Pies zagradzający przejazd przez drogę

Data: 2009-12-06 14:34:59
Autor: Piotr [trzykoty]
Pies zagradzający przejazd przez drogę

"j.Jackowski" <j.jackowskiWYTNIJTO@netlider.com.pl> wrote
Próbowaliśmy wezwać policję, ale po przyjechaniu na miejsce nie interweniowali
bo to jest teren prywatny i jeśli nie zagraża życiu to nie beda interweniować.

Gość nie zachowuje zasad bezpiecznego trzymania zwierzęcia, czy to jest teren prywatny czy nie, nie ma to znaczenia. Popełnia wykroczenie, składać zawiadomienie pisemnie lub dzwonić po Policję albo SM. Policjant nie skojarzył i się pomylił.

Data: 2009-12-06 19:58:09
Autor: j.jackowski
> [...]

Gość nie zachowuje zasad bezpiecznego trzymania zwierzęcia, czy to jest teren prywatny czy nie, nie ma to znaczenia. Popełnia wykroczenie, składać zawiadomienie pisemnie lub dzwonić po Policję albo SM. Policjant nie skojarzył i się pomylił.
Jesy jakiś paragraf, rozporządzenie. Jak powinny być trzymane duże psy ??

Data: 2009-12-06 20:58:20
Autor: Piotr [trzykoty]
Pies zagradzający przejazd przez drogę
<j.jackowski@netlider.com.pl> wrote
Jesy jakiś paragraf, rozporządzenie. Jak powinny być trzymane duże psy ??

Na pewno nie tak, że pies rzuca się na przechodnia, który znajduje się w miejscu, w którym może się znajdować. Każdy organ orzekający to, myślę, rozumie. Za to wykroczenie dostaje się kary, np. jak pies na spacerku rzuci się na kogoś, bo właściciel nie jest w stanie nad nim zapanować, nie jest potrzebny paragraf, że pies nie może się rzucać etc.

Pies zagradzający przejazd przez drogę