Pieszczoch PRL nawrócony

Data: 2016-04-30 09:54:16
Autor: Mark VVoydak
Pieszczoch PRL nawrócony
http://goo.gl/lrvQLS

A potem, jak zmieniano ustrój, wyrzucono mnie z krakowskiej telewizji.

Za co?

- Za wszystko. Za to, że byłem w PZPR, za to, że grałem milicjanta. Wtedy
właśnie wylądowałem na bezrobociu i dumny byłem z tego niesłychanie."

A dziś juz nawrócony:

"Niech Pan Bóg broni! Jak się ma takie wspomnienia, to przyglądanie się
temu, co się dzieje w Polsce - że dobry ten, kto nasz - jest okropnie
bolesne."

Co to za katolicyzm jest w tej Polsce, na litość boską? Że ludzie w ramach
tej religii potrafią mieć tak okropne uczucia dla bliźniego swego. Czy to
nie jest zdrada Boga, którego się wyznaje? Chroń mnie Boże od nienawiści."

Panie Cieślak, idź pan z tym do PiS.

--
Mark VVoydak

Pieszczoch PRL nawrócony