Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?

Data: 2012-02-04 16:00:37
Autor: u2
Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?
W dniu 2012-02-04 15:07,  Obserwator pisze:
Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

Trudno, aby ktos o inteligencji cyrkusa moglby byc kims innym niz
szpiclem ;)

Data: 2012-02-04 15:06:57
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2012-02-04 15:07,  Obserwator pisze:
> Ja mam informacje o tobie, ale dzieki za potwierdzenie...

Trudno, aby ktos o inteligencji cyrkusa moglby byc kims innym niz
szpiclem ;)

mnie najbardziej bawi, jak on tu sie prezentuje, jako przeciwnik komuny, po
czym pastuje teksty ktore produkuja byli stalinowcy:))

Data: 2012-02-04 17:19:29
Autor: u2
W dniu 2012-02-04 16:06,  Obserwator pisze:
mnie najbardziej bawi, jak on tu sie prezentuje, jako przeciwnik komuny, po
czym pastuje teksty ktore produkuja byli stalinowcy:))

Musi sie wykazac dla nowych panow, ktorzy sa de facto starymi
stalinowcami :)

Pietrzykowski to ty stary stalinowiec jestes?