Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???

Data: 2009-04-25 16:10:58
Autor: Red Apple
Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???
- Nie, nie byłem pijany. Wypiłem kieliszek wina – powiedział podczas konferencji w Lublinie Janusz Palikot, tłumacząc swoje wczorajsze zachowanie Sejmie.

[czy aby to byl tylko jeden kieliszek? :) - moze sam sie powinien przebadac...]

http://wiadomosci.onet.pl/1958893,11,item.html

Data: 2009-04-25 17:41:48
Autor: Voyant
Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???
On Sat, 25 Apr 2009 16:10:58 +0200, "Red Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> wrote:

[...]

 nawalona jak kruk... costamcostamcos... ;o)

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-04-25 18:05:46
Autor: naprany jak kruk!
Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???
Sat, 25 Apr 2009 16:10:58 +0200, w <gsv5lk$66k$1@inews.gazeta.pl>, "Red Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

pisiorzyca kruk zapoczatkowala nowa era w sejmie to co zlego ze inni tez chca
(chca byc tak pijani ale nie udaje im sie...)
--
# Nasi południowi sąsiedzi coraz lepiej oceniają wejście swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale rośnie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie źle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-25 18:19:33
Autor: awe

Użytkownik "Red Apple" <skaramanga007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsv5lk$66k$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
byl piajny jak swinia, sam widzialem
awe

Data: 2009-04-25 19:43:02
Autor: naprany jak kruk!
Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???
Sat, 25 Apr 2009 18:19:33 +0200, w <gsvd4k$hq4$1@news.onet.pl>, "awe"
<fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> http://wiadomosci.onet.pl/1958893,11,item.html

-- -- -- -- -- -
byl piajny jak swinia, sam widzialem

no patrz ale i tak nie bredzil jak ty pucusiu hehehe

--
# Nasi południowi s±siedzi coraz lepiej oceniaj± wej¶cie swego kraju do strefy euro. Według badań agencji Focus, 74 procent obywateli Słowacji ocenia ten krok jako korzystny dla mieszkańców i kraju. W lutym ub. roku, na 10 miesięcy przed przyjęciem wspólnej waluty, tylko 43 procent respondentów wypowiadało się pozytywnie.
Analiza ankiet wykazuje, że stale ro¶nie odsetek ludzi zadowolonych z wprowadzenia euro na Słowacji. Ostatnie badania przeprowadzono w dniach 4-10 marca br., wzięło w nim udział 1029 respondentów. Jednoznacznie entuzjastycznie wypowiedziało się 24 proc. Słowaków, pozytywnie o tym kroku mówiło 50 procent obywateli republiki. Jednoznacznie Ľle to odebrało 16 procent respondentów, 5 procent "w zasadzie negatywnie". 5 procent badanych nie wiedziało co odpowiedzieć. #

Data: 2009-04-25 22:01:15
Autor: Red Apple

"naprany jak kruk!" <piotr.stelmach@stelmach.wroclaw.pl> wrote in message news:msi6v4195l9nud44teesbihe545buj1ft34ax.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -
byl piajny jak swinia, sam widzialem

no patrz ale i tak nie bredzil jak ty pucusiu hehehe

KRUK - uwazaj na skrzydla

Data: 2009-04-27 19:45:47
Autor: naprany jak kruk!
Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???
Sat, 25 Apr 2009 22:01:15 +0200, w <gsvq6e$di4$1@inews.gazeta.pl>, "Red Apple"
<skaramanga007@gazeta.pl> napisał(-a):

KRUK - uwazaj na skrzydla

moje skrzydla sa ok, pucusiu

Data: 2009-04-25 19:56:02
Autor: cytryna
> [...]

> [czy aby to byl tylko jeden kieliszek? :) - moze sam sie powinien > przebadac...]

Dzisiejszy numer SE cytuje b.viceprezesa PO z Lublina - "Palikot to notoryczny
kłamca". Nic dodać, nic uj±ć. A ze pije, to normalne dla kawalerki z Biłgoraja.
Tam na codzień ten smieć alkoholizował się tak, że gdyby nawet nie wykantował lubelskiego Polmosu to sam stanowiłby zacier bimbrowy. Robi się coraz bardziej
gor±co koło medialnego błazna i wyborczego oszusta.

--

Pijany Palikot w Sejmie - dlaczego media milcza ???