Pies przegryzł oponę :)

Data: 2010-06-07 10:25:40
Autor: Lewis
Pies przegryzł oponę :)
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4c0ca618$0$19181$65785112news.neostrada.pl...
witajcie
żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co się stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę. Faktycznie widać taki szerszy ślad i raczej to nie był gwóźdź. Spotkaliście się z takim przypadkiem?
Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy słusznie, bo może to nie jego wina :D

Możliwe przy oponie na dużym profilu i bez wzmocnionego oplotu bardzo możliwe, mi się tak zdarzyło, tzn mój pies przegryzł opone sąsiadowi. Oczywiście pies nie moze przypominac sporego kota tylko psa.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-06-07 17:36:03
Autor: Lewis
Pies przegryzł oponę :)
Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huiafg$m84$1news.onet.pl...
[...]

Gwoli wyjaśnienia pies był przywiązany do budy a kierowca nieszczęśliwie wkroczył autem na teren pieska...

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Pies przegryzł oponę :)