Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie

Data: 2010-10-21 04:28:38
Autor: Hans Kloss
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie
http://www.youtube.com/user/egida1
Tym razem całkowicie na poważnie- i jak zwykle prawdziwie.
J-23

Data: 2010-10-21 13:41:27
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:7b0b43cf-1631-4c40-bb27-9a27ea0a8bbee14g2000yqe.googlegroups.com...
http://www.youtube.com/user/egida1
Tym razem całkowicie na poważnie- i jak zwykle prawdziwie.
J-23

Odswież sobie pamięć i przypomnij co to za jegomość ten Pietrzak. Jego braciszek był generałem, Jaś również nosił mundurek. Teksty kaberetów pisano w KC PZPR. Ale sobie wybrałeś idola. Poszukaj jeszcze wystąpień Drozdy. Partyjny koleś Pietrzaka.

--

Zahir

Data: 2010-10-21 04:48:17
Autor: Hans Kloss
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie
On 21 Paź, 12:41, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[stek bzdur]

Wypad platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-21 14:22:51
Autor: Grzegorz Z.
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie

On 21 Paź, 12:41, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[stek bzdur]

Wypad platfonsie.

Bo co? Zabijesz go?

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-21 05:24:23
Autor: Hans Kloss
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie
On 21 Paź, 13:22, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

Bo co? Zabijesz go?
Gówna się nie da zabić.
J-23

Data: 2010-10-21 14:31:08
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w

Gówna się nie da zabić.

No to jesteś nieśmiertelny.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-21 14:32:26
Autor: Grzegorz Z.
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie
No to jesteś nieśmiertelny.

You just made my day :))))))))))))))))))))

Data: 2010-10-21 15:03:25
Autor: raff
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie
W dniu 2010-10-21 14:24, Hans Kloss pisze:
On 21 PaĹş, 13:22, "Grzegorz Z."<blogfi...@gazeta.pl>  wrote:

Bo co? Zabijesz go?

Poki co, to wy zabijacie, pedale.

R.

Data: 2010-10-21 15:07:54
Autor: d38be60c8c@6f5e946fcea.com.de
Dnia Thu, 21 Oct 2010 15:03:25 +0200, raff napisał(a):

W dniu 2010-10-21 14:24, Hans Kloss pisze:
On 21 Paź, 13:22, "Grzegorz Z."<blogfi...@gazeta.pl>  wrote:

Bo co? Zabijesz go?

Poki co, to wy zabijacie, geju.

Obsikując gazem jedzących makaron na Krakowskim Przedmieściu?

I nie jestem gejem, ile razy trzeba to powtarzać by dotarło?

Data: 2010-10-21 15:10:11
Autor: raff
[...]

O, mutujesz, pedale. Do KF.

I nie zmieniaj cytatow.

R.

Data: 2010-10-21 15:26:53
Autor: 6f5e946fcea@6723a49c55.com.de
Dnia Thu, 21 Oct 2010 15:10:11 +0200, raff napisał(a):

[...]

O, mutujesz, geju. Do KF.

Niech ksiądz się tak nie napina. Dziatki czekają.

Data: 2010-10-21 15:27:51
Autor: raff
[...]

Fajnie, a teraz speierdalaj, pedale.

R.

Data: 2010-10-21 15:30:51
Autor: 6f5e946fcea@6f5e946fcea.com
Dnia Thu, 21 Oct 2010 15:27:51 +0200, raff napisał(a):

[...]

Fajnie, a teraz idź, geju.

Widzę że księdza ubodło. Nie uchodzi, nie uchodzi.

Data: 2010-10-21 15:29:26
Autor: raff
W dniu 2010-10-21 15:26, 6f5e946fcea@6723a49c55.com.de pisze:
[...]

Juz teraz pedale nie wyjdziesz z KF. Mozesz sobie mutowac.

R.

Data: 2010-10-21 15:39:50
Autor: zinek

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cc026e1$0$21000$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a widziales kto siedzial obok drzewieckiego jak krzyczal do kamery ze to dziki kraj ?
Drozda.

Data: 2010-10-21 17:35:10
Autor: heÂŽsk
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie

 jas sie zeszmacil kompletnie. tyle.

Data: 2010-10-21 15:02:34
Autor: Grzegorz Z.
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie

http://www.youtube.com/user/egida1
Tym razem całkowicie na poważnie- i jak zwykle prawdziwie.
J-23

Pan Janek parodiuje samego siebie, brzmi jak "Wieczór z Dziennikiem". Chyba
już zapomniał siebie sprzed 30 lat.

A może faktycznie przydałaby się w tym miejscu sygnaturka matusma?

Data: 2010-10-21 17:34:05
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-21 15:02, Grzegorz Z. pisze:

[...]

Parafrazując Lindę z PSÓW I:  Won ubeku jebany!

Tomy M.

Data: 2010-10-21 17:45:45
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cc05d6d$0$27043$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Picowska natura cie nie opuszcza? Może jakieś prochy pomogą?

Data: 2010-10-21 18:05:51
Autor: Tomy M.
Pietrzak o platfionsiarskim skurwysyństwie

Picowska natura cie nie opuszcza? Może jakieś prochy pomogą?

Żarłem dopalacze ale wy je k*rwa zamknęliście!

Tomy M.

Data: 2010-10-21 19:50:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cc064df$0$22805$65785112news.neostrada.pl...

Picowska natura cie nie opuszcza? Może jakieś prochy pomogą?

Żarłem dopalacze ale wy je k*rwa zamknęliście!

Wyrazy współczucia.

Data: 2010-10-21 20:12:55
Autor: Grzegorz Z.
Pietrzak o

Picowska natura cie nie opuszcza? Może jakieś prochy pomogą?

Żarłem dopalacze ale wy je k*rwa zamknęliście!

Faktycznie szkoda że się pośpieszyli.