Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.

Data: 2010-12-17 18:24:34
Autor: Marek Czaplicki
Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.
Azor jest pedałem pisze w piątek, 17 grudnia 2010 18:11, na grupie pl.soc.polityka:

Słuchając Ludwika Dorna, można odnieść wrażenie, że stał się ofiarą napaści
i duszenia kablem. Przedstawiłem kwestie, nazwijmy to niekonwencjonalnego,
niestandardowego zachowania się dziennikarzy wobec mnie. Marszałek powinien
posłów przed takim zachowaniem chronić. Chodzi o dziennikarzy blokujących
drogę i okręcających kablem - tłumaczył dziś Dorn.
...poza tym idą święta i powinniśmy chyba na wszystko patrzeć
bardziej pobłażliwie- dodaje Mariusz Kamiński z PiS.
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-schetyna-byl-pan-trzezwy-dorn-tak,nId,313429

no właśnie. nalezy na zachowanie dziennikarzy spojrzeć z pobłażaniem. idą przecież
Święta. co by to zresztą było jakby każdym "zakręconym" zajmowała się Komisja Etyki?
mało tego czy jak dziennikarze ulepią z nudów bałwana to spec komisja też się tym
zajmie? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Pijaczka Dorna napadnięto i duszono kablem.