Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.

Data: 2010-12-17 18:11:15
Autor: Azor jest pedałem
Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.
Sprawą Ludwika Dorna zajmie się sejmowa komisja etyki - poinformował po spotkaniu z posłem marszałek Sejmu. Dorn twierdzi z kolei, że nie ma o czym rozmawiać, bo jego sprawa nie istnieje. Według Dorna to Grzegorz Schetyna powinien zająć się dziennikarzami, którzy wczoraj zachowali się "niekonwencjonalnie".

Słuchając Ludwika Dorna, można odnieść wrażenie, że stał się ofiarą napaści i duszenia kablem. Przedstawiłem kwestie, nazwijmy to niekonwencjonalnego, niestandardowego zachowania się dziennikarzy wobec mnie. Marszałek powinien posłów przed takim zachowaniem chronić. Chodzi o dziennikarzy blokujących drogę i okręcających kablem - tłumaczył dziś Dorn.
Według Schetyny, Dorn twierdzi, że nie pił

Marszałek Sejmu zapowiedział, że z Ludwikiem Dornem spotka się komisja etyki. Problem jednak w tym, że według posła, nie ma o czym rozmawiać. Dorn idzie w zaparte i ze swojego wczorajszego bełkotu robi sprawę uprzykrzania mu życia przez dziennikarzy. Na pytanie marszałka Schetyny, czy był wczoraj trzeźwy, polityk miał odpowiedzieć, że tak.

Przypadkiem Dorna ma też zając się komitet polityczny PiS - poinformowała Beata Szydło wiceszefowa partii. Od razu jednak dodała, że pewności co do tego, iż Dorn był pijany nie ma, bo nic nie widziała. To dziwne, bo polityk na sali sejmowej siedzi obok byłych klubowych kolegów.

Na pewno komitet polityczny w jakiś sposób będzie się musiał zastanowić nad tym wszystkim co się wydarzyło - powiedziała Szydło. Podkreśla jednak, że umowa podpisana między PiS-em a Dornem obejmuje wyłącznie kwestie merytoryczne. Poza tym, Dorn jest bardzo cennym współpracownikiem. Myślę, że jest na tyle ważną osobą w polskim sejmie, że warto korzystać z jego doświadczenia. A poza tym idą święta i powinniśmy chyba na wszystko patrzeć bardziej pobłażliwie- dodaje Mariusz Kamiński z PiS.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-schetyna-byl-pan-trzezwy-dorn-tak,nId,313429

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-17 18:12:43
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 18:11, Azor jest pedałem pisze:
[...]

Widzę, że esbecka pełobanda szykuje grunt pod powrót Dorna do PiS :)

Data: 2010-12-17 18:24:34
Autor: Marek Czaplicki
Azor jest pedałem pisze w piątek, 17 grudnia 2010 18:11, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

no właśnie. nalezy na zachowanie dziennikarzy spojrzeć z pobłażaniem. idą przecież
Święta. co by to zresztą było jakby każdym "zakręconym" zajmowała się Komisja Etyki?
mało tego czy jak dziennikarze ulepią z nudów bałwana to spec komisja też się tym
zajmie? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-17 18:26:16
Autor: Dirko
Użytkownik "Azor jest pedałem" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:ieg5jj$eib$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Dorn to pisowiec z krwi i kości. Łże jak na zawołanie.

Data: 2010-12-17 18:32:48
Autor: Azor jest pedałem
Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.

żytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał

   Dorn to pisowiec z krwi i kości. Łże jak na zawołanie.

Znalazłem ciekawostkę na temat Ludwika Dornbauma:

" Ludwik Dorn podpisał zobowiązanie, że nie będzie łamał prawa PRL. Telewizja pokazała ten dokument w programie pod tytułem Koniec podziemia, co wywołało kontrowersje wśród innych opozycjonistów."

http://pl.wikipedia.org/wiki/Ludwik_Dorn

Nie wiedziałem, że ten picowski pijaczek był tak lojalny w stosunku do peerelowskiej władzy.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-17 19:38:09
Autor: Grzegorz Z.
Azor jest pedałem napisał:

[...]

Ci z GW napadli i dusili! Ci z GW!!! Kablami!

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-17 20:25:21
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 19:38, Grzegorz Z. pisze:
Ci z GW napadli i dusili! Ci z GW!!! Kablami!

Widzę, że masz własne doświadczenia w tej materii :)

Data: 2010-12-17 21:11:23
Autor: Azor jest pedałem
Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

Ci z GW napadli i dusili!

Ci z GW!!!

Kablami!

Hańba, Hańba, Hańba! Targowica!!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-12-17 21:13:19
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:11, Azor jest pedałem pisze:
Ci z GW napadli i dusili!

Ci z GW!!!

Kablami!

Hańba, Hańba, Hańba! Targowica!!

A w Radomiu nadal rządzi Szkaradek :)

Data: 2010-12-17 20:05:57
Autor: pluton
Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.
jest na tyle ważną osobą w polskim sejmie, że warto korzystać z jego
doświadczenia.

Przed kazdym glosowaniem kieliszeczek, a po udanym - dwa.

A poza tym idą święta i powinniśmy chyba na wszystko patrzeć
bardziej pobłażliwie- dodaje Mariusz Kamiński z PiS.

Mozna siadac za kolko po 2 pifffkach ?

Nullification

Data: 2010-12-17 20:26:28
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 20:05, pluton pisze:
Mozna siadac za kolko po 2 pifffkach ?

Można.

Data: 2010-12-17 21:32:13
Autor: pluton
Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.
W dniu 2010-12-17 20:05, pluton pisze:
> Mozna siadac za kolko po 2 pifffkach ?

Można.

To siadaj. Opowiesz nam potem, czy policja pozytywnie
odpowiedziala na apel picmana  o nazwie Mariusz Kamiński.

Nullification

Data: 2010-12-17 21:36:38
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:32, pluton pisze:
W dniu 2010-12-17 20:05, pluton pisze:
Mozna siadac za kolko po 2 pifffkach ?

MoÂżna.

To siadaj. Opowiesz nam potem, czy policja pozytywnie
odpowiedziala na apel picmana  o nazwie Mariusz KamiĂąski.

A co mnie obchodzi jakiś Żydek z psiarni ? :)

Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.