Piesiewicz

Data: 2009-12-13 17:00:23
Autor: bolek
Piesiewicz
Możemi ktoś podać jakiś link ?

Data: 2009-12-13 17:40:59
Autor: cirrus
Piesiewicz
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hg33n8$arg$1nemesis.news.neostrada.pl...
Możemi ktoś podać jakiś link ?

Wpisz w Google, psp to nie wyszukiwarka.

--
stevep

Data: 2009-12-13 18:04:50
Autor: bolek
Piesiewicz

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hg32jl$e28$1news.vectranet.pl...
[...]

Jak jesteś taką dobą informacją to sam wpisz.
Z chęcią bym chciał wiedzieć co znajdziesz.

Data: 2009-12-13 18:16:48
Autor: Lorn
Piesiewicz
bolek pisze:
[...]

Skoro nie znalazłeś, to po co pytasz?

Data: 2009-12-13 18:28:47
Autor: abc
Piesiewicz
Możemi ktoś podać jakiś link ?

Wpisz w Google, psp to nie wyszukiwarka.

Jak jesteś taką dobą informacją to sam wpisz.
Z chęcią bym chciał wiedzieć co znajdziesz.

Ale po co chcesz się nurzać w szambie?

Data: 2009-12-13 18:18:37
Autor: Hans Kloss
Piesiewicz
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Ale po co chcesz się nurzać w szambie?

Aby poznać jego głębokość. Aby uświadomić innym jego umiejscowienie. To chyba
dobre motywacje.
J-23

Data: 2009-12-13 19:25:21
Autor: pluton
Piesiewicz
> Ale po co chcesz się nurzać w szambie?

Aby poznać jego głębokość. Aby uświadomić innym jego umiejscowienie. To
chyba
dobre motywacje.

Umiejscowienie jest znane. Doktur z Torunia dawno to rozszyfrowal.
Nullification

Data: 2009-12-13 10:32:44
Autor: Hans Kloss
Piesiewicz
On 13 Gru, 19:25, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Umiejscowienie jest znane.
Ale niestety nie do wszystkich jeszcze dotarła ta oczywistość,
niektórzy wątpią..pan Piesiewicz pomoże im pozbyć się owych
wątpliwości.
J-23

Data: 2009-12-13 19:28:01
Autor: abc
Piesiewicz
Ale po co chcesz się nurzać w szambie?

Aby poznać jego głębokość. Aby uświadomić innym jego umiejscowienie. To chyba
dobre motywacje.

Możliwe. Ale moim zdaniem, wystarczyłaby tablica z napisem "szambo" i porządna, szczelna pokrywa.

Data: 2009-12-13 19:30:28
Autor: bolek
Piesiewicz

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg38da$f4a$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Żeby zobaczyć jakie elyty nami rządzą.
Coś dla Ciebie./zwłaszcza koniec/

http://www.youtube.com/watch?v=3tNm9BiXOqM

bolek

Data: 2009-12-13 19:42:37
Autor: abc
Piesiewicz
Ale po co chcesz się nurzać w szambie?

Żeby zobaczyć jakie elyty nami rządzą.

To ja wiem bez oglądania takich filmików.

Data: 2009-12-13 19:51:18
Autor: bolek
Piesiewicz

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hg3cnm$ol3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ale po co chcesz się nurzać w szambie?

Żeby zobaczyć jakie elyty nami rządzą.

To ja wiem bez oglądania takich filmików.

--
Znalazłem jeszcze coś takiego.

http://www.youtube.com/watch?v=_vyny0RS14E&feature=related

nie wiem czy to ten film.

bolek

Data: 2009-12-13 20:47:38
Autor: brat_olin
Piesiewicz

"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote

Możemi ktoś podać jakiś link ?

 http://www.youtube.com/watch?v=_vyny0RS14E

Fajna muzyczka w tle leci, orientalna taka.  W sumie niezly teledysk.

--
Smart questions to stupid answers

Piesiewicz