Pijana ku¶ka pana księdza

Data: 2009-08-26 11:08:01
Autor: Grzegorz Z.
Pijana ku¶ka pana księdza
- Powiem z bólem serca: było lato, stawiałem kolegom piwo, sam też wypiłem.
Nie mam problemu z piciem. O wszystkim rozmawiałem z księdzem arcybiskupem,
współczuł mi. To będzie we mnie siedziało do końca życia. Jestem księdzem i
muszę przebaczać - mówił proboszcz. http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Rozsylal-nagie-zdjecia-proboszcza-bo-chcial-sie-zemscic,wid,11429876,wiadomosc.html

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-08-26 15:08:30
Autor:
Pijana ku¶ka pana księdza
On Wed, 26 Aug 2009 11:08:01 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 i czym sie tak podniecasz? zboczkow jest pelno.  zwlaszcza wsrod komuchow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-08-26 08:02:34
Autor: Antenka
Pijana ku¶ka pana księdza
On 26 Sie, 15:31, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:08:30 +0200, "<he(R)sk>" napisał(a):

>  i czym sie tak podniecasz? zboczkow jest pelno.
>  zwlaszcza wsrod komuchow.

Kiecuchy = komuchy?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

I co się tak dziwisz? A gdzie jest napisane, że ksi±dz nie może
siedzieć przy stole, tak jak Bóg go stworzył he? Robole prawdopodobnie
sami go obstrykali,ukryt± kamer± a potem foty wpu¶cili do netu.
Wyj±tkowe ¶wiństwo.
Grze¶ uważaj, żeby i  ciebie kto¶ na golasa w kadrze nie uchwycił, bo
będziesz mieć przer±bane.

Antenka

Data: 2009-08-26 18:37:57
Autor: CYC
Pijana ku¶ka pana księdza

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:e92814ba-fdf2-4cfc-9130-57943226cf0db14g2000yqd.googlegroups.com...
On 26 Sie, 15:31, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Wed, 26 Aug 2009 15:08:30 +0200, "<he(R)sk>" napisał(a):

>  i czym sie tak podniecasz? zboczkow jest pelno.
>  zwlaszcza wsrod komuchow.

Kiecuchy = komuchy?

--
[...]

Zboczek i pijak . To wszystko .
Pewnie , ze moze sobie biesiadowac dyndajac golymi jajami .....nawet w towarzystwie , jak bylo w tym wypadku ale czy przystoi to ksiedzu , nastepcy Boga na ziemi , jak sami siebie nazywaja ? .

cyc

Data: 2009-08-26 20:20:46
Autor: jadrys
Pijana ku¶ka pana księdza

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:

[...]

E nie, oni chyba się maj± tylko za ł±czników (po¶redników) z Bogiem..

Data: 2009-08-26 23:53:48
Autor: Grzegorz Z.
Pijana ku¶ka pana księdza

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Z robolami?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-08-26 23:48:15
Autor: Antenka
Pijana ku¶ka pana księdza
On 26 Sie, 23:53, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

> I co się tak dziwisz? A gdzie jest napisane, że ksi±dz nie może
> siedzieć przy stole, tak jak Bóg go stworzył he?

Z robolami?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przecież nie robale, ciężko kapuj±cy Grzesiu . Nie wiesz co
zamieszczasz na psp? Ksi±dz wywalił na zbity pysk obiboków i pateraków
- "fachowców" od paterackiej roboty.

Antenka

Data: 2009-08-27 13:19:51
Autor: Grzegorz Z.
Pijana ku¶ka pana księdza

<blogfi...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Przedtem tylko sobie jaki¶ czas z obibokami biesiaduj±c z kutasem na
wierzchu?

--
"Każdy my¶l±cy człowiek jest ateist±" - E.Hemingway

Data: 2009-08-27 14:40:36
Autor:
Pijana ku¶ka pana księdza
On Wed, 26 Aug 2009 15:31:56 +0200, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Kiecuchy = komuchy?

 cos takiego jak ty. zalujesz, ze cie tam nie bylo?
 klecha mial duzego ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

[...]