Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

Data: 2012-02-04 15:51:02
Autor: rAzor
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?
Rynce opadli! Patrzcie co -  Obserwator napisaÅ‚ :-)  :

..dobrowolnie sie tu przyznales?:))))

Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

PO pierwsze nie strasz, a po drugie jak masz - to postrasz. Tylko czym?
Rżniecie głupa - poczynając od Skalimowskiego po ciebie i jutolca. I co z tego? Nie ma skutecznego sposobu na eliminację trolli (grubas Kwaśnieski, Skoczylas-rzekomy), niewielkie szanse przy jakichś ansach osobistych są - ale kto się bedzie włóczył po sądach za mierny efekt w postaci wpłaty 50 zeta na rzecz schroniska dla kotów?
Mam koncepcję - bez ingerencji w charakter załozeniowy grup dyskusyjnych, ale mający tę cechę, że wykorzystuje ich słabość. :-)
I żaden debil "bambaryła" nie podskoczy - ino chcieć. Pajace.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski" !delete from "Leprogłup" !delete from "Grzeniu Z." !delete from "u2"

Data: 2012-02-04 15:03:21
Autor: Obserwator
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): PO pierwsze nie strasz, a po drugie jak masz - to postrasz. Tylko czym?
R¿niecie g³upa - poczynaj±c od Skalimowskiego po ciebie i jutolca.

***************************************

razor, po pierwsze nie traktuj mojego wpisu z taka smierlna powaga.

daj se na luz, bo wrzodow zoladka dostaniesz, a szkoda by bylo - bos inteligentny i potrafisz byc dowcipny, ale jeszcze nie przekroczyles pewnej
bariery poprawnosci politycznej....

Przeciez z tymi wyznawcami PO i propagatorami teczowej flagi, zadna miara nie
mozna dyskutowac na powaznie:)) --

Data: 2012-02-04 16:09:53
Autor: rAzor
rAzor<komuchy@na.koBym.ru>  napisaÅ‚(a):

[...]

NIe traktuję - już dawno przestałem traktowac tę grupę powaznie.

daj se na luz, bo wrzodow zoladka dostaniesz,

Już mam . :-)

a szkoda by bylo - bos
inteligentny i potrafisz byc dowcipny, ale jeszcze nie przekroczyles pewnej
bariery poprawnosci politycznej....

Zasady, zasady, zasady.

Przeciez z tymi wyznawcami PO i propagatorami teczowej flagi, zadna miara nie
mozna dyskutowac na powaznie:))

Ale pomysłu na utłuczenie nie macie. A ja mam. :-)
Po co jest ta grupa? Żeby klony henia i grubasa z Biłgoraja tutaj srywały?

Data: 2012-02-04 15:17:58
Autor: Obserwator
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisa³(a): Ale pomys³u na ut³uczenie nie macie. A ja mam. :-)
Po co jest ta grupa? ¯eby klony henia i grubasa z Bi³goraja tutaj srywa³y?

***********************************

a jaki masz pomysl? Stopke masz swietna, ale niestety sa tu tacy ktorzy i tak beda z nimi
dyskutowac. Grupa musialaby byc moderowana, ale wiadomo, ze moderacja to forma
cenzury i przewaznie moderowane grupy i tak padaja.

Data: 2012-02-04 17:21:23
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 16:17,  Obserwator pisze:
Grupa musialaby byc moderowana, ale wiadomo, ze moderacja to forma
cenzury i przewaznie moderowane grupy i tak padaja.

Oczywiscie, jak ktos sie komus nie podoba w usenecie to istnieje KF. Ja
osobiscie nie podzielam pogladow razorka i dobrze, ze mnie tam umiescil,
trudno dyskutowac z kims kto ma ludzi za scierwa i chwali jeruzela za
wprowadzenie stanu wojennego.

Data: 2012-02-04 18:13:37
Autor: rAzor
[...]

Nie trzeba żadnej moderacji. :-)

Data: 2012-02-04 17:44:13
Autor: Ubek
> [...]

I żaden debil "bambaryła" nie podskoczy - ino chcieć. Pajace.

My te¿ mamy inforamcjê o tobie. Jeste¶ stary ORMO-wiec. Donosy to twoja specjalno¶æ. Donoisi³e¶ nam wódeczke kiedy pili¶my na murku. No trudno, ka¿dy mia³ ciê za ¶miecia!

--

Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?