Pieszy święta krowa

Data: 2011-08-14 21:07:40
Autor: janusz_kk1
Pieszy święta krowa
I dalej niech wmawiają pieszym że mają pierwszeństwo
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/pieszy-na-pasach-wcale-nie-taki-bezpieczny,1,4820096,region-wiadomosc.html

Na kaĹĽdym cmentarzu jest taka alejka dla tych co siÄ™ im wydawaĹ‚o ĹĽe majÄ…  pierwszeĹ„stwo.
Jak widać to nadal jest źle, piesi chodzą jak chcą dlatego tyle ginie.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-08-15 18:50:32
Autor: Bydlę
Pieszy święta krowa
On 2011-08-14 21:07:40 +0200, janusz_kk1 <janusz_kk@o2.pl> said:

I dalej niech wmawiaj± pieszym że maj± pierwszeństwo

Bo maj±.

(ciach adres (skopany) z Onetu)

"W ubiegłym roku w wypadkach zginęły 354 osoby, które weszły na przej¶cie dla pieszych na czerwonym ¶wietle."

I dobrze.

"482 osoby zginęły, gdy przechodziły przez jezdnię w niedozwolonym miejscu."

ditto

Te trupy miały tam pierwszeństwo?
;>>>

--
Bydlę

Data: 2011-08-15 19:01:21
Autor: 'Tom N'
Pieszy ¶więta krowa

On 2011-08-14 21:07:40 +0200, janusz_kk1 <janusz_kk@o2.pl> said:

I dalej niech wmawiaj± pieszym że maj± pierwszeństwo
Bo maj±.

Sam cytujesz wręcz przeciwnie

(ciach adres (skopany) z Onetu)

Link był prawidłowy

"W ubiegłym roku w wypadkach zginęły 354 osoby, które weszły na przej¶cie dla pieszych na czerwonym ¶wietle."
I dobrze.

Zdecyduj się.

Te trupy miały tam pierwszeństwo?
;>>>

Jeste¶ coraz bardziej żałosny

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-08-15 22:10:47
Autor: Bydlę
Pieszy święta krowa

On 2011-08-14 21:07:40 +0200, janusz_kk1 <janusz_kk@o2.pl> said:

I dalej niech wmawiaj± pieszym że maj± pierwszeństwo
Bo maj±.

Sam cytujesz wręcz przeciwnie

???
Cytowałem to, co wg autora w±tku miało traktować o pierwszeństwie.
Bo piesi je maj±, ale... (wrócę do tego potem).

(ciach adres (skopany) z Onetu)

Link był prawidłowy

<http://img204.imageshack.us/img204/2756/screenshot20110815at220.png>

Być może.
;>

"W ubiegłym roku w wypadkach zginęły 354 osoby, które weszły na
przej¶cie dla pieszych na czerwonym ¶wietle."
I dobrze.

Zdecyduj się.

Jestem zdecydowany - TYLKO idiota może twierdzić, że piesi maj± pierwszeństwo, gdy maj± czerwone ¶wiatło.

Natomiast piesi maj± pierwszeństwo na przej¶ciach dla pieszych.
;>>>

Te trupy miały tam pierwszeństwo?
;>>>

Jeste¶ coraz bardziej żałosny

Czyli jednak nie miały, bo wpakowały się bogu ducha winnym kierowcom pod samochody.
I to moja wina, że oni nie żyj±, bo leĽli na czerwonym ¶wietle, albo w miejscu, w którym nie wolno?

Jeste¶ idiot±?
;>>>

--
Bydlę