Pijane pełobydlę pluje i obraża

Data: 2010-10-12 14:14:15
Autor: Hans Kloss
Pijane pełobydlę pluje i obraża
http://www.blogpress.pl/node/6002
I niech mi nikt nie wmawia że ten skurwysyn nie był zalany gdy
pierdolił te głupoty.
J-23

Data: 2010-10-13 09:03:40
Autor: Zahir

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c8e26d1c-2f7b-4086-a389-1ccb951892c7l20g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.blogpress.pl/node/6002
I niech mi nikt nie wmawia że ten skurwysyn nie był zalany gdy
pierdolił te głupoty.
J-23

Ty pisząc to wyżej byłeś trzeźwy? Zrób sobie baranka idioto!

--

Zahir

Data: 2010-10-13 09:47:39
Autor: Hans Kloss
Pijane pełobydlę pluje i obraża
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
[stek bzdur, litościwie wycięty]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-13 12:37:58
Autor: awe

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i93v7r$roe$1inews.gazeta.pl...
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):

[stek bzdur, litościwie wycięty]
Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

-- -- -- -- -- -- -- --
a nie mowilem ze kurwa a do tego jeszcze napita. caly MH
awe

Data: 2010-10-20 20:53:30
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - awe - Pijane pełobydlę pluje i obraża
On Wed, 13 Oct 2010 12:37:58 +0200, "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl>
wrote:

> Stul ryj plugawy platfonsie.
> J-23

-- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-10-13 12:06:03
Autor: wekon
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:c8e26d1c-2f7b-4086-a389-1ccb951892c7l20g2000yqm.googlegroups.com...
http://www.blogpress.pl/node/6002
I niech mi nikt nie wmawia że ten skurwysyn nie był zalany gdy
pierdolił te głupoty.
J-23

Dobrze niech pierdoli, niech te puste łby patrzą na kogo głosują, może któryś przejrzy na oczy co to za towarzystwo. A ja skrupulatnie ściągam freerapidem , będzie co dzieciom pokazywać w ramach lekcji historii

wekon

Data: 2010-10-13 20:05:11
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-10-13 12:06, wekon pisze:
[...]

Nie obawiaj się ... nasze dzieci będą srały na ich groby.

Tomy M.

Data: 2010-10-13 13:34:22
Autor: cytryna
Pijane pełobydlę pluje i obraża
http://www.blogpress.pl/node/6002
I niech mi nikt nie wmawia że ten skoorwysyn nie był zalany gdy
pierdulił te głupoty.
J-23

Czy Wajda będzie leżał na Wawelu? Jak się zaleje i udzieli wywiadu reżimowej TV to poleży na trawniczku obok Katedry lub na dziedzińcu przy schodach. Taki intelektualny wypoczynek po sukcesach pieszczoszka komuny. A co nowego w Głuchach? Jak tam śledztwo w sprawie zarżnięcia Frykowskiego jr.?

--

Pijane pełobydlę pluje i obraża