Pijani rowerzyści nie stracą prawa jazdy

Data: 2010-11-25 14:27:50
Autor: yapann
Pijani rowerzyści nie stracą prawa jazdy
http://www.tvn24.pl/12690,1683787,0,1,pijani-rowerzysci-nie-straca-prawa-jazdy,wiadomosc.html

fragment:

"[...] Pijany rowerzysta nie straci obligatoryjnie prawa jazdy. Pozwolił na to Sejm. Musiał tak zrobić po decyzji Trybunału Konstytucyjnego.
Przyjęta w czwartek nowelizacja Kodeksu karnego sprawia, że sądy nie będą musiały przymusowo karać pijanych rowerzystów zakazem prowadzenia samochodów. Zmiana w prawie wprowadzona przez Sejm wynika ze wskazania Trybunału Konstytucyjnego. [...]
do sądu będzie należała decyzja, czy wobec nietrzeźwego rowerzysty orzec zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, czy tylko zakaz jazdy rowerem do sądu będzie należała decyzja, czy wobec nietrzeźwego rowerzysty orzec zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, czy tylko zakaz jazdy rowerem"

Data: 2010-11-25 06:30:14
Autor: stefandora
On 25 Lis, 14:27, "yapann" <yap...@odwa.pl> wrote:

do sądu będzie należała decyzja

Oczywiście tylko wtedy, gdy sędzia takiej kary nie zarządzi, bo nadal
będzie miał do tego prawo. Ciekawe, czy nie poddadzą się presji.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 09:19:48
Autor: mihau
On Nov 25, 3:30 pm, stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:

Oczywiście tylko wtedy, gdy sędzia takiej kary nie zarządzi, bo nadal
będzie miał do tego prawo. Ciekawe, czy nie poddadzą się presji.

Ale czyjej presji? Ziobro już się oddalił, nie będą rozstrzeliwać za
powrót do domu po dwóch piwach.

--
mihau

Data: 2010-11-25 12:19:46
Autor: stefandora
On 25 Lis, 18:19, mihau <michal.sala...@gmail.com> wrote:
> [...]

> będzie miał do tego prawo. Ciekawe, czy nie poddadzą się presji..

Ale czyjej presji? Ziobro już się oddalił, nie będą rozstrzeliwać za

Nie wiem czy z ludźmi gadasz, rowerzyta to zło. A rowerzyta po dwóch
piwach zawsze kojarzy się z tym facetem z Pipidówy Górnej prowadzącym
między nogami ramę bez przedniego koła. Z resztą nie rozumiem tej
schizofrenii tefauenowskiej. Komentarze, jakimi opatrują ten temat
wskazują, że są przeciwko odbieraniu prawa jazdy, ale za to dodają
obrazki sycące stereotypy.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-26 01:37:59
Autor: Dżejm
[...]

To niestety prawda. Ja tam zawsze słyszę "a ja wjedzie w dziecko ?" albo "a jak zjedzie na ulicę [ze ścieżki] i spowoduje wypadek samochodowy ?" itp. gdybania.
Normalnie według niektórych rowerzysta + piwo = nieobliczalny szaleniec. I nie wytłumaczysz, że są tysiąc raz większe szanse zginąć z rąk trzeźwego kierowcy.
Co z tego, że osobówka ma kilka razy większą prędkość i kilkadziesiąt razy większą masę. Co z tego, że samochodem można bez problemu skosić przystanek i zabić kilka osób jednym ruchem ręki. Co z tego, że nawalony pieszy też może wyskoczyć na ulicę i spowodować wypadek. Ano nic. Według wielu osób to rowerzysta i tak jest najbardziej niebezpiecznym uczestnikiem ruchu a już rowerzysta po piwie to normalnie morderca.

pozdro
Jacek

Data: 2010-11-25 12:21:07
Autor: stefandora
> [...]

> będzie miał do tego prawo. Ciekawe, czy nie poddadzą się presji..

Ale czyjej presji? Ziobro już się oddalił, nie będą rozstrzeliwać za

Społecznej presji, chciałam dodać. Bo każdy by chciał po piwku sobie
pokolarzyć, ale broń Buzka się do tego nie przyznać.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 16:01:24
Autor: BoDro
stefandora pisze:

Oczywiście tylko wtedy, gdy sędzia takiej kary nie zarządzi, bo nadal
będzie miał do tego prawo. Ciekawe, czy nie poddadzą się presji.

jest taka obawa, ale w razie czego będzie można się teraz odwoływać. Przy obligatoryjności pozbawienia PJ przez sąd - kicha...

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2010-11-25 20:20:08
Autor: Menel
Pijani rowerzyści nie stracą prawa jazdy
stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):

Oczywi=B6cie tylko wtedy, gdy s=EAdzia takiej kary nie zarz=B1dzi, bo nadal
b=EAdzie mia=B3 do tego prawo. Ciekawe, czy nie poddadz=B1 si=EA presji.

 Presji żeby odbierać, czy żeby nie odbierać?

Data: 2010-11-25 12:24:35
Autor: stefandora
On 25 Lis, 21:20, "Menel " <mene...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Presji żeby odbierać, czy żeby nie odbierać?

odbierać

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-11-25 23:55:24
Autor: Mariusz
Pijani rowerzyści nie stracą prawa jazdy
Wypijmy za to!

:-)

Pijani rowerzyści nie stracą prawa jazdy