Pies przegryzł oponę :)

Data: 2010-06-07 14:15:35
Autor: mleko
Pies przegryzł oponę :)
On 2010-06-07 09:55, krzysiek82 wrote:

Data: 2010-06-07 14:26:11
Autor: krzysiek82
Pies przegryzł oponę :)
mleko pisze:
Gumis krzys pisze kolejny raz te swoje bzdury, a i poklask ma dosc konkretny :)

dobrze, że twoja matka nie wie jakie głupoty wypisujesz bo inaczej głupio by jej było, że urodziła coś takiego.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 14:39:06
Autor: mleko
Pies przegryzł oponę :)
On 2010-06-07 14:26, krzysiek82 wrote:
mleko pisze:

dobrze, że twoja matka nie wie jakie głupoty wypisujesz bo inaczej
głupio by jej było, że urodziła coś takiego.

Widzisz gumisiu, teraz jedynie mozesz sobie pisac te swoje bzdury do woli, tak jak i ja jedynie moge odpowiadac. Ale gdy juz spotkamy sie w realnym swiecie, to... kto wie co bedzie :)

Data: 2010-06-07 14:40:32
Autor: krzysiek82
Pies przegryzł oponę :)
mleko pisze:
Widzisz gumisiu, teraz jedynie mozesz sobie pisac te swoje bzdury do woli, tak jak i ja jedynie moge odpowiadac. Ale gdy juz spotkamy sie w realnym swiecie, to... kto wie co bedzie :)

pójdę siedzieć za mord na debilu? Czy się opamiętam splunę i pójdę dalej?

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 14:55:27
Autor: mleko
Pies przegryzł oponę :)
On 2010-06-07 14:40, krzysiek82 wrote:

pójdę siedzieć za mord na debilu? Czy się opamiętam splunę i pójdę dalej?

Gumisiu, moge jedynie zasugerowac, ze mord sie nie oplaca, nie wazne czy jest na "debilu" czy nie. Splunac tez moze  sie nie oplacac, bo nigdy nie wisz z kim masz do czynienia, a i moze okazac sie, ze nie bedziesz w stanie pojsc dalej.:)
Pozdrawiam serdecznie :)

Data: 2010-06-07 15:06:07
Autor: krzysiek82
Pies przegryzł oponę :)
mleko pisze:
[...]

jak już się tak rozpisałeś to może ujawnisz co Ci w głowie siedzi, że wypisujesz takie pierdoły zupełnie nie związane z tematem? I co takiego irytuje Cię w moim wypowiedziach? Zastanawiasz się czasem zanim coś napiszesz, czy piszesz po to żeby pisać? Pytam serio i proszę o logiczną odpowiedz.

--
krzysiek82

Data: 2010-06-07 15:32:05
Autor: mleko
Pies przegryzł oponę :)
On 2010-06-07 15:06, krzysiek82 wrote:

[...]

Gumisiu,jakos genialnie pasuje to okreslenie do ciebie , przed chiwlka nieudolnie probowales obrazic mnie i  moja matke, bez zadnego
logicznego powowdu, a teraz nagle wymagasz logiki i tlumaczenia?
Zaloz nowy watek i zapytaj o opony odporne na rottweilery.

Data: 2010-06-07 15:38:38
Autor: krzysiek82
Pies przegryzł oponę :)
mleko pisze:
Gumisiu,jakos genialnie pasuje to okreslenie do ciebie

aha już rozumiem, obiecuje, że nikomu nie wyjawię twojej tajemnicy.

nieudolnie probowales obrazic mnie i  moja matke

ciebie nie muszę obrażać, każde twoje słowo Cię obraża, twojej mamy nie obrażam bo jej nie znam więc nie wymyślaj, zresztą to pewnie nie jej wina, że ma takie dziecko.

logicznego powowdu, a teraz nagle wymagasz logiki i tlumaczenia?
Zaloz nowy watek i zapytaj o opony odporne na rottweilery.

zbłaźniłeś się kolejny raz :)

W sumie nie wiem po co odpowiadam na twoje głupie zaczepki, nie można z tobą prowadzić żadnej dyskusji ponieważ twój niski poziom na to nie pozwala.

--
krzysiek82

Pies przegryzł oponę :)