Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana

Data: 2010-01-23 09:02:42
Autor: Prawusek
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message
700 kilometrów pokonal we Wloszech owczarek niemiecki Rocky, by odnalezc
swego dawnego wlasciciela z miasta Carrara w Toskanii, któremu zostal
ukradziony przed trzema laty.

http://wiadomosci.onet.pl/2116526,12,pies_pokonal_700_km__by_odnalezc_swojego_pana,item.html

To sie nazywa wiernosc, a nie ta wasza polackie k..... pierdolone!

AR

Tak. Polackie parchy nigdy nie beda Polakami.

Data: 2010-01-23 09:04:30
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

> AR

Tak. Polackie parchy nigdy nie beda Polakami.

   Za to kacapskie to Polacy ,na obie nogi'!

Data: 2010-01-23 10:55:35
Autor: Prawusek

> [...]

> Tak. Polackie parchy nigdy nie beda Polakami.

   Za to kacapskie to Polacy ,na obie nogi'!

Nie wiem, ale wielu Rosjan jest prawdziwymi przyjaciólmi Polski i Polaków,
ale Polski bez parchów.

Data: 2010-01-23 02:16:21
Autor: Woland
Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana
Prawusek napisał(a):

Nie wiem, ale wielu Rosjan jest prawdziwymi przyjaci�lmi Polski i Polak�w,
ale Polski bez parch�w.

A ja znam jeszcze więcej Rosjan, którzy szanują Żydów, ewentualnie są
do nich nastawieni obojętnie, a chorobliwie nienawidzą Polaków... Te
twoje esbecko-komusze bajki o "słowiańskim braterstwie" to mogłeś
wciskać szeregowcom na politruckich prelekcjach, czerwony dziadu...

http://paste.org.ru/?r23y59

Pies pokonal 700 km, by odnalezc swojego pana