Data: 2019-10-29 18:30:39 | |
Autor: 'TomN' | |
Piesza i pociąg | |
<https://kontakt24.tvn24.pl/r/jedzie-pociag-kobieta-chce-przebiec-przez-tory-przerazenie-po-prostu,306182.html>
Piękny pokaz idiotyzmu pieszych. A teraz na TVN24 jest o "Sokratesa" -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-10-29 19:04:23 | |
Autor: Uncle Pete | |
Piesza i pociąg | |
On 2019-10-29 18:30, 'TomN' wrote:
<https://kontakt24.tvn24.pl/r/jedzie-pociag-kobieta-chce-przebiec-przez-tory-przerazenie-po-prostu,306182.html> Wiesz co nie trolluj, od chwili, kiedy babka zauważyła pociąg, do momentu, kiedy pociąg dojechał do przejścia, minęło 9 sekund. Babka zachowała się głupio wchodząc pod szlaban, ale do wejścia bezpośrednio pod koła było bardzo daleko. A teraz na TVN24 jest o "Sokratesa" Nie widzę związku. Czy na przejściu przez tory pieszy też ma pierwszeństwo? |
|
Data: 2019-10-29 19:30:39 | |
Autor: 'TomN' | |
Piesza i pociąg | |
Uncle Pete w <news:5db87f22$0$17361$65785112news.neostrada.pl>:
On 2019-10-29 18:30, 'TomN' wrote: Piękny pokaz idiotyzmu pieszych. Wiesz co nie trolluj, od chwili, kiedy babka zauważyła pociąg,^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Tak, ja trolluję linkując, a Wujek to o czym pisze? Gdyby nie sygnał dzwiękowy, to by babka poszła... Babka zachowała się głupio wchodząc pod szlaban, Czyli Wujek też uważa że pieszy sie nie zachował poprawnie! To dlaczego pisze Wujek, ze trolluje? A teraz na TVN24 jest o "Sokratesa" ale do wejścia bezpośrednio pod koła było bardzo daleko. I dlatego nie było tak jak na Sokratesa, bo tam wlezli pod koła [1] Nie widzę związku. Czy na przejściu przez tory pieszy też ma pierwszeństwo? To proponuję poszukać w innych wątkach związku torów, drogi, przejazdów, pierwszeństwa. [1] -- jakby nie wleźli to by wątku nie było. -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-10-29 20:59:29 | |
Autor: Uncle Pete | |
Piesza i pociąg | |
Tak, ja trolluję linkując, a Wujek to o czym pisze? I przeszłaby. Nie pochwalam jej, bo złamała zakaz wejścia, ale skala zagrożenia była niewspółmierna do histerii dziennikarzyny. [1] -- jakby nie wleźli to by wątku nie było. Jakby nie było tej ulicy, tego miasta, samochodów, pieszych - to też. |
|
Data: 2019-10-29 13:12:29 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza i pociąg | |
Nie pochwalasz i słusznie. To może ktoś wytłumaczy dlaczego pochwała takie zachowanie przy wejściu na przejscie jak jada samochody.
|
|
Data: 2019-10-29 21:22:13 | |
Autor: Uncle Pete | |
Piesza i pociąg | |
On 2019-10-29 21:12, Zenek Kapelinder wrote:
Nie pochwalasz i słusznie. To może ktoś wytłumaczy dlaczego pochwała takie zachowanie przy wejściu na przejscie jak jada samochody. Bo do k... nędzy robią to zgodnie z przepisami, a psim obowiązkiem kierowcy jest ich przepuścić, nie prowadzą pociągu. Ale jesteś zbyt odporny na to, żeby to zrozumieć. |
|
Data: 2019-10-29 21:28:24 | |
Autor: BronkL | |
Piesza. Zabrania się pieszym wchodzenia na przejście. | |
Użytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisał w wiadomości news:5db89f70$0$17356$65785112news.neostrada.pl...
On 2019-10-29 21:12, Zenek Kapelinder wrote: Zabrania się pieszym wchodzenia na przejście bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd. |
|
Data: 2019-10-30 09:03:46 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wchodzenia na przejście. | |
W dniu 2019-10-29 o 21:28, BronkL pisze:
Użytkownik "Uncle Pete" <433koz@gmail.com> napisał w wiadomości news:5db89f70$0$17356$65785112news.neostrada.pl...I to sprawia, że nagle zmieniają się zasady pierwszeństwa? Czy wjeżdżający na skrzyżowanie samochód mający pierwszeństwo traci je w chwili, kiedy ułamek sekundy wcześniej znajdzie się tam inny pojazd z drogi podporządkowanej? Tu jest podobna analogia, bo PoRD zabrania wjazdu na skrzyżowanie jeżeli nie ma na nim i za nim możliwości kontynuowania jazdy. Zacznij się uczyć PoRD i czytaj je w całości, a nie tylko wybrane i wygodne dla ciebie fragmenty. |
|
Data: 2019-10-30 09:11:46 | |
Autor: BronkL | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
Użytkownik "Uzytkownik" <adres@serwer.pl> napisał w wiadomości
news:5db943dc$0$548$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2019-10-29 o 21:28, BronkL pisze: I to sprawia, że nagle zmieniają się zasady pierwszeństwa?Nie pochwalasz i słusznie. To może ktoś wytłumaczy dlaczego pochwała Nigdzie nie jest napisane, że zmieniają się zasady pierwszeństwa, czyli, gdy pieszy jest na przejściu to ma pierwszeństwo, ale nie wolno mu wtargnąć na przejście. |
|
Data: 2019-10-30 10:19:41 | |
Autor: Uncle Pete | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
Nigdzie nie jest napisane, że zmieniają się zasady pierwszeństwa, Na Sokratesa było wtargnięcie? |
|
Data: 2019-10-30 10:47:22 | |
Autor: Poldek | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-30 o 10:19, Uncle Pete pisze:
Nigdzie nie jest napisane, że zmieniają się zasady pierwszeństwa, Tam było gorzej - zawrócenie podczas przechodzenia przez pasy. Ja się nie znam, ale czy pieszemu wolno zawrócić podczas przechodzenia przez przejście bez sygnalizacji? |
|
Data: 2019-10-31 15:17:57 | |
Autor: Shrek | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 30.10.2019 o 10:47, Poldek pisze:
Na Sokratesa było wtargnięcie? Ale pisz, że ironia. Coraz ciężej odróznić w tym wątku. -- Shrek |
|
Data: 2019-10-30 10:59:31 | |
Autor: Liwiusz | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-30 o 09:11, BronkL pisze:
Użytkownik "Uzytkownik" <adres@serwer.pl> napisał w wiadomości Nie może wejść bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd. Czyli wyjść 1 metr przed pojazdem - tak należy rozumieć ten przepis. Wystarczy, że wyjdzie kilka metrów przed - to, że pojazd nie potrafi zahamować, to już wina pojazdu, że jedzie za szybko i nie zwalnia przed przejściem. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-10-30 03:15:03 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza. Zabrania siÄ pieszym wtargnÄ Ä. | |
Daj jakiś przepis mówiący o tym jednym metrze. Jak jest podana jakas wielkość fizyczna to musi to być przepis. Twoja interpretacja nikogo nie interesuje.
|
|
Data: 2019-10-30 11:23:03 | |
Autor: Liwiusz | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-30 o 11:15, Zenek Kapelinder pisze:
Daj jakiś przepis mówiący o tym jednym metrze. Jak jest podana jakas wielkość fizyczna to musi to być przepis. Twoja interpretacja nikogo nie interesuje. Daj jakiś przepis mówiący o tym, że bezpośrednio przed oznacza tak, że samochód nie wyhamuje. Jak jest podany opis w ten sposób, to musi być na to jakiś przepis. Twoja interpretacja nikogo nie interesuje. -- Liwiusz |
|
Data: 2019-10-30 03:37:37 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza. Zabrania siÄ pieszym wtargnÄ Ä. | |
Najpierw daj poparcie swoich bredzen a potem się zobaczy co będzie z Twoim życzeniem. Chwilowo jestes na etapie " a u was murzynów biją".
|
|
Data: 2019-10-31 21:44:06 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-30 o 10:59, Liwiusz pisze:
Niczego nie należy rozumieć. Przepisy muszą być precyzyjne, a zapis "bezpośrednio przed jadący pojazd" po prostu jest nieprecyzyjne. Wystarczy, że wyjdzie kilka metrów przed - to, że pojazd nie potrafi zahamować, to już wina pojazdu, że jedzie za szybko i nie zwalnia przed przejściem.Nie ma czegoś takiego jak "wejście bezpośrednio przed jadący pojazd", ponieważ prawodawca nie określił co to znaczy "bezpośrednio przed jadący pojazd". Ile to jest "bezpośrednio przed jadący pojazd"? Metr, dwa metry, sto metrów, dziesięć centymetrów, a może kilometr? Przepis ten jest martwym i niemożliwym do orzeczenia winy pieszego na przejściu tylko i wyłącznie na podstawie tego przepisu. Czym innym jest wejście poza pasami. Tam ten przepis działa, ponieważ poza przejściem, pieszy już nie jest chroniony, poza pieszym z widoczną niepełnosprawnością. Aby sąd mógł orzec o winie pieszego na przejściu, powołując się na ten przepis musi wystąpić dodatkowa okoliczność. Okoliczność, która sprawi, że kierowca nie mógł uniknąć wypadku lub, że został wprowadzony wbłąd np. pieszy był niewidoczny i gwałtownie wszedł kierowcy pod auto, albo gwałtownie zmienił kierunek np. przeszedł przez przejście i kiedy opuszczał przejście nagle się wrócił itp. |
|
Data: 2019-10-31 22:13:18 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
Stara dobra reguła określa drogę hamowania w metrach jako połowę prędkości w km/h.
Czyli w mieście 25-30 metrów przed autem. Oczywiście z rozwagą. -- -- - Ile to jest "bezpośrednio przed jadący pojazd"? |
|
Data: 2019-11-01 06:58:56 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-31 o 22:13, ąćęłńóśźż pisze:
Stara dobra reguła określa drogę hamowania w metrach jako połowę prędkości w km/h. Dyskutujemy o skutkach prawnych, a prawo zawsze się kieruje konkretnymi paragrafami. Wskaż więc gdzie w prawie jest zapisana ta reguła. Skoro nie ma to nie ma też reguły, a już z całą pewnością reguła taka gdyby była to nie może dotyczyć pieszego na pasach, ponieważ on nie wie z jaką prędkością porusza się samochód, zwłaszcza jak za kierownicą siedzi debil, a auto to BMW. |
|
Data: 2019-11-01 07:51:23 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
Regułą jest, że sąd (którego w szkołach niczego nie uczą poza formułkami) powołuje biegłego.
I to jest zapisane w prawie. Podaj przykład opinii biegłego, że jest to metr bądź sto metrów. -- -- - Dyskutujemy o skutkach prawnych, a prawo zawsze się kieruje konkretnymi paragrafami. |
|
Data: 2019-11-05 23:44:58 | |
Autor: kk | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
On 2019-11-01 06:58, Uzytkownik wrote:
W dniu 2019-10-31 o 22:13, ąćęłńóśźż pisze: Jak nie wie to niech na pasy nie wchodzi wcale. |
|
Data: 2019-11-01 15:59:21 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
Hello ąćęłńóśźż,
Thursday, October 31, 2019, 10:13:18 PM, you wrote: Stara dobra reguła określa drogę hamowania w metrach jako połowę prędkości w km/h. Zła reguła. Droga samego hamowania jest zależna od kwadratu prędkości. Do tego jeszcze dochodzi czas reakcji zwiększający drogę hamowania liniowo. ,,Połowa" sprawdzi się przy prędkościach do kilkudziesięciu km/h. Powyżej warto przyjąć większy zapas. Oczywiście z rozwagą. -- -- - -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2019-11-01 16:06:41 | |
Autor: Shrek | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 01.11.2019 o 15:59, RoMan Mandziejewicz pisze:
Stara dobra reguła określa drogę hamowania w metrach jako połowę prędkości w km/h. Czyli takich z jakimi jeździ się "po mieście". Z tym, że rzeczywiście bym na tym bardzo nie polegał. Ale też nie popadał w paranoję, że musi być ćwierć kilometra wolnego (a tyle by się zdało żeby bezpiecznie przejść przed idiotą zapierdalającym i uważającym, że piesi mają mu nie wchodzić ewentualnie wypiedralać i hamować to on nie będzie). -- Shrek |
|
Data: 2019-11-01 09:05:32 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza. Zabrania siÄ pieszym wtargnÄ Ä. | |
I słusznie uważa że piesi mają mu nie wchodzić bo prawo im zezwala na wejście jeśli spełnia pewne proste warunki. Jesli jedzie to piesi nie moga spelnic jednego warunku i wejsc im nie wolno. Nie dales jeszcze wyjaśnienia dlaczego jeden pieszy ma spowodować zatrzymanie od jednego do kilkudziesięciu pojazdów, z wszystkimi konsekwencjami tego zatrzymania. To że chce przejsc w takiej sytuacji to trochę za mało. Chcesz żeby pieszy mógł zatrzymać ruch na drodze to i na torach kolejowych powinien mieć takie samo prawo do zatrzymywania tego co po torach jedzie. Trzydziestotonowa ciężarówka ma się zatrzymać a dwudziestotonowa drezyna już nie musi. Nie może być dwóch różnych rozwiązań tego samego problemu bo ludzie to idioci i im się będzie mylilo.
|
|
Data: 2019-11-01 19:40:24 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-11-01 o 17:05, Zenek Kapelinder pisze:
I słusznie uważa że piesi mają mu nie wchodzić bo prawo im zezwala na wejście jeśli spełnia pewne proste warunki. Jesli jedzie to piesi nie moga spelnic jednego warunku i wejsc im nie wolno. Nie dales jeszcze wyjaśnienia dlaczego jeden pieszy ma spowodować zatrzymanie od jednego do kilkudziesięciu pojazdów, z wszystkimi konsekwencjami tego zatrzymania. To że chce przejsc w takiej sytuacji to trochę za mało. Chcesz żeby pieszy mógł zatrzymać ruch na drodze to i na torach kolejowych powinien mieć takie samo prawo do zatrzymywania tego co po torach jedzie. Trzydziestotonowa ciężarówka ma się zatrzymać a dwudziestotonowa drezyna już nie musi. Nie może być dwóch różnych rozwiązań tego samego problemu bo ludzie to idioci i im się będzie mylilo. Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle. |
|
Data: 2019-11-09 10:59:12 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-11-01 o 17:05, Zenek Kapelinder pisze:
I słusznie uważa że piesi mają mu nie wchodzić bo prawo im zezwala na wejście jeśli spełnia pewne proste warunki. Jesli jedzie to piesi nie moga spelnic jednego warunku i wejsc im nie wolno. Nie dales jeszcze wyjaśnienia dlaczego jeden pieszy ma spowodować zatrzymanie od jednego do kilkudziesięciu pojazdów, z wszystkimi konsekwencjami tego zatrzymania. To że chce przejsc w takiej sytuacji to trochę za mało. Chcesz żeby pieszy mógł zatrzymać ruch na drodze to i na torach kolejowych powinien mieć takie samo prawo do zatrzymywania tego co po torach jedzie. Trzydziestotonowa ciężarówka ma się zatrzymać a dwudziestotonowa drezyna już nie musi. Nie może być dwóch różnych rozwiązań tego samego problemu bo ludzie to idioci i im się będzie mylilo. Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku? Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych. Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej? |
|
Data: 2019-11-01 18:23:31 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę idiotów pędzących 100/50, żeby na Twój widok wchodzącego na przejście zwolnić do 50.
Nie zatrzymać, lecz zwolnić, a później po paznokciach lub po obcasach zależnie od rozwoju sytuacji. -- -- - żeby bezpiecznie przejść przed idiotą zapierdalającym i uważającym, że piesi mają mu nie wchodzić ewentualnie wypiedralać i hamować to on nie będzie |
|
Data: 2019-11-01 18:46:27 | |
Autor: Shrek | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 01.11.2019 o 18:23, ąćęłńóśźż pisze:
Nie zatrzymać, lecz zwolnić, a później po paznokciach lub po obcasach zależnie od rozwoju sytuacji. Ja się już gubię kto na poważnie pisze, a kto aronię uprawia... -- Shrek |
|
Data: 2019-11-01 10:57:46 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza. Zabrania siÄ pieszym wtargnÄ Ä. | |
Spróbował bys odpowiedzieć dlaczego piesi mają mieć na jezdni większe uprawnienia od kierowców a nie pierdołami się zajmować.
|
|
Data: 2019-11-01 19:39:51 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-11-01 o 18:57, Zenek Kapelinder pisze:
Spróbował bys odpowiedzieć dlaczego piesi mają mieć na jezdni większe uprawnienia od kierowców a nie pierdołami się zajmować. Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle. |
|
Data: 2019-11-09 11:00:07 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-11-01 o 18:57, Zenek Kapelinder pisze:
Spróbował bys odpowiedzieć dlaczego piesi mają mieć na jezdni większe uprawnienia od kierowców a nie pierdołami się zajmować. Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku? Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych. Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej? |
|
Data: 2019-11-03 14:43:59 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
Ja piszę poważnie.
Widzę gościa zwalniającego z 80/50 to odważam się wejść na pasy, a ten po zwolnieniu do 50 przejeżdża po paznokciach. Najwyraźniej gościu nie chce się tłumaczyć z przekroczenia prędkości przy rozjechaniu na pasach, a zdolna papuga go przy 50 wybroni. -- -- - Ja się już gubię kto na poważnie pisze, a kto aronię uprawia. |
|
Data: 2019-11-03 15:20:00 | |
Autor: 'TomN' | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargnąć. | |
ąćęłńóśźż w <news:5dbed99f$0$508$65785112news.neostrada.pl>:
Ja piszę poważnie. Ja też. Widzę gościa (pieszego) stojącego przed przejściem po lewej stronie drogi, przed tym przejściem stoi również po lewej stronie pojazd, pieszy nie wchodzi od 5 sekund, no to jadę te swoje 40-50km/h, a nie zatrzymuję się. Ja, gdy chcę przejść to wchodzę na przejście, a czasem wręcz ręką pokazuję jadącemu z lewej, że wejdę i lepiej, żeby hamował, a ci z prawej sami sie zatrzymują... -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-10-31 22:53:06 | |
Autor: RadoslawF | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-31 o 21:44, Uzytkownik pisze:
Nie może wejść bezpośrednio przed nadjeżdżający pojazd. Czyli wyjść 1 metr przed pojazdem - tak należy rozumieć ten przepis. To że ustawodawca tego nie zdefiniował dokładniej nie oznacza że takie zachowania nie mają czy nie miały miejsca. Ile to jest "bezpośrednio przed jadący pojazd"? Metr, dwa metry, sto metrów, dziesięć centymetrów, a może kilometr? Kłamiesz, nawet istnieje taryfikator mandatowy za ten "martwy i niemożliwy" przepis. https://mojafirma.infor.pl/moto/logistyka/zarzadzanie-flota/679729,Mandat-za-wtargniecie-na-przejscie-dla-pieszych.html Aby sąd mógł orzec o winie pieszego na przejściu, powołując się na ten przepis musi wystąpić dodatkowa okoliczność. Okoliczność, która sprawi, że kierowca nie mógł uniknąć wypadku lub, że został wprowadzony wbłąd np. pieszy był niewidoczny i gwałtownie wszedł kierowcy pod auto, albo gwałtownie zmienił kierunek np. przeszedł przez przejście i kiedy opuszczał przejście nagle się wrócił itp. Sąd jak powszechnie wiadomo może uznać winę kogoś kto w tym czasie siedział w domu ileś kilometrów dalej. Takie sady mamy. pozdrawiam |
|
Data: 2019-10-31 15:33:54 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza. Zabrania siÄ pieszym wtargnÄ Ä. | |
I co z tego że pieszy moze zostac ukarany za ..... . Jak to martwy przepis.
|
|
Data: 2019-11-01 00:02:03 | |
Autor: RadoslawF | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-31 o 23:33, Zenek Kapelinder pisze:
I co z tego że pieszy moze zostac ukarany za ..... . Jak to martwy przepis. A potrafisz udowodnić że martwy? https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/multimedia/kiedy-wine-ponosi-pieszy/f7h2348 Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-01 07:51:06 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-11-01 o 00:02, RadoslawF pisze:
W dniu 2019-10-31 o 23:33, Zenek Kapelinder pisze: A możesz udowodnić, że jest tam opisana prawda i że znasz wszystkie szczegóły tej sprawy jeżeli jest to prawdą? |
|
Data: 2019-11-01 15:07:21 | |
Autor: RadoslawF | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-11-01 o 07:51, Uzytkownik pisze:
I co z tego że pieszy moze zostac ukarany za ..... . Jak to martwy przepis. Wszystkich szczegółów nie znam. Ale że jest to prawda potwierdzam. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-01 07:36:44 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza. Zabrania się pieszym wtargną Ä. | |
W dniu 2019-10-31 o 22:53, RadoslawF pisze:
Kłamiesz, nawet istnieje taryfikator mandatowy za ten "martwy i niemożliwy" przepis. Ale jest to do obalenia w każdym sądzie, który nie jest przekupiony lub kumoterski. Aby sąd mógł orzec o winie pieszego na przejściu, powołując się na ten przepis musi wystąpić dodatkowa okoliczność. Okoliczność, która sprawi, że kierowca nie mógł uniknąć wypadku lub, że został wprowadzony wbłąd np. pieszy był niewidoczny i gwałtownie wszedł kierowcy pod auto, albo gwałtownie zmienił kierunek np. przeszedł przez przejście i kiedy opuszczał przejście nagle się wrócił itp. Patologia sądów nie stanowi prawa. |
|
Data: 2019-10-30 19:51:00 | |
Autor: ddddddddddddd | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 29.10.2019 o 20:22, Uncle Pete pisze:
On 2019-10-29 21:12, Zenek Kapelinder wrote: przy pociągu jest większe prawdopodobieństwo śmierci niż pod autem jadącym 50km/h, żądajmy pierwszeństwa pieszych przed pociągami! Ale jesteś zbyt odporny na to, żeby to zrozumieć. ja też, ale to dlatego, że mieszkam w niecywilizowanym kraju w którym pieszy ma obowiązek ustąpić pojazdom -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2019-10-30 12:01:16 | |
Autor: SW3 | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 2019-10-29 o 19:04, Uncle Pete pisze:
A może powinien - zgodnie z zasadą, że mniejszy ma pierwszeństwo. Że pociąg jest ciężki i słabo hamuje? No to niech zwolni odpowiednio zawczasu. Miasto dla ludzi a nie dla pociągów! -- SW3 -- -- Państwo to wielka fikcja, dzięki której każdy usiłuje żyć kosztem innych. /Bastiat |
|
Data: 2019-10-30 04:11:32 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Piesza i pociąg | |
Oczywiscie ze pieszy na przejsciu kolejowym powinien mieć pierwszenstwo. Jest mniejszy, słabszy i niczym nie chroniony.
|
|
Data: 2019-10-30 19:47:07 | |
Autor: ddddddddddddd | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 30.10.2019 o 11:11, Zenek Kapelinder pisze:
Oczywiscie ze pieszy na przejsciu kolejowym powinien mieć pierwszenstwo. Jest mniejszy, słabszy i niczym nie chroniony. dokładnie tak! taki pociąg przecież może zwolnić do 10, a jak to nie wystarczy to do 5km/h w terenie zabudowanym. Tak się robi (a jak nie to powinno!) w cywilizowanych krajach! -- Pozdrawiam Lukasz |
|
Data: 2019-10-31 21:57:27 | |
Autor: Uzytkownik | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 2019-10-30 o 12:11, Zenek Kapelinder pisze:
Oczywiscie ze pieszy na przejsciu kolejowym powinien mieć pierwszenstwo. Jest mniejszy, słabszy i niczym nie chroniony. Pierdolisz od rzeczy. Póki co nie ma takiego przepisu, a dla kierowcy względem pieszego na przejściu jest i ma on obowiązek ustąpienia pierwszeństwa pieszemu. |
|
Data: 2019-10-31 23:41:04 | |
Autor: kk | |
Piesza i pociąg | |
On 2019-10-30 12:01, SW3 wrote:
W dniu 2019-10-29 o 19:04, Uncle Pete pisze: Hehe |
|
Data: 2019-10-31 23:48:48 | |
Autor: Kviat | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 31.10.2019 o 23:41, kk pisze:
On 2019-10-30 12:01, SW3 wrote: A ile pociągów w porównaniu do ilości samochodów jeździ w centrum twojej wioski (miasta?)? Hehe. Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2019-10-31 23:58:50 | |
Autor: kk | |
Piesza i pociąg | |
On 2019-10-31 23:48, Kviat wrote:
W dniu 31.10.2019 o 23:41, kk pisze: A jakie to ma znaczenie? Pierdolisz żeby pierdolić? |
|
Data: 2019-11-01 00:12:07 | |
Autor: Kviat | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 31.10.2019 o 23:58, kk pisze:
On 2019-10-31 23:48, Kviat wrote: Zasadnicze. Pierdolisz żeby pierdolić? Nie. Pierdolę żeby ponabijać się z twojej głupoty. Pozdrawiam Piotr |
|
Data: 2019-11-05 23:49:50 | |
Autor: kk | |
Piesza i pociąg | |
On 2019-11-01 00:12, Kviat wrote:
Glupszy od Ciebie raczej nie jestem. |
|
Data: 2019-10-30 15:44:13 | |
Autor: Adam | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 2019-10-29 o 18:30, 'TomN' pisze:
<https://kontakt24.tvn24.pl/r/jedzie-pociag-kobieta-chce-przebiec-przez-tory-przerazenie-po-prostu,306182.html> Jest film "Pociąg" (The Train), rok 1964, reżyseria: John Frankenheimer, obsada: Burt Lancaster, Jeanne Moreau. Proponuję obejrzeć od 26 min 15 sekund. Charakterystyczny moment: ludzie niosący deskę. Można zobaczyć np. tu: https://www.cda.pl/video/921473ba Chyba wtedy jednak ludzie lepiej umieli używać mózgu. Znali zasady czaso-przestrzenne i wiedzieli, kiedy rzeczywiście już nie należy wchodzić na tory. I nie trzeba było zamykać zapór kilka czy kilkanaście minut przed nadjeżdżającym pociągiem. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2019-10-30 19:20:46 | |
Autor: 'TomN' | |
Piesza i pociąg | |
Adam w <news:qpc7jq$iit$1$Adamnews.chmurka.net>:
Jest film "Pociąg" (The Train), rok 1964, reżyseria: John Frankenheimer, obsada: Burt Lancaster, Jeanne Moreau. Zajebisty film swoją drogą. Proponuję obejrzeć od 26 min 15 sekund. A ja Ci proponuję o 10 sekund wcześniej Charakterystyczny moment: ludzie niosący deskę. Wtedy będziesz miał szanse usłyszeć charakterystyczny gwizd i zobaczyć, że nagle ruch sie zrobił. Chyba wtedy jednak ludzie lepiej umieli używać mózgu. Znali zasady czaso-przestrzenne i wiedzieli, kiedy rzeczywiście już nie należy wchodzić na tory. I nie trzeba było zamykać zapór kilka czy kilkanaście minut przed nadjeżdżającym pociągiem. Zwłaszcza na reżyserowanym filmie... -- 'Tom N' |
|
Data: 2019-11-01 16:16:36 | |
Autor: Adam | |
Piesza i pociąg | |
W dniu 2019-10-30 o 19:20, 'TomN' pisze:
Adam w Nie chodzi mi o reżyserowany film - dałem to jako ilustrację zachowania. Tak samo ludzie przechodzili na filmach dokumentalnych z dawnych lat. Dziecięciem będąc mieszkałem w widłach "pomiędzy torami" - jedne tory to zwykła trasa Przemyśl - Kraków (kilka torowisk), a druga trasa to torowisko do firmy. Niedaleko jeszcze były tory do "przetoków" - czyli przetaczania i łączenia składów towarowych. Ludzie przechodząc z jednej strony miasta na drugą przechodzili przez kilka torowisk pomiędzy jeżdżącymi pociągami lub jadącymi siłą rozpędu wagonami. Analogicznie przechodziło się sekundy przed nadjeżdżającymi samochodami, lub bezpośrednio za przejeżdżającymi pojazdami. -- Pozdrawiam. Adam |
|