Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana

Data: 2010-01-23 08:33:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
700 kilometr體 pokonal we Wloszech owczarek niemiecki Rocky, by odnalezc
swego dawnego wlasciciela z miasta Carrara w Toskanii, kt髍emu zostal
ukradziony przed trzema laty.

http://wiadomosci.onet.pl/2116526,12,pies_pokonal_700_km__by_odnalezc_swojego_pana,item.html

To sie nazywa wiernosc, a nie ta wasza polackie k..... pierdolone!

AR

Data: 2010-01-23 08:38:49
Autor: jerzyn
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:8e411$4b5aa685$54702a04$14885news.chello.at...

To sie nazywa wiernosc, a nie ta wasza polackie k..... pierdolone!

AR
I co wiecej masz do powiedzenia gnoiku, dosc dokladnie  wylizales sowiecka dupe .

Data: 2010-01-23 08:39:58
Autor: Jadrys
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
W dniu 2010-01-23 08:33, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
700 kilometr贸w pokonal we Wloszech owczarek niemiecki Rocky, by odnalezc
swego dawnego wlasciciela z miasta Carrara w Toskanii, kt贸remu zostal
[...]

A ty 艂ajzo nie mo偶esz z niedalekiej Austrii trafi膰 z powrotem do Polski?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-01-23 08:45:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

-- Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Wrogi Polsce czerwony gnojku, jak smiesz sie do mnie odzywac w ten sposob?

  AR

Data: 2010-01-23 08:58:43
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 08:45, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Mam takie prawo, - nasza Polska konstytucja mi to zapewnia - wolno艣膰 do wyg艂aszanie pogl膮d贸w, ocen, nazywania spraw po imieniu  itd.

Data: 2010-01-23 09:02:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Wlasnie!  Ta Polska zapewnia prawa akurat takim odpadkom jak ty.

   AR

Data: 2010-01-23 09:02:42
Autor: Prawusek

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message
[...]

Tak. Polackie parchy nigdy nie beda Polakami.

Data: 2010-01-23 09:04:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

> AR

Tak. Polackie parchy nigdy nie beda Polakami.

   Za to kacapskie to Polacy ,na obie nogi'!

Data: 2010-01-23 10:55:35
Autor: Prawusek

> [...]

> Tak. Polackie parchy nigdy nie beda Polakami.

   Za to kacapskie to Polacy ,na obie nogi'!

Nie wiem, ale wielu Rosjan jest prawdziwymi przyjaci髄mi Polski i Polak體,
ale Polski bez parch體.

Data: 2010-01-23 02:16:21
Autor: Woland
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
Prawusek napisa艂(a):

Nie wiem, ale wielu Rosjan jest prawdziwymi przyjaci锟絣mi Polski i Polak锟絯,
ale Polski bez parch锟絯.

A ja znam jeszcze wi臋cej Rosjan, kt贸rzy szanuj膮 呕yd贸w, ewentualnie s膮
do nich nastawieni oboj臋tnie, a chorobliwie nienawidz膮 Polak贸w... Te
twoje esbecko-komusze bajki o "s艂owia艅skim braterstwie" to mog艂e艣
wciska膰 szeregowcom na politruckich prelekcjach, czerwony dziadu...

http://paste.org.ru/?r23y59

Data: 2010-01-24 01:37:19
Autor: Marek
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana

A jak tam z twoja wiernoscia ?

Data: 2010-01-24 11:08:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

wrote:
[...]

-- --
Juz ci pisalem e-zop:  Masz gowno na fleku!

AR

Data: 2010-01-24 05:18:17
Autor: Marek
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
wrote:

> [...]

>http://wiadomosci.onet.pl/2116526,12,pies_pokonal_700_km__by_odnalezc...

> To sie nazywa wiernosc, a nie ta wasza polackie k..... pierdolone!

A jak tam z twoja wiernoscia ?

-- --
Juz ci pisalem e-zop: 燤asz gowno na fleku!

AR

Musialem przypadkowo przechodzic tam, gdzie lezales...

Data: 2010-01-24 11:28:34
Autor: Prawusek

wrote:
> [...]
>
> http://wiadomosci.onet.pl/2116526,12,pies_pokonal_700_km__by_odnalezc...
>
> To sie nazywa wiernosc, a nie ta wasza polackie k..... pierdolone!

A jak tam z twoja wiernoscia ?

-- --
Juz ci pisalem e-zop:  Masz gowno na fleku!

AR

A parchy GWno w glowie.

Data: 2010-01-24 11:31:19
Autor: u2
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
W dniu 2010-01-23 08:33, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
700 kilometr贸w pokonal we Wloszech owczarek niemiecki Rocky

Niemiecki, to wszystko t艂umaczy. One s膮 tak wierne swojemu fiurerowi jak ty.

Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana