Pies przegryzł oponę :)

Data: 2010-06-08 08:52:18
Autor: Katanka
Pies przegryzł oponę :)
krzysiek82 wrote:
witajcie
żona wróciła wczoraj do domu, upaprana zmianą opony zapytałem się co
się stało, a ona na to pies ogryzł jej oponę. Faktycznie widać taki
szerszy ślad i raczej to nie był gwóźdź. Spotkaliście się z takim
przypadkiem? Trochę śmiać mi się chciało jak o tym opowiadała, bo
przecież to chyba mało realne? :) Pies powędrował do nieba i w sumie
nie wiem czy słusznie, bo może to nie jego wina :D

Szkoda psa :(

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-06-08 09:16:58
Autor: krzysiek82
Pies przegryzł oponę :)
Katanka pisze:
Szkoda psa :(

Niestety nie było dla niego ratunku, wczoraj jeszcze nie znałem całej sytuacji, dowiedziałem się między innymi, że ten pies pogryzł kilka dni wcześniej inną osobę, a sąsiedzi musieli dzieciaki do autobusu odprowadzać z kijem, żeby się od niego odgonić. Zona jakiś czas temu, próbowała pomóc temu psu ale niestety nie dało się nic zrobić, prosiła żeby go trzymać na łańcuchu chociaż, ale gościu się wypiera, że ten pies to tylko tu biegał i w sumie to nie należał do niego. Policja nie chciała nawet przyjechać na miejsce (tak znają problem ale co mają zrobić:) odpowiedzieli) ehhh

--
krzysiek82

Data: 2010-06-08 09:48:42
Autor: mireka
Pies przegryzł oponę :)
[...]

A co na te opowieści mówi Twój terapeuta?

Data: 2010-06-08 17:18:24
Autor: DoQ
Pies przegryzł oponę :)
mireka pisze:

A co na te opowieści mówi Twój terapeuta?

Jesli kobieta faktycznie jest weterynarzem i podjela taka a nie inna decyzje to chwala jej za to.
Widze ze na PMS oprocz "fachur" w zakresie mechaniki i awiacji mozna spotkac rownie wielu ekspertow-weterynarzy.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-06-08 18:21:34
Autor: Seba
Pies przegryzł oponę :)
Dnia Tue, 08 Jun 2010 17:18:24 +0200, DoQ napisał(a):

Widze ze na PMS oprocz "fachur" w zakresie mechaniki i awiacji mozna spotkac rownie wielu ekspertow-weterynarzy.

Tyle czasu na grupie, a Ciebie dziwią jeszcze takie rzeczy ;) PS. To tak jak z RoManem - raz na jakiś czas się żegna z grupą (ot, te
chwilowe kryzysy wieku średniego ;) ), ażeby potem znienacka jednak
zdradzić się swoim biernym czytactwem pms`u ;)

 --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-06-08 18:59:50
Autor: RoMan Mandziejewicz
Pies przegryzł oponę :)
Hello Seba,

Tuesday, June 8, 2010, 6:21:34 PM, you wrote:

[...]

Nie potrafię biernie czytać - muszę się odezwać.

--
Best regards,

Pies przegryzł oponę :)