Piją za nasze? Suski ma fakturę na 15 tys. zł za...

Data: 2011-08-20 14:04:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Piją za nasze? Suski ma fakturę na 15 tys. zł za...
Poseł PiS Marek Suski oskarża rząd o tolerowanie w jego szeregach pijaństwa za publiczne pieniądze. Z mównicy sejmowej wymachiwał zdjęciem, na którym miał być uwieczniony wiceszef Ministerstwa Skarbu Państwa podczas suto zakrapianej kolacji w ekskluzywnym hotelu. Suski mówił, że posiada fakturę za to przyjęcie. Ma opiewać na kwotę 15 600 zł. Jan Bury z PSL, którego ten atak dotyczył, stanowczo zaprzeczył, że za hotelowe spotkanie zapłacono publicznymi pieniędzmi! Zapowiedział pozew przeciwko Suskiemu

więcej: http://www.fakt.pl/Pija-za-nasze-Suski-ma-fakture-na-15-tys-zl-za-,artykuly,112409,1.html

Coś mi się zdaje, że Suski beknie za tę aferę.
Z tekstu wynika, że Bury został zaproszony na tę imprezę i nie on płacił.

Wyśmiewanie 6 zł przez Suskiego jest niezrozumieniem istoty rzeczy.
Połakomienie się na pieniądze podatnika w wysokości 6 zł czy 15 tysięcy jest jednakowo nieetyczne. Wysokość sumy nie ma tu znaczenia.

Piją za nasze? Suski ma fakturę na 15 tys. zł za...