Pies przegryzł oponę :)

Data: 2010-06-07 15:30:30
Autor: J.F.
Pies przegryzł oponę :)
Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w
żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co się stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę. Faktycznie widać taki szerszy ślad i raczej to nie był gwóźdź. Spotkaliście się z takim przypadkiem?

Rozumiem ze to twoj pies i mialby tego dokonac na podworku przed wyjazdem zony ?

Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo przecież to chyba mało realne? :)

Cos tu chyba nie tak, bo opona ani smaczna, za wielka chyba na rozmiar szczeki, a i flak bylby jeszcze na podworku ..

Pies powędrował do nieba i w sumie nie wiem czy  słusznie, bo może to nie jego wina :D

Czyms zonie podpadl :-)

J.

Pies przegryzł oponę :)