Pies zagradzający przejazd przez d rogę

Data: 2009-12-04 12:54:49
Autor: witek
Pies zagradzający przejazd przez d rogę
j.Jackowski wrote:
Pomóżcie co z takim oszołomem zrobić. Oczywiście w zgodzie z literą prawa, na

Dać mu kiełbasę. Psu oczywiscie, nie włąścicielowi.

Data: 2009-12-04 14:38:43
Autor: SzalonyKapelusznik
On 4 Gru, 19:54, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
j.Jackowski wrote:
> Pomóżcie co z takim oszołomem zrobić. Oczywiście w zgodzie z literą prawa, na

Dać mu kiełbasę. Psu oczywiscie, nie włąścicielowi.

Oprocz sluzebnosci drogi i trzymania zwierzat to nic tak nie powoduje
pekniecia zylki jak spapucenie "ostrego psa". Troche zachodu i czasu
zajmuje ale mily psiak sasiada jest miodem na serce.

Data: 2009-12-20 01:49:22
Autor: ąćęłńóśźż
Pies zagradzający przejazd przez drogę
W sumie to sposób wypróbowany nawet przez więźniów w Oświęcimiu na hitlerowskich ss-mańskich owczarkach (wg wspomnień R.Hessa).
JaC

-- -- -
Troche zachodu i czasu zajmuje ale mily psiak sasiada jest miodem na serce.

Data: 2009-12-04 22:49:18
Autor: Czapla
Pies zagradzający przejazd przez drogę
Dać mu kiełbasę. Psu oczywiscie, nie włąścicielowi.

Tutaj jest wypróbowany w praktyce sposób:

Stanisław Grzesiuk, "Boso, ale w ostrogach", wydanie IX, "Ksiżka i Wiedza" 1982 r., strona 188, dziesiąty wiersz od góry i następne.

Pozdrawiam

Czapla

Data: 2009-12-05 11:38:51
Autor: Big Jack
Pies zagradzający przejazd przez drogę
W wiadomości
*witek* napisał(-a):

Dać mu kiełbasę. Psu oczywiscie, nie włąścicielowi.

Kiełbasę? Ja podałbym pięć tabliczek gorzkiej czekolady. Jak ją zje (co nie jest pewne), to problem może być skutecznie rozwiązany

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-12-07 11:50:42
Autor: Tapatik
*witek* napisał(-a):

Dać mu kiełbasę. Psu oczywiscie, nie włąścicielowi.

Kiełbasę? Ja podałbym pięć tabliczek gorzkiej czekolady. Jak ją zje (co nie
jest pewne), to problem może być skutecznie rozwiązany

Mógłbyś rozwinąć?
Nie chce mi się eksperymentować na zwierzaku, a jestem ciekaw co powoduje tabliczka gorzkiej czekolady w psim żołądku.

--
Pozdrawiam,
   Tapatik

Data: 2009-12-07 12:00:42
Autor: Andrzej Lawa
Tapatik pisze:

Mógłbyś rozwinąć?
Nie chce mi się eksperymentować na zwierzaku, a jestem ciekaw co
powoduje tabliczka gorzkiej czekolady w psim żołądku.

Żołądek to nie problem - czekolada zawiera składnik, który dla psa jest
neurotoksyną:

http://www.talktothevet.com/ARTICLES/DOGS/chocolatetoxic.HTM

Pies zagradzający przejazd przez d rogę