Piesiewicz.

Data: 2011-08-30 15:37:52
Autor: bolek
Piesiewicz.
To już są kpiny z "wymiaru sprawiedliwości".
Przestępca chodzi bezkarny,  a ukarali jakieś dziwki.
Skoro one są winne szantażu, to znaczy że ten głupek
w damskiej kiecce jest winien posiadania i ćpania.
Gdyby siedział cicho dawno by o nim zapomnieli.
A może chce startować do tego cyrku.
To jako poseł czy posłanka ?

bolek

Data: 2011-08-30 16:51:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e5ce7b0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jakiego to przestępstwa dopuścił się Piesiewicz?

Data: 2011-08-30 18:00:56
Autor: bolek
Piesiewicz.

--
Posiadał i ćpał.
Normalny by za to od razu siedział.

bolek

A tak poza tym jakby mnie ktoś nagrał w damskich ciuchach
to bym się na świat nie pokazywał.
A on jeszcze chce startować w wyborach.

Data: 2011-08-30 18:07:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e5d0938$0$2451$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co posiadał i co ćpał? Dowody proszę! Fizyczne!

Data: 2011-08-30 18:11:13
Autor: raff
Piesiewicz.
[...]

Bron, Bodzio, bron! Jak pijaczki Sledzdzinskkiej.

R.

Data: 2011-08-30 19:03:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3j24j$ifg$1news.onet.pl...
[...]

====================================

Tu nie chodzi o obronę tylko o zwykły rozsądek. Piesiewiczowi możesz na czubek naskoczyć (jeśli na to ci pozwoli). Jest film, na którym Piesiewicz, sprawiający wrażenie nawalonego, w sukience, wciąga jakiś biały proszek (co to jest? - może mąka, może narkotyk). I tylko tyle. I jeśli prokuratura jest w posiadaniu tylko filmu, to może także go cmoknąć w wiadome miejsce (o ile pozwoli). Zeznania szantażystów są niewiarygodne.

Nie bronię "pijaczki" Śledzińskiej-Katarasińskiej, stwierdzam tylko:
1. Śledzińska - 0,25 promille alkoholu - pijaczka?
"...Według policji, za pierwszym razem badanie wykazało ok. 0,25 promila alkoholu w organizmie (dopuszczalna w Polsce norma to 0,2 promila). Kolejne badania wykazały już niższy poziom alkoholu - 0,12 i 0,1 promila. Posłanka zapewniała, że nie jechała po spożyciu alkoholu, lecz wcześniej zażyła lekarstwo. Nie zapewniała, że jadła jabłka.
Biegli nie wykluczyli takiej możliwości..."
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,3766695.html

2. Błasik - 0,6 promille alkoholu - brońcie honoru Błasika!

I to byłoby na tyle w tej dyskusji.

Data: 2011-08-30 19:17:57
Autor: raff
Piesiewicz.

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e5d17e1$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Alez oczywiscie. On sie przebral w sukienke, bo zwykle w piatki sie przebiera w sukienki.

A to byla na pewno mąka. Tak, mąka. Jestes zwyczajnie glupi czy o drogę pytasz ?

zapewniała, że nie jechała po spożyciu alkoholu, lecz wcześniej zażyła lekarstwo. Biegli nie wykluczyli takiej możliwości..."

Buahahaha!

2. Błasik - 0,6 promille alkoholu - brońcie honoru Błasika!

A co mnie obchodzi jakis Blasik ?

R.

Data: 2011-08-30 20:52:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3j61n$52e$1news.onet.pl...

[...]

To nie IV RP gdzie brak dowodów oznacza istnienie dowodów.
Kto, w co się ubiera jest jego prywatną sprawą, tobie ch.... do tego. Udowodnij ty lub ktoś inny, że to nie była mąka!

I na tym koniec dyskusji na ten temat.

Data: 2011-08-31 12:09:04
Autor: raff
Piesiewicz.

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e5d3187$0$3505$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powinienes zostac prawnikiem, Bodzio. Wywolalbys rechot na kazdej sali sadowej, w kazdym normalnym kraju.

Ale nie w Polsce, gdzie sady sie musza przypodobac "waadzy".

R.

Data: 2011-08-31 03:31:38
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 12:09, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
Ale nie w Polsce, gdzie sady sie musza przypodobac "waadzy".
- Pokaż cytowany tekst -

I dlatego PiS chciałby obecne sądy zastąpić nowymi, które miałyby
pisowskie namaszczenie. Taaaa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 15:33:47
Autor: raff
Piesiewicz.

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:63c08b36-9ee9-4c57-b156-517898a8111fc29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Nie sadze. Za PiSu sady sie wyslugiwaly PiSowi, teraz sie wysluguja PO.

Pierdziele taka wladze sadowniczą.

R.

Data: 2011-08-31 15:37:08
Autor: u2
Piesiewicz.
W dniu 2011-08-31 15:33, raff pisze:
Pierdziele taka wladze sadowniczą.

Od dluzszego czasu (4 lata) budzet na sady jest systematycznie obcinany
przez pelomafie. Wiec nie tylko ty pierdzielisz sady.

Data: 2011-08-31 16:57:04
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3ld9d$n77$1news.onet.pl...

[...]

I tu się mylisz. Jaruś, po przegraniu ostatniej sprawy w trybie wyborczym powiedział, że trzeba wymienić sądy.

Data: 2011-08-31 08:58:02
Autor: Leszczur
Piesiewicz.

===================================>
I tu się mylisz. Jaruś, po przegraniu ostatniej sprawy w trybie wyborczym
powiedział, że trzeba wymienić sądy.

O tym wlasnie mowilem. Dziwne, ze zwolennikom PiS takie kwiatki
umykaja z predkoscią światła.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 09:43:09
Autor: Hans Kloss
Piesiewicz.
Leszczur napisał(a):
O tym wlasnie mowilem. Dziwne, ze zwolennikom PiS takie kwiatki
umykaja z predkoscią światła.
 Platfonskim kibolom  natomiast umykają takie kwiatki że "Jaruś" o
konieczności uzdrowienia sytuacji w polskim wymiarze sprawiedliwości
mówił na długo przed, w trakcie i po każdym ze swoich wygranych/
przegranych procesów. A swego czasu nawet wszczął odpowiednie kroki
naprawcze, uwalone przez zdominowany przez prawniczą mafie TK.
J-23

Data: 2011-08-31 11:11:42
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 18:43, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
Leszczur napisał(a):> O tym wlasnie mowilem. Dziwne, ze zwolennikom PiS takie kwiatki
> [...]

konieczności uzdrowienia sytuacji w polskim wymiarze sprawiedliwości
mówił na długo przed, w trakcie i po każdym ze swoich wygranych/

Oj - zdecydowanie bardziej głośno nawoływał do zmian po procesach
przegranych.

A swego czasu nawet wszczął odpowiednie kroki
naprawcze, uwalone przez zdominowany przez prawniczą mafie TK.

Bo widzisz - paranoikow trzeba pilnować, sprawdzać i w razie potrzeby
uwalać. Dla ich własnego dobra.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 19:00:28
Autor: obserwator
Piesiewicz.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Bo widzisz - paranoikow trzeba pilnować, sprawdzać i w razie potrzeby
uwalać. Dla ich własnego dobra.

taaak....masz racje, w panstwach cywilizowanych w ktorych kara sie oszustow na wysokich stolkach, mieszkaja sami paranoicy.

Inteligentni nieparanoicy glosuja na SLD, PO i PSL, ktore to partie potrafia
znalezc szpile w stogu siana( np, rachunek za dorsza w cenie ok. 7 zl), ale za
cholere nie potrafai wyjasnic zadnej afery na miliardy dolcow czy morderstwa
politykow ktorzy im bruzdza w gangsterskich i mafijnych interesach.

Jakie pigulki przyjmujesz,ze tak madrze i rozsadnie piszesz?

Chcialbym tak miec:))

Data: 2011-08-31 12:44:55
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 21:00, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

[...]

W krajach cywilizowanych - nie. W Polsce - tak.

[...]

I tu widzisz wyłazi z ciebie (dość powszechny w Polsce) brak
zrozumienia sposobu działania wymiaru sprawiedliwości. To nie partie
mają wyjaśniać afery, a prokuratura. To nie partia ma wyjaśniać
katastrofy lotnicze - a prokuratura. To nie partia ma wydawać wyroki a
sądy. Nawet jeśli pewnej Partii to bardzo nie w smak.

Jakie pigulki przyjmujesz,ze tak madrze i rozsadnie piszesz?

Tobie i tak nie pomoga - bedziesz gadał głupoty po pigułkach i bez
nich.

Chcialbym tak miec:))

Sorry - musisz zostać tym kim jesteś. Ku naszej grupowej rozpaczy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 21:14:22
Autor: raff
Piesiewicz.

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j3m0cc$qsh$1inews.gazeta.pl...
[...]

8,16 zl. To byla grubsza afera.

R.

Data: 2011-08-31 19:27:53
Autor: obserwator
Piesiewicz.
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> znalezc szpile w stogu siana( np, rachunek za dorsza w cenie ok. 7 =
zl), ale za

8,16 zl. To byla grubsza afera.

dzieki za korekte, to powazna jednak roznica : 1 zl 16 groszy.

Mentalini talibowie za taka niedokladnosc nazwali by mnie jeszcze oszolomem:)

Data: 2011-08-31 21:45:48
Autor: raff
Piesiewicz.

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j3m1vp$30m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dzieki za korekte, to powazna jednak roznica : 1 zl 16 groszy.

Mentalini talibowie za taka niedokladnosc nazwali by mnie jeszcze oszolomem:)

Swoją drogą, zastanawia mnie ekonomika takiego przedsięwzięcia. Pitera kosztująca setki tysięcy wynajduje afery za 8,16.

No, ale to rzad PO...

R.

Data: 2011-09-01 01:11:50
Autor: stevep
Piesiewicz.
Dnia 31-08-2011 o 21:27:53  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

dzieki za korekte, to powazna jednak roznica : 1 zl 16 groszy.

Mentalini talibowie za taka niedokladnosc nazwali by mnie jeszcze  oszolomem:)

Bo jesteś oszolomem i nie potrzeba do tego metalinich talibów.

--
stevep

Data: 2011-09-01 10:33:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3m180$j19$1news.onet.pl...

[...]

Taki wsiarz był z tego typka, że połaszczył się na te 8,16 zł podatników. Nie chodzi o sumę ale o zasadę, niestety Pisiory tego nie zrozumieją.

Data: 2011-08-31 17:06:23
Autor: raff
Piesiewicz.

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4e5e4bb4$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co mnie obchodzi co powiedzial Jarus ?

R.

Data: 2011-08-31 20:56:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Piesiewicz.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3lin1$kof$1news.onet.pl...

[...]

==================================

Przecież ty spijasz słowa spływające z jego ust.

Data: 2011-08-31 21:13:39
Autor: raff
Piesiewicz.

===================================>>
[...]

Ze co ?

Mi zwisa co powiedzial Kaczynski.

Moze to jest u was, Platfonsow, nie do pomyslenia, ale nie wszedzie jest tak jak u was. Lemingi.

R.

Data: 2011-09-01 01:10:01
Autor: stevep
Piesiewicz.
Dnia 31-08-2011 o 17:06:23 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Przecież to twój prezio.

--
stevep

Data: 2011-08-31 12:37:15
Autor: Zahir
Piesiewicz.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j3l19i$osh$1news.onet.pl...

[...]

Doradzasz innym, dlaczego ty nie zostałeś prawnikiem?

Zahir

Data: 2011-08-31 16:46:43
Autor: stevep
Piesiewicz.

==============================================================>>
[...]

Wystarczy, że jest wyznawcą ugrupowania, ktore ma prawo w nazwie, w  praktyce samo bezprawie.

--
stevep

Data: 2011-08-31 03:30:06
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 30 Sie, 19:17, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote in messagenews:4e5d17e1$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

> pozwoli). Zeznania szantażystów są niewiarygodne.

Alez oczywiscie. On sie przebral w sukienke, bo zwykle w piatki sie przebiera w sukienki.

A na to jest jakiś paragraf????

A to byla na pewno mąka. Tak, mąka. Jestes zwyczajnie glupi czy o drogę pytasz ?

Faktycznie - nie da się też jednoznacznie wykluczyć cukru pudru,
talku, sproszkowanej farby, rozdrobionej aspiryny oraz narkotyków.
I po to są własnie analizy chemiczne, które DOWODZĄ co to była za
substancja.
To co dało się udowodnić to próba szantażu i jedynie za to można
pociągnąć do odpowiedzialności.
Piesiewicz kompletnie się skompromitował i ja nie widzę dla niego
miejsca w polityce. Podobnie jak dla wielu innych aktywnych polityków.
Ale za mało jest dowodów żeby go skazać za coś innego niż głupotę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 12:36:21
Autor: raff
Piesiewicz.
[...]

No alez oczywiscie, tylko Pan Senator sam nie wierzyl ze ta bajeczka przejdzie i jednak zaslonil sie immunitetem.

R.

Data: 2011-08-31 04:40:40
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 12:36, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
No alez oczywiscie, tylko Pan Senator sam nie wierzyl ze ta bajeczka przejdzie i jednak zaslonil sie immunitetem.

Jego zbójeckie prawo. Poza tym przed czym się zasłonił tym
immunitetem?

Data: 2011-08-31 15:32:48
Autor: raff
Piesiewicz.

"Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> wrote in message news:eadac89b-1f5b-45c1-b70d-691d443a96bep10g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Hmm, czyli nie chcial, zeby sad zweryfikowal to o czym mowisz ?

R.

Data: 2011-08-31 23:59:19
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 15:32, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:
"Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote in messagenews:eadac89b-1f5b-45c1-b70d-691d443a96bep10g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]

immunitetem?

Hmm, czyli nie chcial, zeby sad zweryfikowal to o czym mowisz ?

To nie sąd weryfikuje, a prokuratura zbiera dowody. W tym wypadku na
podstawie filmu nie da się _jednoznacznie_ stwierdzić co zażywał.
Zauważ, że nie wykluczam iż wciągnął działkę - po prostu z samego
filmu nie da się tego dowieść i równie dobrze można mówić o dowolnej
innej substancji.
Ale naturalnie są testy wykrywające obecność nawet śladowych ilości
narkotyków w organizmie po dość długim czasie od ich zażycia i
zakładam, że wykorzystanie immunitetu nie było tutaj przypadkowe.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-30 19:31:32
Autor: jadrys
Piesiewicz.
W dniu 2011-08-30 18:00, bolek pisze:

A jakiego to przestępstwa dopuścił się Piesiewicz?

--
Posiadał i ćpał.
Normalny by za to od razu siedział.

bolek

Pytanko - czy jesteś za tym Ĺźeby  za takie rzeczy zamykali?

Data: 2011-08-30 19:52:12
Autor: bolek
Piesiewicz.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3j6ol$8lu$1news.onet.pl...
[...]

Pytanko - czy jesteś za tym żeby  za takie rzeczy zamykali?

--

To jest inny problem. Na razie zamykają.
A od kogoś kto się uważa za polityka chyba trzeba wymagać więcej.

bolek

Data: 2011-08-30 20:07:55
Autor: jadrys
Piesiewicz.
W dniu 2011-08-30 19:52, bolek pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

No nie odpowiedziałeś na pytanie. Wiesz to Twoje poczucie sprawiedliwości mnie trochę przeraĹźa - z jednej strony bagatelizujesz ewidentnie przestępcze działania  szantaĹźystĂłw szkalujących człowieka, a z drugiej strony domagasz się ukarania człowieka ktĂłry nikomu nie zrobił nic złego... Oczywiście w tym momencie piszę tylko o tej konkretnej sprawie, - do innych politycznych spraw pana Piesiewicza się nie odnoszę.

Data: 2011-08-31 03:36:53
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 30 Sie, 20:07, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
No nie odpowiedziałeś na pytanie. Wiesz to Twoje poczucie
sprawiedliwości mnie trochę przeraża - z jednej strony bagatelizujesz
ewidentnie przestępcze działania  szantażystów szkalujących człowieka, a
z drugiej strony domagasz się ukarania człowieka który nikomu nie zrobił
nic złego... Oczywiście w tym momencie piszę tylko o tej konkretnej
sprawie, - do innych politycznych spraw pana Piesiewicza się nie odnoszę.

Ale przecież tu nie chodzi o omawianą sprawę tylko o polityczne
afiliacje domniemanego przestępcy.
Jak Kaczor zapierdala 140 km/h, wyprzedza na podwójnej ciągłej i łamie
10 różnych przepisów drogowych, to nie ma problemu, bo przecież nie ma
jednoznacznych dowodów, że to on. Ba - raczej mozemy być pewni, że nie
on, bo koleś nie ma prawa jazdy!  Jeśli już, to wykroczenie popełnił
kierowca, a cały szum wynika tylko z medialnej nagonki i tłamszenia
opozycji!
Ale gdy chodzi o przeciwników poliycznych, to nawet brak dowodów jest
dowodem, że dowody były, ale zostały zniszczone ;-)
Moralność Kalego.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 19:11:00
Autor: obserwator
Piesiewicz.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Jak Kaczor zapierdala 140 km/h, wyprzedza na podwójnej ciągłej i łamie
10 różnych przepisów drogowych, to nie ma problemu....

******************************
ale jak Kaczynski nazywalby sie Komoruski, albo Kaczord Donald to juz moglby
zap**alac i nie byla by to moralnosc Kalego?

No git... nie ma to jak byc etykiem i moralista z PO, SLD lub SLD.

Data: 2011-08-31 12:45:55
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 21:11, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

Alez oczywiscie ze bylaby. Niech zaczną to pogadamy.

No git... nie ma to jak byc etykiem i moralista z PO, SLD lub SLD.

Wierze ci na slowo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 19:12:48
Autor: obserwator
Piesiewicz.

...ups PSL ....a moze i dobrze napisalem dwa razy SLD, bo jaka to w koncu
roznica:))

Data: 2011-09-01 11:00:04
Autor: jadrys
Piesiewicz.
W dniu 2011-08-31 12:36, Leszczur pisze:
[...]
10 róşnych przepisów drogowych, to nie ma problemu, bo przecieş nie ma
jednoznacznych dowodów, że to on. Ba - raczej mozemy być pewni, że nie
on, bo koleś nie ma prawa jazdy!  Jeśli juĹź, to wykroczenie popełnił
kierowca, a cały szum wynika tylko z medialnej nagonki i tłamszenia
opozycji!
Ale gdy chodzi o przeciwnikĂłw poliycznych, to nawet brak dowodĂłw jest
dowodem, że dowody były, ale zostały zniszczone ;-)
Moralność Kalego.

Pozdro

L'e-szczur

Ojejku, a co tu "Kaczor" czy inny polityk ma do rzeczy? Mówimy o ogłupieniu ludzi kórzy już przestają rozróżniać prawdziwe zło czyniące krzywdę innym i które powinno być ścigane z całą bezwzględnością i karane, od zlepku idiotycznych przepisów wymyślonych przez nudzących się chyba durni...

Data: 2011-09-01 02:08:33
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 1 Wrz, 11:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

Ojejku, a co tu "Kaczor" czy inny polityk ma do rzeczy?

Nic. Kaczor to Kaczor. Skoro jemu prawo nie przeszkadza w robieniu
tego na co ma ochotę to stoi to w niejakiej sprzeczności nie tylko z
głoszonymi ideałami ale i samą nazwą partii.
Ale co do jednego się zgadzam - karać bez względu na aktualną
przynależność partyjną.

[...]

Przepisy drogowe nie należą do grupy wymyślonych przez nudzących się
chyba durni. I to nie tak, że dopóki wymiar sprawiedliwości nie będzie
ścigał prawdziwych przestępców, to Kaczor może sobie robić co mu się
podoba.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 03:18:03
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 30 Sie, 16:51, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "bolek" <bo...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:4e5ce7b0$0$2447$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> A może chce startować do tego cyrku.
> To jako poseł czy posłanka ?

A jakiego to przestępstwa dopuścił się Piesiewicz?

No w sukience chodził! Bolek mówi przecież ;-)
Do paki!

Data: 2011-08-31 19:18:39
Autor: obserwator
Piesiewicz.
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): No w sukience chodził! Bolek mówi przecież ;-)
Do paki!
**********************************

zle byl pomalowany bo nie tak jak Donald Kaczor, mial inna sukienke anizeli
towarzysz Kalisz nosi na paradach oraz nie zalozyl na glowe korony z pawich
pior takich jakie nosi towarzyszka Senyszyn?

Ale za to byl narabany drogami jak sam Michnik.

Data: 2011-08-31 12:46:43
Autor: Leszczur
Piesiewicz.
On 31 Sie, 21:18, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
[...]

Ale jakimi drogami - powiatowymi czy wojewodzkimi?

Data: 2011-08-31 21:48:13
Autor: raff
Piesiewicz.

" obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:j3m1ef$17o$1inews.gazeta.pl...
[...]

[...]