Piewcom kapitalizmu..

Data: 2009-09-04 08:01:18
Autor: jadrys
Piewcom kapitalizmu..
Mamy XXI wiek a tu wróciło stare..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wstrzasajacy-raport-w-Polsce-sa-tysiace-glodnych-dzieci,wid,11459142,wiadomosc_prasa.html

Data: 2009-09-04 09:46:03
Autor: Antenka
Piewcom kapitalizmu..
On 4 Wrz, 08:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Mamy XXI wiek a tu wróciło stare..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wstrzasajacy-raport-w-Polsce-

;-(((

Antenka

Data: 2009-09-04 10:59:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Co Pan proponuje, panie Jadrys?
Mamy XXI wiek a tu wróciło stare..

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wstrzasajacy-raport-w-Polsce-sa-
tysiace-glodnych-dzieci,wid,11459142,wiadomosc_prasa.html

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Co Pan proponuje, panie Jadrys? (opócz instalowanie Linuksa)
Proszę o konkrety.
Jaką ustawę by Pan zadekretował, aby poprawić ten stan rzeczy?
Konkretnie proszę, konkretnie!
K.S.

Data: 2009-09-04 11:36:56
Autor: jadrys
kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

To proste - precz z kapitalizmem... Precz z milionowymi pensjami i odprawami dla prezesów i członków zarządów spółek skarbu państwa -  jednoroczna pensja prezesa takiej spółki w zupełności wystarczyłaby na zaspokojenie głodu na okres roku u wszystkich ww. dzieci.. To jakieś szaleństwo żeby półpasożyt pławił się w luksusie podczas gdy dzieci idą spać głodne.

PS. I do ku..wy nędzy skończ z tym panem..

Data: 2009-09-04 11:57:14
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
 Precz z milionowymi pensjami i
odprawami dla prezesĂłw i członkĂłw zarządĂłw spółek skarbu państwa -  jednoroczna pensja prezesa takiej spółki w zupełności wystarczyłaby na zaspokojenie głodu na okres roku u wszystkich ww. dzieci.. To jakieś szaleństwo Ĺźeby półpasoĹźyt pławił się w luksusie podczas gdy dzieci idą spać głodne.

Spolka skarbu panstwa ma sie tak do kapitalizmu jak piesc do oka...

--
Vic

Data: 2009-09-04 12:02:42
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Wszystko jest kapitalizmem co Ĺźeruje na drugim człowieku.  Na tym polega współczesny kapitalizm... Ten dziewiętnastowieczny odszedł juĹź do lamusa.

Data: 2009-09-04 12:25:24
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
Wszystko jest kapitalizmem co Ĺźeruje na drugim człowieku.  Na tym polega współczesny kapitalizm... Ten dziewiętnastowieczny odszedł juĹź do lamusa.

Jaaaaasne. A matka Teresa z Kalkuty to komunistka...

--
Vic

Data: 2009-09-04 13:33:30
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

Widzę że zaczynasz chwytać o co w tym wszystkim chodzi..

Data: 2009-09-04 14:10:02
Autor: Piotr
Co Pan proponuje, panie Jadrys?
Dnia Fri, 04 Sep 2009 12:02:42 +0200, jadrys napisał(a):

Wszystko jest kapitalizmem co żeruje na drugim człowieku.  Na tym polega współczesny kapitalizm... Ten dziewiętnastowieczny odszedł już do lamusa.

Kapitalizm to wyzysk człowieka przez człowieka! W socjalizmie było na
odwrót.
Piotr

Data: 2009-09-04 15:10:13
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

A skąd wiesz? Widziałeś Ty socjalizm Prawdziwy na własne oczy? Dajesz Piotrze posłuch różnym kapitalistyczny szubrawcom.. A oni pieprzą dla samego pieprzenia.

Data: 2009-09-04 15:18:27
Autor: Piotr
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:10:13 +0200, jadrys napisał(a):

A skąd wiesz? Widziałeś Ty socjalizm Prawdziwy na własne oczy? Dajesz Piotrze posłuch różnym kapitalistyczny szubrawcom.. A oni pieprzą dla samego pieprzenia.

A ktoś widział?
Z tym twoim "socjalizmem" to troche jak z Yeti, wszyscy słyszeli, ale
niekt nie widział.
Piotr

Data: 2009-09-04 15:33:18
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Ojejku, to już chyba mój dziesiąty post na ten temat, ale powtórzę jeszcze raz - ja widziałem.. A było to w byłej Jugosławii.

Data: 2009-09-04 15:57:08
Autor: Piotr
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:33:18 +0200, jadrys napisał(a):

Ojejku, to już chyba mój dziesiąty post na ten temat, ale powtórzę jeszcze raz - ja widziałem.. A było to w byłej Jugosławii.

Widziałeś... Hm, a taki wałkun widział za Gierka...
Piotr

Data: 2009-09-04 18:42:59
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Nie wiem jak było za Gierka, słabo kojarzę.. Ale dużo ludzi chwali tą "epokę", więc coś najprawdopodobniej jest na rzeczy.

Data: 2009-09-04 09:48:20
Autor: Antenka
Co Pan proponuje, panie Jadrys?
Nie wiem jak było za Gierka, słabo kojarzę.. Ale dużo ludzi chwali tą
"epokę", więc coś najprawdopodobniej jest na rzeczy.

Skąd możesz wiedzieć, przecież nie było nas wtedy na świecie. Ale
wałkuń to stary pryk jest - on ci opowie ;-)

Antenka

Data: 2009-09-04 21:54:56
Autor: VicAbarca
Antenka пишет:
Skąd możesz wiedzieć, przecież nie było nas wtedy na świecie. Ale
wałkuń to stary pryk jest - on ci opowie ;-)

Jadrysa nie bylo???

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 11:16:28
Autor: Antenka
Co Pan proponuje, panie Jadrys?

Jadrysa nie bylo???

Chyba nie, bo  to jest mlodzian w skóre odzian ;-))

Antenka

Data: 2009-09-05 21:32:05
Autor: Slavinka
Co Pan proponuje, panie Jadrys?

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci

Jadrysa nie bylo???

Chyba nie, bo  to jest mlodzian w skóre odzian ;-))

Antenka

Golodupiec?

Data: 2009-09-04 11:35:33
Autor: Hans Kloss
Piewcom kapitalizmu..
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Mamy XXI wiek a tu wróciło stare..

Cała masa ludzi żyje z wypisywania takich bździn, mnóstwo karier politycznych
zaczęło się na straszeniu prostaczków "głodujacymi dziećmi miast i wsi ludu
pracującego".
A ja poproszę o:
- udokumentowane przypadki smierci głodowej polskich dzieci
- orzeczenia lekarskie o trwałym uszczerbku na zdrowiu spowodowanym
niedozywieniem
- metodykę na jakiej oparto się konstruując ow szacunek "120 tysięcy głodujących"

Pamiętam jednego cwanego lewusa z US of A który omal nie wygrał wyborów
prezydenckich głosząc niesprawdzalne pierdoły w rodzaju "co minutę w US of A
umiera z głodu lub zimna jeden bezdomny". Wydawało mu sie że moze bezkarnie
wciskać publice takie brednie bo są niesprawdzalne.. tymczasem srogo się
zawiódł. Komuś się chciało policzyć i wyszło mu ponad pół miliona martwych
bezdomnych rocznie, podczas gdy liczba bezdomnych w tym raju (za bezdomnych
uważani sa tam np. ludzie mieszkający w przyczepach samochodowych, często
luksusowych a nawet zbytkownych) wynosi ok. miliona. Skomentował wiec słowa niedoszłego prezydenta w ten sposób: "w takim razie problem bezdomnych
powinien zostać wkrótce rozwiązany, bo wymrą w ciągu najblizszych dwóch lat".
 Publika (gdy jej wyjaśniono co i jak) wybuchnęła smiechem, kłamcy odjęło
mowę, preziem oczywiście nie został.
Kto sprawdzi bajarzy usiłujących zbić kapitał na rzekomo "głodujących
dzieciach polskich"?
J-23

Data: 2009-09-04 14:07:43
Autor: Piotr
Piewcom kapitalizmu..
Dnia Fri, 4 Sep 2009 11:35:33 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

Kto sprawdzi bajarzy usiłujących zbić kapitał na rzekomo "głodujących
dzieciach polskich"?

Nie mam statystyk, tylko życiową organoleptykę i faktem jest, że
dzieci głodują. Tyle, że ten lewiźniany Rom jakoś nie chce uwzględnić
tych dzieci, które głodowały za jego ukochanej komuny. Fakt niedojadania dzieci ideologizuje i umieszcza w kontekście
ustrojowym, zamiast obyczajowym... Słowem michniczy, he, he. Piotr

Data: 2009-09-04 15:05:20
Autor: Polok_Prawdziwy
Piewcom kapitalizmu..
> [...]
ustrojowym, zamiast obyczajowym... Słowem michniczy, he, he. Piotr

PIERDOŁYPOCISKOS Pietrosku...!!!

- za komuny dziecioki NIEGŁODOWAŁY...!!!

Ajak jakiesik takowe były, to było to w petologicnych rodzinach, znacysiem u
HACHARUW...!!!

Długo to nigdy nietrwało, bo takie dziecioki do domu dziecioka brano i psewaznie
na pozondnych Łobywateli wychowywano...

Data: 2009-09-04 15:16:38
Autor: boukun
Piewcom kapitalizmu..

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:33ae.000005b4.4aa11090newsgate.onet.pl...
> [...]

HACHARUW...!!!

Długo to nigdy nietrwało, bo takie dziecioki do domu dziecioka brano i psewaznie

U mnie w rzeźni taki jeden wychowanek z domu dziecka, "Iwan" go przezywano, dostał nawet na nowej dzielnicy Zabobrze mieszkanie z przydziału zakładowego, M-5, tylko on i majster uboju dostali takie duże, bo mieli po trójkę dzieci. Iwanowi wcześniej zakład pracy wpłacił cały wkład na książeczkę mieszkaniową.

boukun

Data: 2009-09-04 15:08:01
Autor: jadrys
Piewcom kapitalizmu..
Hans Kloss pisze:
[...]

A skąd wiesz że nie głodują? Zwykłe niedojadanie  do śmierci z głodu dzielą lata świetlne..
Ja widzę tylko jedno - starzy nie dojadają , to i pewnie dzieci też. Hans  ty nie dopuszczasz do siebie tego że większość Polaków to biedacy, którzy na niewiele mogą sobie pozwolić.

Data: 2009-09-04 17:15:38
Autor: Hans Kloss
Piewcom kapitalizmu..
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
A skąd wiesz że nie głodują?
Nie wiem, wiem za to że głodować prawie nie sposób w kraju w którym bochenek
chleba wciąż można kupic za 1.65 zł.
Zwykłe niedojadanie  do śmierci z głodu dzielą lata świetlne..

Cytuję "Tysiące głodnych dzieci w Polsce [...] wstrząsający raport
międzynarodowej firmy MillwardBrown". Więc w końcu głodują, nie dojadają, czy
moze niewłaściwie się odzywiają? Bo jeżeli jednak  nie głodują TO CO Q.. W TYM
JEST WSTRZĄSAJĄCEGO?

Ja widzę tylko jedno - starzy nie dojadają , to i pewnie dzieci też.
Taa, nie dojadają zwłaszcza ci na dietach-cud, którym z otłuszczenia groża
zawały i miażdżyce.

Hans  ty nie dopuszczasz do siebie tego że większość Polaków to biedacy, którzy na niewiele mogą sobie pozwolić.

Na jedzenie moze pozwolić sobie KAŻDY. Jedyny okres kiedy  naprawdę się
głodowało to była kartkowa komuna- bo ani ja ani moja żona nie mieliśmy czasu
ani możliwości stac w kilometrowych kolejkach dosłownie po wszystko, łącznie z
chlebem. Uwierzę wiec kazdemu kto mi powie że głodował za komuny. Komus kto
twierdzi ze głoduje teraz nie wierzę jak psu- chyba ze głoduje z własnej i
nieprzymuszonej woli (menele, boukuny itp degeneraci oraz ich nieszczęsne
potomstwo).
J-23

Data: 2009-09-04 17:35:51
Autor: Kanada
Piewcom kapitalizmu..
Hans Kloss <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

moze niewłaściwie się odzywiają? Bo jeżeli jednak  nie głodują TO CO Q.. W TYM

tydzien temu wrocilem z Polski. Takiej ilosc grubasow co teraz, to za komuny
na pewno w Polsce nie bylo. Grubi sa przede wszystkim, wlasnie ludzie starsi,
chociaz i mlodzi ludzie zaczynaja upodabniac sie do *biednych, amerykanskich i
kanadyjskich nierobow.

Data: 2009-09-04 17:43:08
Autor: Karol
Piewcom kapitalizmu..
 ehh...jeszcze cos sobie przypomnialem, a co mnie niesamowicie rozsmieszylo, a
mianowicie podczas zakupow w jednym z supermarketow, bylem swiadkiem dosc
zabawnej dyskusji pomiedzy para starszych ludzi, ktorzy wcale na bogaczy nie
wygladali, na temat...KOLORU papieru toaletowego ktory bedzie im lepiej pasowal
do....koloru ich *sracza*:)

Noz, q...., czy Polacy nigdy nie wyrosna z genetycznego (chyba) malkontenctwa !?

Data: 2009-09-04 19:44:14
Autor: jadrys
Piewcom kapitalizmu..
Hans Kloss pisze:
[...]

Jeden talerz zupy na dzień
 w szkole to jest właśnie niedojadanie. "za dużo żeby umrzeć, za mało żeby żyć".

Ja widzę tylko jedno - starzy nie dojadają , to i pewnie dzieci też.

Taa, nie dojadają zwłaszcza ci na dietach-cud, którym z otłuszczenia groża
zawały i miażdżyce.

Nie tylko ci, Hans, nie tylko..

[...]

Żeby wydatki na żywność były jedynymi wydatkami emerytów, rencistów i pozostałych biedaków, to pewnie nie byłoby sprawy. A tu jeszcze lekarstwa, opał na zimę itd. Sąsiedzi przychodzą mi płakać i użalać jak przetrzymają zimę..

Data: 2009-09-04 18:00:09
Autor: Karol
Piewcom kapitalizmu..
[...]

no tak, piwko i wodka, tluste zarcie, przesiadywanie calymi godzinami przed
TV,a pozniej trzeba kupowac leki ktore przeciez kosztuja:)....i oczywiscie
ciagle narzekanie jak to zle jest w Polsce. Na wlasne oczy widzialem jak polscy emeryci wygladaja i co w tej chwili robia.
A mlodszym, solidnie pracowac nadal sie nie chce, bo oni juz wiedza jak w
innych krajach sie zarabia...tyle, ze jakosc pracy nadal taka, jak za czasow
komuny.

Data: 2009-09-04 20:20:52
Autor: jadrys
Piewcom kapitalizmu..
 Karol pisze:
[...]

Wiek, panie Karolu - po prosto starzy ludzie maja to do siebie że chorują..
[...]

Oj nie sądzę, że ludzie dzisiaj tak pracują jak za komuny - jest straszak w postaci wyrzucenia z pracy.  A le z tą jakością to pewnie ma pan rację: w sklepach same buble.

Data: 2009-09-04 18:40:18
Autor: Karol
Piewcom kapitalizmu..
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a):
Oj nie sądzę, że ludzie dzisiaj tak pracują jak za komuny - jest straszak w postaci wyrzucenia z pracy.  A le z tą jakością to pewnie ma pan rację: w sklepach same buble.

owszem, pracuja dokladnie tak jak za komuny. Pisze to rowniez z autopsji.
Wczesniej naczytalem sie polskich grup politycznych, gdzie wiekszosc
zamieszczanych informacji ma sie tak, jak przyslowiowa piesc do oka.

Drogi panie Jadrys, zyje pan w wirtualnym swiecie i sie pan sam nakreca.
Rzeczywistosc az skrzeczy, bo jest niestety inna.
Sklepy z zywnoscia w Polsce sa naprawde na bardzo wysokim poziomie. Jak chce
pan zobaczyc prawdziwe buble, to niech sobie pan fundnie wycieczke do roznych
zakatow swiata i nastepnie zrobi obiektywne porownanie.

Nadal duzym problemem Polski jest przede wszystkim brud, smrod i chamstwo oraz
brak organizacji. --

Data: 2009-09-04 21:07:15
Autor: jadrys
Piewcom kapitalizmu..
 Karol pisze:
[...]

Sklepy z żywnością tak, ale już te z artykułami przemysłowymi wołają o pomstę do nieba - sama tandeta.. Proszę sobie wyobrazić że od początku roku spaliłem kilkanaście sztuk czajników.. Po prostu nie można dostać czajnika z dobrym, głośnym gwizdkiem.. - takim głośnym żeby było go słychać w sąsiadującym z kuchnią pomieszczeniu.

Data: 2009-09-04 19:39:20
Autor: Karol
Piewcom kapitalizmu..
[...]

Czesciowo moge sie z panem zgodzic odnosnie tych artykulow przemyslowych.
Zauwazylem, ze w Polsce jest bardzo duzo produktow importowanych, na przyklad
dokladnie takich, ktore mozna kupic w Kanadzie czy USA, niestety wykonywanych
z tanszych materialow i surowcow. Wyraznie dostawcom chodzi o obnizenie ceny,
do takiego poziomu, aby umozliwic ich zakup mozliwie duzej liczbie klientow.
Ja w zwiazku z tym, zaczalem szukac produktow wytwarzanych w Polsce, ktore nie
tylko sa tansze od tych importowanych, ale ich jakosc jest duzo wyzsza.
Tez kupilem sobie m.innymi turystyczny czajnik i kapitalne narzedzia do malych
prac domowych.
Z tymi narzedziami mialem maly problem, bo jedno z nich bylo troche podobne do
pistoletu...wiec mi dokladnie przetrzasnieto bagaze, po powrocie do Kanady:))

Data: 2009-09-04 18:07:06
Autor: Karol
Piewcom kapitalizmu..
jadrys <CHE@yahoo.com> napisał(a): Panie Jadrys, niech Pan z laski swojej przestanie pisac te bzdety pod ciagle
nie zadowolona ze wszystkiego polska publiczke. Takiej jakosci i roznorodnosci
produktow spozywczych ktore mozna kupic w polskich sklepach, to pan na pewno w
Kanadzie nie uswiadczy !
Estetyka tych towarow jest pierwszego sortu. Tylko w Holandii i w Niemczech
cos podobnego widzialem.

Data: 2009-09-04 21:09:39
Autor: boukun
Piewcom kapitalizmu..

Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7rl0a$a9v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niemiecki Media Markt http://www.mediamarkt.de/multimedia-prospekt/?id=link1

Polski Media Mark, z wysypiskiem śmieci http://www.mediamarkt.pl/wroclaw_pl_dominikanski

boukun

Data: 2009-09-04 21:18:23
Autor: boukun
Piewcom kapitalizmu..

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7rp9f$scc$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zapomniałem podać przykład. Na pierwszej stronie niemieckiej gazetki, laptop Acer, 499 euro, co daje 2000 tys. zł obecnie, co za parametry, sama pamięć 4096 MB itd.

Na pierwszej stronie polskiej gazetki, laptop Asus, tej samej wielkości, 2199 zł, 3 GB ram, o reszcie nie ma co pisać...

Polski Media Markt tylko dla idiotów, a cała Polska śmietnikiem dla Europy..
Dlatego ja kupuję tylko w Niemczech

boukun

Data: 2009-09-04 21:23:10
Autor: matador
Piewcom kapitalizmu..
boukun pisze:

Dlatego ja kupuję tylko w Niemczech

Kłamiesz chamie, jak zwykle.
A jeśli nie kłamiesz to jesteś złodziejem.
"Skarbowym" złodziejem.

matador.

Data: 2009-09-04 21:28:43
Autor: boukun
Piewcom kapitalizmu..

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h7rq1o$1g$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

Dlatego ja kupuję tylko w Niemczech

Kłamiesz chamie, jak zwykle.
A jeśli nie kłamiesz to jesteś złodziejem.
"Skarbowym" złodziejem.

matador.

Co w ciebie wstapiło? Pracujesz w Media Markt? Albo innym blaszanym łagrze pracy w Polsce? Link prawdę ci powie...

boukun

Data: 2009-09-05 08:49:44
Autor: CYC
Piewcom kapitalizmu..

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości

[...]

Podziwiam ! naprawde . Jak mozna az tak zglupiec ? .

cyc

Data: 2009-09-05 09:12:50
Autor: Slavinka
Piewcom kapitalizmu..
Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

Trochę się myli, kartki pozwoliły mi odetchnąć - opylałem cały alkohol
spragnionym.

Data: 2009-09-04 12:03:28
Autor: Mariusz Merta
no właśnie...a co z głodem w zsrr w latach trzydz iestych...
ja tylko tak pytam towarzyszu jadrys
bo jak mnie pamięć nie myli to tam kapitalizm usunieto totalnie
i jakieś parę milionów ludzi się przekręciło...
Johnson w swojej "Historii świata" nazwał to "największą klęską głodu
w dziejach nie spowodowaną przyczynami naturalnymi"
towarzyszu jadrys jak pan wyjasnisz te...hmmm niedożywienie w zsrr...
przypominam uprzejmie, że tam kapitalizm precz...
albo, Korea północna...tam dzieci chodza ciągle niedożywione, za to
kapitalizma niet :-)
mowa była nawet o przypadkach kanibalizmu...
oczywiście komory gazowe w Korei północnej to wymysł niecnej
propagandy...
czy może wcześniej w Kambodży...
towarzyszu jadrys, ponawiam moją propozycję, opłacę panu wyjazd na
Kubę albo do Korei północnej...
ale powrót za pół roku
w obydwu w/w krajach kapitalizma niet... :-)
Mariusz Merta

Data: 2009-09-05 20:14:47
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Panie Merta, mówimy o Polsce, kraju w samym sercu europy, i XXI wieku,  a nie o jakichś krajach trzeciego świata  i początkach XX stulecia.

Data: 2009-09-05 23:29:12
Autor: Mariusz Merta
noż qrka wodna utrafił pan w sedno
te kraje zrobiły, łącznie z zsrr to co pan radzi, "precz z
kapitalizmem" przez co nazwanie ich trzecim światem to grzeczność...
ale kota odwracać pan umie ładnie...
dlaczego pan się broni tak przed wyjazdem do kraju który wzorcowo
wprowadza to co pan postuluje...
mam na myśli Koreę północną...
bo Korei południowej trzecim światem pan nie nazwie...  czy może
jednak ?
ale że zsrr pan zaliczył do trzeciego świata...
wie, pan mamy XXI wiek ale w w/w wzorcowym kraju bez kapitalizmu
komórka to cymes a laptop...
a swoją drogą używa pan kompa której jest produktem
kapitalistycznym...
bez niego linuxa to mógłby pan sobie na drzewie namalować i to jeśli
komisarz panu pozwoli i niedopatrzy się przypadkiem myśli
kapitalistycznej
Mariusz Merta

Data: 2009-09-06 09:46:34
Autor: Slavinka

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości

a swoją drogą używa pan kompa której jest produktem
kapitalistycznym...

Niekoniecznie. Raczej międzynarodowym. Od teorii do praktyki. Choćby RPN...

Data: 2009-09-06 06:38:48
Autor: Mariusz Merta
noż qrka wodna utrafił pan w sedno

Niekoniecznie. Raczej międzynarodowym. Od teorii do praktyki. Choćby RPN...

qrka wodna a to cosik nowego :-)
może od początku...
gdzie wynaleziono pierwszego kompa ?
mam na myśli kompa z czyli maszynkę z prockiem i pamięcią
druga sprawa używa kompa który kupił w sklepie czy został
rozdysponowany przez towarzysza partyjne z przydziału ?

czy tą tezę o "międzynardowym" pochodzeniu komputera mógłby pan
sprecyzować ?
bo to, że są międzynardowe to nie da się ukryć...większość została
wyprodukowana w Chinach i w okolicach tychże
inna sprawa, że komunizm też był międzynardowy
np. lenin był w Szwajcarii, dostał kasę od szkopów na robienie
rewolucji w rosji :-)
Mariusz Merta

Data: 2009-09-06 20:47:11
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Ten ZSRR to Rosja?  Chłopie tam więcej "komórek" przypada na jednego mieszkańca niż w Polsce.. O dostępności do internetu nawet nie będę wspominał, dość powiedzieć że mieszkam w centrum Polski a korzystam z internatu w technologii która obowiązywała 20 lat temu, ponieważ nic innego nie jest dostępne..

Piewcom kapitalizmu..