Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)

Data: 2009-03-23 11:14:30
Autor: ColgatesBilly
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
To taka prawdziwa twarz lewicy... jej mozg ( druga polkula)
wiec... nie dziw, ze media ja ostatnio rozrywaja.

Data: 2009-03-23 11:35:46
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
ColgatesBilly pisze:
To taka prawdziwa twarz lewicy... jej mozg ( druga polkula)
wiec... nie dziw, ze media ja ostatnio rozrywaja.

Prawdziwa lewica ma jedną twarz..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-23 12:01:46
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Mon, 23 Mar 2009 11:35:46 +0100, jadrys napisał(a):

Prawdziwa lewica ma jedną twarz..

Wiemy...
To ociekająca krwią morda, z głosem tow. Mauzera.
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 12:38:34
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

Taka to jest maska którą propaganda usiłuje nałożyć na uczciwą twarz lewicy.. Szkoda tylko że tak wielu daje się nabrać na tą mistyfikacje.. :-(

Data: 2009-03-23 13:10:52
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Mon, 23 Mar 2009 12:38:34 +0100, jadrys napisał(a):

Taka to jest maska którą propaganda usiłuje nałożyć na uczciwą twarz lewicy.. Szkoda tylko że tak wielu daje się nabrać na tą mistyfikacje.. :-(

Lubisz tuńczyka i wyborową, Jadrysiu?
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 13:31:39
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

Tuńczyka owszem, ale nie wyborową, wolę  White Horse`a

Data: 2009-03-23 14:17:45
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Mon, 23 Mar 2009 13:31:39 +0100, jadrys napisał(a):

Tuńczyka owszem, ale nie wyborową, wolę  White Horse`a

"White Horse"?
Taa, za komuny wszyscy to piliśmy, to taki typowy proletaryacki
trunek. Już za pół pensji mógł sobie jakiś robol toto kupić.
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 14:26:51
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

Mam jeszcze jedną 4- litrową ostatnią butelkę ze starych zapasów..
A swoją drogą co się stało z tym gatunkiem Whisky? Już od kilkunastu lat   jej nie spotkałem..

Data: 2009-03-23 14:34:41
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Mon, 23 Mar 2009 14:26:51 +0100, jadrys napisał(a):

Mam jeszcze jedną 4- litrową ostatnią butelkę ze starych zapasów..
A swoją drogą co się stało z tym gatunkiem Whisky? Już od kilkunastu lat   jej nie spotkałem..

A co się stało z gaciami "Riffle", ktore miały takie gustowne zameczki
w tylnych kieszeniach?
pz
Piotr

Data: 2009-03-23 14:54:08
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

Co Ty tu z jakimiś gaciami.. "White Horse" to produkt mający kilkaset lat tradycji, nie mógł zniknąć ot tak sobie..

Data: 2009-03-23 16:52:19
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Mon, 23 Mar 2009 14:54:08 +0100, jadrys napisał(a):

Co Ty tu z jakimiś gaciami.. "White Horse" to produkt mający kilkaset lat tradycji, nie mógł zniknąć ot tak sobie..

A co ty mi tu z jakimś bimbrem wyjeżdzasz? Podpierając sie tym, ze go
robią kilkaset lat... Wóda, to wóda, tylko jełopy płacą za nią dużo,
uzasadniając to "walorami smakowymi", he, he. Jakiś tandetny snobizmek
wam zza słomy wyziera jadrysiu?
pz
piotr

Data: 2009-03-23 18:06:49
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

:-D  Nie, po prostu ciekawość, co się stało z tym "bimbrem"..

Data: 2009-03-24 08:20:43
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr wrote:
 Wóda, to wóda, tylko jełopy płacą za nią dużo,
uzasadniając to "walorami smakowymi", he, he.

Dla abstynenta owszem. I jeszcze dla jełopów żłopiących "wino" pod nocnym :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 08:48:53
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:20:43 +0100, Vic napisał(a):

Dla abstynenta owszem. I jeszcze dla jełopów żłopiących "wino" pod nocnym :)

Właśnie po to jest słona cena, żeby jełopy siedzące w skórze przed 70"
LCD, czuły się mocno wyróżnione. Natomiast cel picia, z grubsza, jest
taki sam, pod sklepem i w salonie.
pz
Piotr

Data: 2009-03-24 09:54:54
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

Teraz Piotr mówisz jak rasowy proletariusz.. Za tym właśnie gonią dorobkiewicze i prawdziwi kapitaliści - chęć pokazania że jest się "lepszym"..

Data: 2009-03-24 10:16:09
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:54:54 +0100, jadrys napisał(a):

[...]

A gwno prawda, proletaryacki mieszańcu, ustrój tego nie zmienia. pz
Piotr

Data: 2009-03-24 10:26:37
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr pisze:
[...]

A jednak,w każdym człowieku tkwi albo kapitalista chcący za wszelką cenę   bardziej błyszczeć od innych, albo socjalista chcący tylko godziwie przeżyć i w miarę możliwości pomóc innym..

Data: 2009-03-24 10:33:32
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
 albo socjalista chcący tylko godziwie
przeżyć i w miarę możliwości pomóc innym..

A ty w jaki sposób pomagasz innym?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 10:44:05
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Vic pisze:
jadrys wrote:
 albo socjalista chcący tylko godziwie
przeżyć i w miarę możliwości pomóc innym..

A ty w jaki sposób pomagasz innym?

  Chwalenie się takimi rzeczami pozostawiam wyzyskiwaczom..

Data: 2009-03-24 12:09:27
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
 Chwalenie się takimi rzeczami pozostawiam wyzyskiwaczom..

Czkawki dostanę od ciągłego śmiechu...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 15:09:38
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus wrote:
Ale musisz przyznaĂŚ, Âże psp bez Jadrysa byÂłoby jak PO bez Palikota.

Na pewno dodaje jej kolorytu :)
Ale wydaje mi się, że to prowokator. Tak czy inaczej, jest zabawnie :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 15:21:57
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Vic pisze:
jadrys wrote:
 Chwalenie się takimi rzeczami pozostawiam wyzyskiwaczom..

Czkawki dostanę od ciągłego śmiechu...

Ludzie różnie reagują na prawdę..

Data: 2009-03-24 15:20:56
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gqaa1i$27l$1news3.onet...
Vic pisze:
jadrys wrote:
 albo socjalista chcący tylko godziwie
przeżyć i w miarę możliwości pomóc innym..
A ty w jaki sposób pomagasz innym?
 Chwalenie się takimi rzeczami pozostawiam wyzyskiwaczom..

Ej Jadrys, Jadrys nie masz kota? Bo zaczynasz mówić jak jego właściciel, coś robię, ale nie powiem.

Mam psa, tzn miałem, tydzień temu wyszedł z domu i nie wrócił.. Cholerny casanowa, wiedziałem że te panienki go kiedyś zgubią..

Data: 2009-03-24 15:28:52
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
Mam psa, tzn miałem, tydzień temu wyszedł z domu i nie wrócił.. Cholerny casanowa, wiedziałem że te panienki go kiedyś zgubią..

Może go za bardzo wyzyskiwałeś?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 15:51:29
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Vic pisze:
jadrys wrote:
Mam psa, tzn miałem, tydzień temu wyszedł z domu i nie wrócił.. Cholerny casanowa, wiedziałem że te panienki go kiedyś zgubią..

Może go za bardzo wyzyskiwałeś?

W moim domu nie ma miejsca na wyzysk. Nie do pomyślenia co?

Data: 2009-03-24 15:57:04
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
W moim domu nie ma miejsca na wyzysk. Nie do pomyślenia co?

A wczasy w Bułgarii mu kiedyś zafundowałeś?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 09:57:28
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr wrote:
Właśnie po to jest słona cena, żeby jełopy siedzące w skórze przed 70"
LCD, czuły się mocno wyróżnione. Natomiast cel picia, z grubsza, jest
taki sam, pod sklepem i w salonie.

Cel jest owszem taki sam. Tak jak cel zjedzenia królika w pistacjach jest generalnie zbieżny z celem zjedzenia kartofli ze skwarkami. Tyle, że doznania smakowe są rozbieżne.
Whisky smakuje inaczej niż "wino" Pokusa...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-24 10:12:12
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Tue, 24 Mar 2009 09:57:28 +0100, Vic napisał(a):

Cel jest owszem taki sam. Tak jak cel zjedzenia królika w pistacjach jest generalnie zbieżny z celem zjedzenia kartofli ze skwarkami. Tyle, że doznania smakowe są rozbieżne.
Whisky smakuje inaczej niż "wino" Pokusa...

Z cała pewnościa jest bardziej strawne, he, he, spróbuj wypić całą
flaszkie łyski z gwinta przed sklepem...
pz
Piotr
PS. Rozbieżność nie powinna byś aż tak duża, bo wtedy zbytnio
przesłania sens porównania.

Data: 2009-03-24 14:58:39
Autor: zbig
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1do7ntuo4a9l2.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

 RIFLE, przez jedno f, a-wykształciuchu.
To były takie włoskie spodnie udające markę amerykańską, od biedy można było odłożyć z kilku pensji na takie cudo.
White Horse to też nie żaden cymes. Produkowana do dziś ale chyba nie specjalnie nią u nas handlują. Przeciętna whisky  typu "blended". Osobiście wolę "single malt".
Obywatel z PRL myślał, że jak cos jest Pewexu, to to musi byc jakiś szczególny rarytas.
Stąd niezwykła estyma - zresztą do dziś, do taniochy frmy COTY, Johnny'ego Walkera czy brandy Napoleon.

Data: 2009-03-24 15:43:11
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
zbig pisze:
[...]

Za granicą też jej nie widać.. Dla minie to była najlepszym gatunkiem łyskacza niezależnie od opinii znawców..

Data: 2009-03-23 15:12:27
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
Mam jeszcze jedną 4- litrową ostatnią butelkę ze starych zapasów..
A swoją drogą co się stało z tym gatunkiem Whisky? Już od kilkunastu lat  jej nie spotkałem..

To jako komentarz do twoich rozważań (St. Staszewski "Kołysanka Stalinowska"):

Rosną w Polsce domy z czerwoniutkiej cegły,
Domy wznosi piekarz, bo w tej pracy biegły.
Handel zagraniczny rozwijają zduni -
Znają koniunktury z gawędzeń babuni.
Domy, mosty, szkoły - to domena szewców,
A z krawców się robi zwycięstwa ich piewców.
Piekarz, szewcy, zduni - każdy sercu bliski,
Wspólnie zapracują na moją Scotch Whisky.
A zembski zaś whisky aby spijać mógł
Rządzić musi ślusarz,
Rządzić musi ślusarz
I musi ten ślusarz spokojnie spać bez trwóg

Więc każdego ranka na "Armii Kennedy"
Pilnie referuję Europy biedy,
Jak się Zachód plącze w pętach kapitału
I jak do ruiny zbliża się pomału.
Potem do lodówki zaglądam ciekawie,
Oto "Johnnie Walker" - zaraz się zaprawię.
Każdego zaś co by mnie zaprawić chciał
Wydam ślusarzowi,
Wydam ślusarzowi,
Wydam ślusarzowi - aby za swoje miał.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 15:38:51
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

No dobrze, ale czy "white Hors" jest jeszcze produkowany??

Data: 2009-03-24 15:55:42
Autor: zbig
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq86ud$mjb$1news.onet.pl...
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Toż pisałem, że jest.

Data: 2009-03-23 15:42:03
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq7vfr$tra$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

Uuu, burżuj z ciebie, a proletariacką dyktę, albo mamrota nie łaska?

A co to jest "mamrot"?

Data: 2009-03-23 17:42:09
Autor: ColgatesBilly
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)

Piotr pisze:
[...]

To BELKOT, ale z innych regionow...

Kol

Data: 2009-03-23 18:10:09
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)

Piotr pisze:
[...]

A ten "belkot" to co? Nigdy jakoś nie słyszałem.. To chyba ni po Poznańsku..

Data: 2009-03-23 18:52:35
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:

Uuu, burżuj z ciebie, a proletariacką dyktę, albo mamrota nie łaska?
A co to jest "mamrot"?

Wino marki wino, poogladaj "Ranczo".

A wino.. Nie wiedziałem bo i nie gustuje w żadnych winach..

Data: 2009-03-23 13:37:24
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Piotr wrote:
Lubisz tuńczyka i wyborową, Jadrysiu?

Jadrys to raczej jesiotra. Tuńczyk jest taki banalny...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 14:06:46
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Vic pisze:
Piotr wrote:
Lubisz tuńczyka i wyborową, Jadrysiu?

Jadrys to raczej jesiotra. Tuńczyk jest taki banalny...

Tuńczyka lubię, a jesiotra uwielbiam..

Data: 2009-03-23 15:44:51
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq81hj$515$1news.onet.pl...
Vic pisze:
Piotr wrote:
Lubisz tuńczyka i wyborową, Jadrysiu?
Jadrys to raczej jesiotra. Tuńczyk jest taki banalny...
Tuńczyka lubię, a jesiotra uwielbiam..

Prawie jak car Mikołaj. :)

Myślę że za cara Mikołaja to jesiotr nie był żadnym luksusem, był traktowany (przynajmniej w Rosji) jako pospolita ryba..

Data: 2009-03-23 15:50:58
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
Myślę że za cara Mikołaja to jesiotr nie był żadnym luksusem, był traktowany (przynajmniej w Rosji) jako pospolita ryba..

Potem nadeszła rewolucja i byle śledź stał się rarytasem...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 15:57:42
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Vic pisze:
jadrys wrote:
Myślę że za cara Mikołaja to jesiotr nie był żadnym luksusem, był traktowany (przynajmniej w Rosji) jako pospolita ryba..

Potem nadeszła rewolucja i byle śledź stał się rarytasem...

Po prostu spadło pogłowie jesiotra.. Wcale nie wykluczone że to upadający jaśnie państwo wytruli jesiotry..

Data: 2009-03-24 07:58:09
Autor: HaMMeR
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
jadrys wrote:
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

To tak jak z 'White Horse', spadlo poglowie...

Data: 2009-03-24 09:34:02
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
HaMMeR pisze:
jadrys wrote:
Vic pisze:
jadrys wrote:
[...]

Tylko nie wiadomo z jakiego powodu..

Data: 2009-03-24 08:22:14
Autor: Vic
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus wrote:
Eee tam, dobrze Âże nie rzÂądzili na Saharze bo zabraklo by piasku.

I musieliby wydawać go na kartki. I tylko dla młodych małżeństw :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-23 18:56:32
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
Vic pisze:
Piotr wrote:
[...]

To ten car był taki dobry i ludzie, ktorzy wogóle nie mieli co włożyć do garnka jedli jesiotry?

Pewnie bywało i tak że w domu nic nie było do jedzenia poza jesiotrem.. Szczególnie w dorzeczu Wołgi..

Data: 2009-03-23 13:44:40
Autor: raff
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Taka to jest maska którą propaganda usiłuje nałożyć na uczciwą twarz lewicy.. Szkoda tylko że tak wielu daje się nabrać na tą mistyfikacje.. :-(

Lubisz tuńczyka i wyborową, Jadrysiu?

szprotki.

R.

Data: 2009-03-23 14:15:05
Autor: Piotr
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
Dnia Mon, 23 Mar 2009 13:44:40 +0100, raff napisał(a):

szprotki.

Pytam bo jadryś mi kogoś momentami przypomina, coś jakby walker po
lobotomii.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-23 15:46:16
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gq7omh$6e9$2news.onet.pl...
ColgatesBilly pisze:
To taka prawdziwa twarz lewicy... jej mozg ( druga polkula)
wiec... nie dziw, ze media ja ostatnio rozrywaja.
Prawdziwa lewica ma jedną twarz..

A kto jest "prawdziwą" lewicą? Ja strasznie lubię "prawdziwków" i tych z lewusa i tych z prawusa.

Prawdziwym lewicowcem jest niewątpliwie pan Ikonowicz..

Data: 2009-03-23 19:03:52
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
ColgatesBilly pisze:
[...]

Zakochałeś się, a może przybliżysz nam jego poglądy gospodarcze bo to co słyszałem to chyba większy bełkot niż ten który cię oburzył u muto, a Kaczory przy nim to tytani wiedzy ekonomicznej.

Ja kocham wszystkich ideowców lewicowych (oczywiście miłością bezpłciową).. Nie wiem jakie Ikonowicz ma poglądy gospodarcze, i to naprawdę jest mało istotne dla prezydenta..Polsce jest potrzebny dobry gospodarz a nie ekonomista.

Data: 2009-03-23 22:47:46
Autor: raff
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
[...]

A nie moze byc Ikononowicz ?

R.

Data: 2009-03-24 09:44:04
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
..

[...]

I wyobrazasz sobie dobrego prezydenta, który jest jeszcze większym ignorantem w sprawach gospodarczych niż Kaczor?

Tak wyobrażam sobie.. Mądry prezydent umie sobie dobrać mądrych doradców..

Natomiast co do p.Kaczyńskiego (którego mam za mądrego człowieka) to uważam że tak niskie notowania są wynikiem otaczania się doradcami typu p.Kamiński czy p.Fotyga..

Data: 2009-03-24 15:47:51
Autor: jadrys
Pietrzyk-Zienkiewicz... (pani)
cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:gqa6h2$mri$1news3.onet...
cirrus pisze:
.
[...]

Oj naiwny, naiwny już to widzę, mądrzejszy doradcy sprzedali by kretyna na powiatowym targu.

Mówię o mądrych doradcach w swoich dziedzinach np. w ekonomii..