Pies zagradzający przejazd przez d rogę

Data: 2009-12-04 19:38:46
Autor: pwz
Pies zagradzający przejazd przez d rogę
j.Jackowski pisze:
(...)
Pomóżcie co z takim oszołomem zrobić. Oczywiście w zgodzie z literą prawa, na
Misze i Sasze jeszcze chyba mamy czas :)

Szkoda zwierzaka, ale myślę, że po gazie pieprzowym użytym w obronie własnej przez przypadkowego przechodnia duża krzywda mu się nie stanie.
pwz

Data: 2009-12-04 19:40:11
Autor: j.jackowski
Pies zagradzający przejazd przez drogę
j.Jackowski pisze:
(...)
> [...]

Szkoda zwierzaka, ale myślę, że po gazie pieprzowym użytym w obronie własnej przez przypadkowego przechodnia duża krzywda mu się nie stanie.

Szczerze mówiąc wolałbym jakiegoś bardziej prawnego wyjścia :)

Data: 2009-12-04 20:20:21
Autor: op23
Pies zagradzający przejazd przez drogę

Użytkownik <j.jackowski@netlider.com.pl>

(...)
> [...]

własnej przez przypadkowego przechodnia duża krzywda mu się nie stanie.

Szczerze mówiąc wolałbym jakiegoś bardziej prawnego wyjścia :)

Służebności

Data: 2009-12-04 20:36:39
Autor: j.Jackowski
Pies zagradzający przejazd przez drogę

> Szczerze mówiąc wolałbym jakiegoś bardziej prawnego wyjścia :)

Służebności

Jak już wspomniałem jesteśmy współwłaścielami i mamy w ksiegach zapisana
służebność przejazdu i na media.

Pozdrawiam
J.Jackowski

Data: 2009-12-04 22:27:48
Autor: games
j.Jackowski pisze:
[...]

Jak taka pizda dorobila sie samochodu i domu to jest pytanie ?

Data: 2009-12-04 23:36:41
Autor: Grzegorz Brycki
games pisze:
j.Jackowski pisze:
[...]

Jest o niebo zaradniejsza niż Ty, nieudaczniku?

--   http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-12-05 15:02:53
Autor: games
Grzegorz Brycki pisze:
games pisze:
j.Jackowski pisze:
[...]

:):):):)

Faktycznie post dowodzi o zaradnosci

Data: 2009-12-04 20:26:26
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik <j.jackowski@netlider.com.pl> napisał w wiadomości news:0599.0000012a.4b19578bnewsgate.onet.pl...

> [...]
własnej przez przypadkowego przechodnia duża krzywda mu się nie stanie.
Szczerze mówiąc wolałbym jakiegoś bardziej prawnego wyjścia :)

To jest jak najbardziej zgodne z prawem. Ale na dłuższą metę trudno w drodze do domu bawić się w torreadora za każdym razem.

Data: 2009-12-04 22:26:33
Autor: games
Pies zagradzający przejazd przez drogę
j.jackowski@netlider.com.pl pisze:
j.Jackowski pisze:
(...)
[...]

Znaczy sie wolisz miec zruchane dupsko znaczy sie byc pizda niz facetem.

Data: 2009-12-04 23:37:20
Autor: Grzegorz Brycki
games pisze:
j.jackowski@netlider.com.pl pisze:
j.Jackowski pisze:
(...)
[...]

Patrz: jest pizdą, a mimo to jest lepszy od Ciebie. Kim Ty jesteś śmieciu?

--
Grzegorz Brycki,

Data: 2009-12-05 15:27:19
Autor: to
games wrote:

Znaczy sie wolisz miec zruchane dupsko znaczy sie byc pizda niz facetem.

A co jest zwierze winne, że jakiś idiota je tam uwiązał?

--
cokolwiek

Pies zagradzający przejazd przez d rogę