Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana

Data: 2010-01-23 08:39:58
Autor: Jadrys
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
W dniu 2010-01-23 08:33, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
700 kilometr贸w pokonal we Wloszech owczarek niemiecki Rocky, by odnalezc
swego dawnego wlasciciela z miasta Carrara w Toskanii, kt贸remu zostal
ukradziony przed trzema laty.

http://wiadomosci.onet.pl/2116526,12,pies_pokonal_700_km__by_odnalezc_swojego_pana,item.html

To sie nazywa wiernosc, a nie ta wasza polackie k..... pierdolone!

AR

A ty 艂ajzo nie mo偶esz z niedalekiej Austrii trafi膰 z powrotem do Polski?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2010-01-23 08:45:28
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jadrys" <Che@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

-- Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

  Wrogi Polsce czerwony gnojku, jak smiesz sie do mnie odzywac w ten sposob?

  AR

Data: 2010-01-23 08:58:43
Autor: Jadrys
W dniu 2010-01-23 08:45, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Mam takie prawo, - nasza Polska konstytucja mi to zapewnia - wolno艣膰 do wyg艂aszanie pogl膮d贸w, ocen, nazywania spraw po imieniu  itd.

Data: 2010-01-23 09:02:27
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

-- Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

   Wlasnie!  Ta Polska zapewnia prawa akurat takim odpadkom jak ty.

   AR

Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana