Pieszy obok pasów

Data: 2009-04-14 10:03:28
Autor: eMeS
Pieszy obok pasów
Kapsel pisze:

Gdzieś tam kiedyś zasłyszałem, że ponoć pieszy w pewnej (parunastu czy
parędziesięciu metrów) odległości od pasów jest uznawany jako przechodzący
po pasach i konsekwencje dla kierowcy są takie same w przypadku wypadku.

Może przechodzić przez ulicę, jeśli odległość od przejścia jest większa, niż 100 m - nie dość, że nie ma wówczas pierwszeństwa, to jeszcze musi kombinować, jak tu nie utrudnić ruchu pojazdom.

Data: 2009-04-14 10:49:34
Autor: Kapsel
Pieszy obok pasów
Tue, 14 Apr 2009 10:03:28 +0200, eMeS napisał(a):

[...]

A jeśli jest mniejsza niż 100m? :>

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-04-14 11:06:33
Autor: eMeS
Pieszy obok pasów
Kapsel pisze:

Może przechodzić przez ulicę, jeśli odległość od przejścia jest większa, niż 100 m

A jeśli jest mniejsza niż 100m? :>

Proste - musi wówczas oddalić się od najbliższych pasów na odległość co najmniej 100 m i dopiero wówczas może bezpiecznie przejść przez ulicę ;)

No dobra, nieprecyzyjnie się wyraziłem, pardon :)

Data: 2009-04-14 12:02:24
Autor: Robert Wicik
Pieszy obok pasów
Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:aixir75h1itn.dlgkapselek.net...
A jeśli jest mniejsza niż 100m? :>

To przechodzi przez jezdnię w miejscu niedozwolonym.

Pieszy obok pasów