Piesi

Data: 2020-01-08 20:29:56
Autor: J.F.
Piesi

uczcie sie ...od dzikow

https://www.youtube.com/watch?v=DM55_tp6eqE

J.

Data: 2020-01-08 14:41:17
Autor: Zenek Kapelinder
Piesi
Chcesz powiedzieć że chodzenie po trawnikach z kwiatkami jest ok?

Data: 2020-01-09 16:08:54
Autor: J.F.
Piesi
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1e4dfb76-a635-44cd-b8b4-e42f429b931d@googlegroups.com...
Chcesz powiedzieć że chodzenie po trawnikach z kwiatkami jest ok?

To po za droga, wiec mnie nie interesuje :-)

A w GB ... trawnik, jak sama nazwa wskazuje, sluzy to chodzenia, rozlozenia koca itp.

Ale oni nie sa w UE, wiec to zly przyklad :-)

J.

Data: 2020-01-08 23:21:25
Autor: kk
Piesi
On 2020-01-08 20:29, J.F. wrote:

uczcie sie ...od dzikow

https://www.youtube.com/watch?v=DM55_tp6eqE

https://www.youtube.com/watch?v=F8wSK57LpoU

Data: 2020-01-09 16:30:00
Autor: Shrek
Piesi
Data: 2020-01-09 07:49:12
Autor: rowerex
Piesi
W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 16:30:02 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
W dniu 08.01.2020 o 20:29, J.F. pisze:
> [...]

Bo ja wiem?

https://gazetakrakowska.pl/atak-dzika-w-krakowie-dwie-osoby-ranne-zwierze-zostalo-odlowione-aktualizacja/ar/c8-14703731

;)

Przeca:

"Dzik jest dziki, dzik jest zły!
Dzik ma bardzo ostre kły!"

A tak przy okazji - od paru lat oglądam TV wyłącznie na zasadzie nagrywania i późniejszego odtwarzania (filmy, sport), więc przeglądam programy bardzo wielu stacji TV - ale nie przypominam sobie bym się kiedykolwiek natknął na "Akademię Pana Kleksa", nawet z chęcią bym sobie nagrał i odtworzył.

Że co, że "Kevin" jest dla współczesnych dzieci lepszy?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-01-09 17:20:32
Autor: Shrek
Piesi
W dniu 09.01.2020 o 16:49, rowerex@op.pl pisze:

[...]

Tak po prawdzie to... tak. Po "marszu wilków" to i dzieciaki z solidnego pokolenia napieprzanego linijka w szkole a za plac zabaw mające budowę potrafiły mieć koszmary. A co dopiero to pokolenie;)

--
Shrek

Data: 2020-01-09 17:25:05
Autor: 'TomN'
Piesi
rowerex@op.pl w <news:c02e5a6c-1a06-49eb-be7c-51ed71b4e322googlegroups.com>:

[...]

Było całkiem niedawno...
https://programtv.naziemna.info/program/audycja/Akademia+pana+Kleksa

--
'Tom N'

Data: 2020-01-09 09:27:49
Autor: rowerex
Piesi
W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 17:24:48 UTC+1 użytkownik TomN napisał:
> [...]

> A tak przy okazji - od paru lat oglądam TV wyłącznie na zasadzie nagrywania > i późniejszego odtwarzania (filmy, sport), więc przeglądam programy bardzo > wielu stacji TV - ale nie przypominam sobie bym się kiedykolwiek natknął na > "Akademię Pana Kleksa", nawet z chęcią bym sobie nagrał i odtworzył.

No to przegapiłem :(

Ale ciekawe, że tylko w TVP i to nie w "głównych" kanałach TVP1/2, lecz w "pobocznych" (pewnie z mniejszą oglądalnością), w większości w godzinach przedpołudniowych lub a czasem nawet po godz. 22, nie w "główne święta" (tu również oglądalność byłaby największa - po za jedną i z tego co widzę "maratońską" emisją w poniedziałek Wielkanocny dwóch części po sobie...)

I nigdy w żadnej stacji komercyjnej? Może nie mają praw do emisji, albo nie chcą(?) lub nie mogą(?) mieć...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2020-01-09 23:19:21
Autor: m4rkiz
Piesi
On 2020-01-09 18:27, rowerex@op.pl wrote:
[...]

na allegro za 20 komplet 4 dvd, mozna obejrzec, zgrac i puscic dalej ;)

Piesi