Pieski z polskiej TV szczekają na jedną modłę

Data: 2014-03-06 17:47:27
Autor: Trybun
Pieski z polskiej TV szczekają na jedną modłę
W dniu 2014-03-06 16:38, boukun pisze:
Obrzydliwy spektakl w ostatnicgh dniach prezentują nam reżiimowe media, aż się po prostu rzygać chce, jak się widzi, jak pieski w polskiej TV ujadają na jedną, antyrosyjską  modłę. Zero obiektywizmu, jad sączą antyrosyjski, jakby się jakiegoś szaleju najedli. Aż nieprzyjemnie oglądać polską telewizję, ja po prostu wyłączam kanały, jak widzę faryzeuszy i rusofobów nastroszonych. To co się dzisiaj dzieje w POlsce, to gorsze czasy, jak za Stalina, tylko prymitywna propaganda leci w drugą stronę...
Tfu, jakich podłych i fałszywych czasów dożyliśmy, w jakim ućiśnionym i ciemnogrodzkim kraju przyszło nam żyć..

Idźta w pizdu z takim reżimem..., jeszcze się czkawką nam to odbije...

boukun

To jakiś amok. Czy tam pracują idioci. W moim odczuciu takie wściekłe szczekanie odnosi zupełnie odwrotny skutek od zamierzanego...

Data: 2014-03-07 01:06:28
Autor: khanula
W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:47:27 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

To jakiś amok. Czy tam pracują idioci. W moim odczuciu takie wściekłe szczekanie odnosi zupełnie odwrotny skutek od zamierzanego...

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

nie odnosi odwrotnego skutku. odczucia sa zgodne z ideowym zalozeniem przekazu.

Pieski z polskiej TV szczekają na jedną modłę