Piesi chc膮 m贸c przechodzi膰 na czerwonym 艣wietle.

Data: 2015-02-15 17:16:13
Autor: rAzor
Piesi chc膮 m贸c przechodzi膰 na czerwonym 艣wietle.
W dniu 2015-02-15 o 17:05, KS pisze:
Ju偶 ponad 8 tysi臋cy os贸b podpisa艂o si臋 pod petycj膮 o depenalizacji
przechodzenia przez ulic臋 na czerwonym 艣wietle. Pomys艂odawcy akcji chc膮
z艂agodzenia prawa drogowego. Wed艂ug nich piesi powinni m贸c przechodzi膰
na czerwonym 艣wietle na w艂asn膮 odpowiedzialno艣膰.

http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-przechodzic-na-czerwonym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-8000-osob/

Ta, a potencjalny nieszcz臋艣nik, kt贸ry niechc膮cy skosi idiot臋, b臋dzie mia艂 satysfakcj臋, 偶e nie pope艂ni艂 przest臋pstwa.
W艂贸czenie po s膮dach, komisariatach i trauma na ca艂e 偶ycie to pryszcz.

Data: 2015-02-15 18:11:40
Autor: Budzik
Piesi chc m骳 przechodzi na czerwonym 秝ietle.
U縴tkownik rAzor liejtienant@kobylka.ru ...

Ju ponad 8 tysi阠y os骲 podpisa硂 si pod petycj o depenalizacji
przechodzenia przez ulic na czerwonym 秝ietle. Pomys硂dawcy akcji
chc z砤godzenia prawa drogowego. Wed硊g nich piesi powinni m骳
przechodzi na czerwonym 秝ietle na w砤sn odpowiedzialno舵.

http://www.wykop.pl/ramka/2399050/piesi-chca-moc-przechodzic-na-czerwo
nym-pod-petycja-podpisalo-sie-juz-8000-osob/
Ta, a potencjalny nieszcz甓nik, kt髍y niechc眂y skosi idiot, b阣zie mia satysfakcj, 縠 nie pope硁i przest阷stwa.
W丑czenie po s眃ach, komisariatach i trauma na ca砮 縴cie to pryszcz.

Posadzasz ludzi o sk硂nnosci samob骿cze?

Data: 2015-02-15 21:25:19
Autor: Shrek
On 2015-02-15 17:16, rAzor wrote:

Ta, a potencjalny nieszcz臋艣nik, kt贸ry niechc膮cy skosi idiot臋, b臋dzie
mia艂 satysfakcj臋, 偶e nie pope艂ni艂 przest臋pstwa.
W艂贸czenie po s膮dach, komisariatach i trauma na ca艂e 偶ycie to pryszcz.

A czym si臋 to r贸偶ni od obecnej sytuacji? Twoja argumentacja przypomina poprzedni膮 dyskusj臋 o rowerzystach. Skoro je偶dz膮 bez o艣wietlenia to ka偶my im nosi膰 kamizelki. Wtedy b臋d膮 je偶dzili bez o艣wietlenia i kamizelek przez co... No w艂a艣cie - co?

Shrek.

Data: 2015-02-15 21:40:14
Autor: t岽
Shrek wrote:

[...]

Teraz ma艂o kto przechodzi na czerwonym. Wyjd藕 kiedy艣 z domu i si臋 rozejrzyj. --
ss岽壥卶 s岽 菨蓴u蓯晒ou蓳岽

Data: 2015-02-15 22:32:19
Autor: masti
Piesi chc m骳 przechodzi na czerwonym 秝ietle.
t岽 wrote:

Shrek wrote:

A czym si to r罂ni od obecnej sytuacji? Twoja argumentacja przypomina
poprzedni dyskusj o rowerzystach. Skoro je縟z bez o秝ietlenia to
ka縨y im nosi kamizelki. Wtedy b阣 je縟zili bez o秝ietlenia i
kamizelek przez co... No w砤禼ie - co?

Teraz ma硂 kto przechodzi na czerwonym. Wyjd kiedy z domu i si rozejrzyj.

mo縠 za丑 okulary? albo postaw sobie jakie 秝iat砤 w okolicy?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l阫 gruntu! -Chyba wysoko禼i? -Wiem co m體i. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-02-16 19:54:01
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sun, 15 Feb 2015, masti wrote:

t岽 wrote:

Teraz ma硂 kto przechodzi na czerwonym. Wyjd kiedy z domu i si
rozejrzyj.

mo縠 za丑 okulary? albo postaw sobie jakie 秝iat砤 w okolicy?

  O to to.
  Po prostu nie ma obok siebie/po drodze piechot takich 秝iate,
przy kt髍ych jest SENS przechodzi na czerwonym.
  Bo ja takie mam (i jakbym wiedzia 縠 "t" jedzie, to ku jego
zadowoleniu wcisn背 bym wyj眛kowo przycisk i poczeka na
te zielone, a co, niech te stoi ;))

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-02-15 22:44:20
Autor: Shrek
On 2015-02-15 22:40, t岽 wrote:

[...]

Bo ja wiem. U mnie przed domem nagminnie. I jeszcze nikogo samoch贸d nie zdj膮艂.

Shrek.

Piesi chc膮 m贸c przechodzi膰 na czerwonym 艣wietle.