Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

Data: 2012-02-04 14:07:39
Autor: Obserwator
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

...dobrowolnie sie tu przyznales?:))))

Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

Data: 2012-02-04 15:51:02
Autor: rAzor
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisaĹ‚ :-)  :

..dobrowolnie sie tu przyznales?:))))

Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

PO pierwsze nie strasz, a po drugie jak masz - to postrasz. Tylko czym?
Rżniecie głupa - poczynając od Skalimowskiego po ciebie i jutolca. I co z tego? Nie ma skutecznego sposobu na eliminację trolli (grubas Kwaśnieski, Skoczylas-rzekomy), niewielkie szanse przy jakichś ansach osobistych są - ale kto się bedzie włóczył po sądach za mierny efekt w postaci wpłaty 50 zeta na rzecz schroniska dla kotów?
Mam koncepcję - bez ingerencji w charakter załozeniowy grup dyskusyjnych, ale mający tę cechę, że wykorzystuje ich słabość. :-)
I żaden debil "bambaryła" nie podskoczy - ino chcieć. Pajace.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-04 15:03:21
Autor: Obserwator
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a): PO pierwsze nie strasz, a po drugie jak masz - to postrasz. Tylko czym?
Rżniecie głupa - poczynaj±c od Skalimowskiego po ciebie i jutolca.

***************************************

razor, po pierwsze nie traktuj mojego wpisu z taka smierlna powaga.

daj se na luz, bo wrzodow zoladka dostaniesz, a szkoda by bylo - bos inteligentny i potrafisz byc dowcipny, ale jeszcze nie przekroczyles pewnej
bariery poprawnosci politycznej....

Przeciez z tymi wyznawcami PO i propagatorami teczowej flagi, zadna miara nie
mozna dyskutowac na powaznie:)) --

Data: 2012-02-04 16:09:53
Autor: rAzor
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaĹ‚(a):

[...]

NIe traktuję - już dawno przestałem traktowac tę grupę powaznie.

daj se na luz, bo wrzodow zoladka dostaniesz,

JuĹĽ mam . :-)

a szkoda by bylo - bos
inteligentny i potrafisz byc dowcipny, ale jeszcze nie przekroczyles pewnej
bariery poprawnosci politycznej....

Zasady, zasady, zasady.

Przeciez z tymi wyznawcami PO i propagatorami teczowej flagi, zadna miara nie
mozna dyskutowac na powaznie:))

Ale pomysłu na utłuczenie nie macie. A ja mam. :-)
Po co jest ta grupa? Żeby klony henia i grubasa z Biłgoraja tutaj srywały?

Data: 2012-02-04 15:17:58
Autor: Obserwator
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a): Ale pomysłu na utłuczenie nie macie. A ja mam. :-)
Po co jest ta grupa? Żeby klony henia i grubasa z Biłgoraja tutaj srywały?

***********************************

a jaki masz pomysl? Stopke masz swietna, ale niestety sa tu tacy ktorzy i tak beda z nimi
dyskutowac. Grupa musialaby byc moderowana, ale wiadomo, ze moderacja to forma
cenzury i przewaznie moderowane grupy i tak padaja.

Data: 2012-02-04 17:21:23
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 16:17,  Obserwator pisze:
Grupa musialaby byc moderowana, ale wiadomo, ze moderacja to forma
cenzury i przewaznie moderowane grupy i tak padaja.

Oczywiscie, jak ktos sie komus nie podoba w usenecie to istnieje KF. Ja
osobiscie nie podzielam pogladow razorka i dobrze, ze mnie tam umiescil,
trudno dyskutowac z kims kto ma ludzi za scierwa i chwali jeruzela za
wprowadzenie stanu wojennego.

Data: 2012-02-04 18:13:37
Autor: rAzor
[...]

Nie trzeba ĹĽadnej moderacji. :-)

Data: 2012-02-04 17:44:13
Autor: Ubek
> [...]

I żaden debil "bambaryła" nie podskoczy - ino chcieć. Pajace.

My też mamy inforamcję o tobie. Jeste¶ stary ORMO-wiec. Donosy to twoja specjalno¶ć. Donoisiłe¶ nam wódeczke kiedy pili¶my na murku. No trudno, każdy miał cię za ¶miecia!

Data: 2012-02-04 16:00:37
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 15:07,  Obserwator pisze:
Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

Trudno, aby ktos o inteligencji cyrkusa moglby byc kims innym niz
szpiclem ;)

Data: 2012-02-04 15:06:57
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-04 15:07,  Obserwator pisze:
> Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

Trudno, aby ktos o inteligencji cyrkusa moglby byc kims innym niz
szpiclem ;)

mnie najbardziej bawi, jak on tu sie prezentuje, jako przeciwnik komuny, po
czym pastuje teksty ktore produkuja byli stalinowcy:))

Data: 2012-02-04 17:19:29
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 16:06,  Obserwator pisze:
mnie najbardziej bawi, jak on tu sie prezentuje, jako przeciwnik komuny, po
czym pastuje teksty ktore produkuja byli stalinowcy:))

Musi sie wykazac dla nowych panow, ktorzy sa de facto starymi
stalinowcami :)

Data: 2012-02-04 17:42:09
Autor: Ubek

A my mamy o tobie ;))) Np. tu: http://dodatki.net/i/opozycjonista/

Data: 2012-02-05 06:23:35
Autor: stevep
Dnia 04-02-2012 o 15:07:39  Obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

..dobrowolnie sie tu przyznales?:))))

Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

Pewnie, że stary, ale nie głupi jak wy. a co do Stalina to, gdy zawyły  syreny na wie¶ć o ¶mierci tego zbrodniarza ja szłem akurat do szkoły i nie  zatrzymałem się, dopiero zatrzymał mnie jaki¶ aktywista, na szczę¶cie  płakać mi nie kazał.

--
stevep

Data: 2012-02-05 09:57:15
Autor: Leprechaun
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v86w9lyv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
napisał(a):

[...]

Zauważyłem, że Obserwator przemyca na forum pozytywne informacje o Rosjanach. Pod przykryw± patriotyzmu i obrony polsko¶ci manipuluje uzytkowników tak by mysleli serdecznie i ciepło o Rosjanach jako przyjaciołach. Zastanawiaj±ce dlaczego to robi? Od dawna podejrzewam, że to rosyjski lub białoruski prowokator.

BomBel

Data: 2012-02-05 10:30:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4f2e44cb$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

napisał(a):

[...]

A jakie masz lub miałe¶ osobiste do¶wiadczenia z Rosjanami?
S±dz±c po twojej wypowiedzi miałe¶ tylko negatywne, lub słyszałe¶ o negatywnych do¶wiadczeniach innych ludzi.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-02-06 05:19:59
Autor: stevep

napisał(a):

[...]

Ja miałem trochę do czynienia z Rosjanami, to tak samo zróżnicowany naród  jak każdy i wspaniali ludzie i kanalie, z tymi pierwszymi wypiłem niejeden  litr wódki

--
stevep

Data: 2012-02-06 09:26:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v88ozlx850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

No to czego chcesz od Obsrywatora?