był pojemnik na "wszystko" to by tam wszystko wrzucali, włącznie z ogryzkami.

Czasami wygodniej jest, jak szło jest osobno, ale to też nie jest duży problem.

Ale cóż - idiota zobaczył zbieranie odpadów do sortowni i się podjarał, że "spisek" odkrył.

Data: 2013-10-06 09:28:17
Autor: krys
Andrzej Lawa wrote:

[...]

Przy recyklingu z reguły [ciach]

Z okazji dnia tolerancji wytłumaczę Ci jak chłop krowie, bo Krzysztof 45 niesłusznie założył, że zrozumiesz. A refren nie wymaga specjalnej amnalizy: "Żyję w kraju, w którym wszyscy chcą mnie zrobić w ch**a, za moją kasę".

http://www.youtube.com/watch?v=JD5az7lxFWo
J.

Data: 2013-10-06 21:17:01
Autor: Nostradamus
Użytkownik "krys"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52511112$0$2197$65785112@news.neostrada.pl...

Z okazji dnia tolerancji wytłumaczę Ci jak chłop krowie, bo Krzysztof 45
niesłusznie założył, że zrozumiesz. A refren nie wymaga specjalnej amnalizy:

Nie wywlekaj śmiecia innym z szamba.

Data: 2013-10-06 21:31:08
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.10.2013 09:28, krys pisze:

[...]

krysiu, jako przykładu użył filmu ze zbiorem odpadów sortowanych - głąb najwyraźniej uznał, że go "w chuja" robią przy okazji zbierania śmieci. To mu wytłumaczyłem, jak chłop krowie, że niepotrzebnie teorię spiskową tworzy.

Jakie problemy ma autor piosenki nie wiem, ale z reguły takie marudzenie wynika albo z taniej zagrywki pod publiczkę, albo z głupoty autora. Może w Amber Gold inwestował.

Marudzić to każdy głupi potrafi.

Data: 2013-10-07 10:46:09
Autor: krys
Andrzej Lawa wrote:

[...]

A ty z kultury obrazkowej jesteś i i czytasz tylko wielkie tytuły prasowe, nie starajac się zrozumieć treści artykułu, tak?
- głąb
najwyraźniej uznał, że go "w chuja" robią przy okazji zbierania śmieci.
To mu wytłumaczyłem, jak chłop krowie, że niepotrzebnie teorię spiskową
tworzy.

Po pierwsze - żaden głąb.
Po drugie - niczego nie wytłumaczyłeś.

Jakie problemy ma autor piosenki nie wiem, ale z reguły takie marudzenie
wynika albo z taniej zagrywki pod publiczkę, albo z głupoty autora. Może
w Amber Gold inwestował.

"Jest super, jest super, więc o co ci chodzi":->

Marudzić to każdy głupi potrafi.

Każdy głupi to przyjmuje wszystko, co mu się na tacy podaje bez odrobiny refleksji.
J.

Data: 2013-10-07 10:58:19
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 10:46, krys pisze:

krysiu, jako przykładu użył filmu ze zbiorem odpadów sortowanych

A ty z kultury obrazkowej jesteś i i czytasz tylko wielkie tytuły prasowe,
nie starajac się zrozumieć treści artykułu, tak?

A co tam jest do rozumienia? Standardowe zrzędzenie + śmieciowa teoria spiskowa. <ziew>

[...]

To twoja teoria.

[...]

Super nie jest, ale popularna teoria malkontentów "od wojny jest coraz gorzej" też jest bzdurą.

Generalnie jak ktoś ma rozum i chęć do pracy, to źle nie ma. Ostatecznie zawsze może zmienić miejsce zamieszkania jak mu lokalne warunki nie odpowiadają.

Marudzić to każdy głupi potrafi.

Każdy głupi to przyjmuje wszystko, co mu się na tacy podaje bez odrobiny
refleksji.

No to dokonuj refleksji, zamiast jak głupi łykać bez refleksji każde marudzenie i teorię spiskową na tacy podawane.

Data: 2013-10-07 10:51:32
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-06 00:29, Andrzej Lawa pisze:
Osobne pojemniki na papier, plastik i metal to głównie ułatwienie dla
wyrzucających.

Ułatwienie? LOL.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-07 17:42:17
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-07 10:51, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-06 00:29, Andrzej Lawa pisze:
Osobne pojemniki na papier, plastik i metal to głównie ułatwienie
dla wyrzucających.

Ułatwienie? LOL.

Dla Lawy ułatwienie LOL
Jest duży procent ludzi którzy absurdy traktują jak normalność. Dla nich
normalność to coś dziwnego i niezrozumiałego.

Data: 2013-10-12 01:10:06
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 17:42, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Tia, Liweszkowi głupek Krzysio-patysio kibicuje... I rechocą jak głupi do sera.

Ułatwienie o tyle, że zamiast czytać listę akceptowalnych odpadków można dokonać dużo bardziej intuicyjnego podziału na papier, plastik i metal. Może wtedy więcej trafi do "inne" ale widać firmom sortującym tak się opłaca.

Plus czynnik psychologiczny - jak byłoby "wszystko w jednym" to wielu miałoby tendencję do wrzucania także np. ogryzków.

Zamiast się głupio rechotać po prostu udaj się do takiej firmy i się spytaj.

Data: 2013-10-05 23:27:43
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 5 Oct 2013, Andrzej Lawa wrote:

W dniu 05.10.2013 17:21, Krzysztof 45 pisze:
Będąc na swojej prywatnej ziemi/posesji nie jesteś u siebie.

Wkurzają mnie tacy zdrajcy jak ty...

  Gdzie widzisz "zdradę" w stwierdzeniu oczywistego faktu?
  Krzysztof dokładnie wymienił co ma na myśli i IMO nie ma
podstaw do nadinterpretacji.
  Teleportuj się dwadzieścia wieków wstecz i powiedz prawnikowi,
że kopaliny pod ziemią nie stanowią własności właściciela
ziemi, daj znać proszę o wyniku :|

Jak ci się nie podoba - granice otwarte.

  Takie podejście ma jedną wadę, zasadniczą.
  Te granice już trzy razy zeszły się do zera... to chyba
nie jest najlepszy pomysł, eksportować tych którym "się
nie podoba" (tylko dlatego).
  A nuż mają TROCHĘ racji.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-06 02:35:15
Autor: Andrzej Lawa
[...]

To taki sam "oczywisty fakt" jak samochody rozdawane na Placu Defilad

Jest "u siebie" ale jest także "u nas" w Polsce, "u nas" w Europie, "u nas" na świecie i "u nas" w naszym wszechświecie - obowiązuje pewna hierarchia praw (z prawami fizyki włącznie) i jego (i czy przypadkiem nie twoja?) argumentacja, że to niedobrze iż będąc na swojej własności nie może robić co tylko chce stanowi automatycznie poparcie do zakopywania min przeciwpiechotnych czy np. maltretowania dzieci.

Są pewne zasady które godzisz się przestrzegać będąc obywatelem danej miejscowości i kraju. Granice są otwarte, więc to jest swobodny wybór. Jak się komuś nie podoba może próbować wyjechać tam, gdzie zasady są inne. Lub też spokojnie i racjonalnie próbować obowiązujące lokalnie.

A zdradą jest jego znieważanie kraju - bo to oczywiście jest łatwiejsze o ruszenia dupy w celu wyprowadzki lub konstruktywnej zmiany na lepsze.

[ciach]

[...]

Pojadą gdzie indziej i tam też (założę się) nie będzie się im podobać (bo to taki typ). Ale przynajmniej tam będą robić burdel, nie tu.

Data: 2013-10-06 13:18:10
Autor: Marek Dyjor
Andrzej Lawa wrote:
[...]

Lawa nie pitol głupot...  po pierwsze to użwyasz słów ktrę juz od pół wieku jakośc straciły kompletnie sens.

Nie sitsnieje coś takiego jak zdrada, czlowiek ma być lojalny tylko do siebie i najbliższych i na tym koniec.

Data: 2013-10-06 21:25:15
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 06.10.2013 13:18, Marek Dyjor pisze:

[...]

Ty tworzysz nowe słowa, czy jesteś pijany?

Data: 2013-10-07 12:45:54
Autor: A.L.
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony
On Sat, 5 Oct 2013 23:27:43 +0200, Gotfryd Smolik news
<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

 Teleportuj się dwadzieścia wieków wstecz i powiedz prawnikowi,
że kopaliny pod ziemią nie stanowią własności właściciela
ziemi, daj znać proszę o wyniku :|

Tak dla porzadku:

"When it comes to property rights, the United States is special. As an
individual, Americans are guaranteed the right to own the minerals
beneath the land. *****No other country allows its citizens to own the
minerals beneath the land.*****" (podkreslenie moje)

http://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_rights

A.L.

Data: 2013-10-07 20:40:28
Autor: Krzysztof 45

http://www.youtube.com/watch?v=7XjQYqTspZA

Data: 2013-10-07 14:19:46
Autor: A.L.
Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony

<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

YouDupe nei ogladam. napisz wlasnymi slowami

A.L.

Data: 2013-10-07 22:27:26
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-07 21:19, A.L. pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=7XjQYqTspZA

YouDupe nei ogladam. napisz wlasnymi slowami

Można nie oglądać, nic straconego. Wystarczy posłuchać :)

Data: 2013-10-07 11:01:29
Autor: PlaMa
[...]

lol, nie krytykuj bo będziesz zdrajcą :D

Data: 2013-10-07 11:22:57
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 11:01, PlaMa pisze:
[...]

Jest krytyka np. "to uważam za nieprawidłowe i dlaczego i mam taki pomysł na poprawienie tego problemu".

Jest też bezmyślne marudzenie "wszystko do dupy, usiądę i będę lamentował i bluzgał na cały kraj".

Data: 2013-10-07 23:38:29
Autor: PlaMa
W dniu 2013-10-07 11:22, Andrzej Lawa pisze:

Jest krytyka np. "to uważam za nieprawidłowe i dlaczego i mam taki
pomysł na poprawienie tego problemu".
Jest też bezmyślne marudzenie "wszystko do dupy, usiądę i będę
lamentował i bluzgał na cały kraj".

I które to zdrada i chuligaństwo?

Data: 2013-10-12 01:12:42
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 07.10.2013 23:38, PlaMa pisze:
[...]

Zdrada to ogólne opluwanie kraju, bez wskazywania konkretnych problemów oraz sposobów ich naprawienia (i bez ogólników typu "wszyscy są skorumpowani" bo równie dobrze można twierdzić że wszyscy - także ty - to złodzieje).

A chuligaństwo to ta durna kampania oklejania samochodów ludzi źle (ponoć) parkujących wulgarnymi i trudnymi do usunięcia naklejkami.

Data: 2013-10-08 03:30:15
Autor: Kris
W dniu piątek, 4 października 2013 22:32:13 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi-komornika-wlascicielka->skazana-pies-uspiony.html

Może komornicy chcieli zając tego psa;)
http://trojmiasto.gazeta.pl/trojmiasto/1,35612,11432257,Komornik_windykuje_dluznika__Zajal_telewizor__DVD.html

Pies pogryzł ludzi komornika. Właścicielka skazana, pies uśpiony