Pijany gnój z sądowym zakazem prowadzenia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukarać?

Data: 2014-09-08 10:11:18
Autor: Marcin N
Pijany gnój z sądowym zakazem prowadzenia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukarać?
Dałbym dożywocie gnojowi.

Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

--
MN

Data: 2014-09-08 10:44:44
Autor: Franc
Pijany gnój z sądowym zakazem prowadzenia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukarać?
Dnia Mon, 08 Sep 2014 10:11:18 +0200, Marcin N napisa³(a):

Da³bym do¿ywocie gnojowi.
Spowodowa³ wypadek, osieroci³ ma³e dziecko.

Mo¿e jaki¶ samos±d?

--
Franc

Data: 2014-09-08 20:25:00
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
Powitanko,

Da³bym do¿ywocie gnojowi.

A dostanie pewnie 4 zakaz prowadzenia pojazdow...
No jeszcze moge z trudem zrozumiec, ze za pierwszym razem gosc dostaje zawiasy, ale jak juz 2, czy 3 raz za to samo zostaje skazany, to kazdy o inteligencji wiekszej niz ameba, zgadnie jak sie ta zabawa skonczy.
Sedzia, ktory go za kazdym razem puszczal wolno, powinien dzielic cele z tym pijakiem.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2014-09-08 22:37:32
Autor: janusz_k
W dniu 2014-09-08 20:25, Pawel "O'Pajak" pisze:
[...]

A da³ mu zakaz na 7 lat jakby to co¶ mia³o zmieniæ, mia³ skonfiskowaæ auto.Teraz powinien bekn±æ razem z tym gnojem.

--
Pozdr

Janusz_K

Data: 2014-09-09 20:45:04
Autor: megrimsES

Data: 2014-09-09 20:50:07
Autor: megrimsES
Pijany gnój z sądowym zakazem prowadze nia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukara ć?
W dniu 2014-09-08 o 10:11, Marcin N pisze:
Dałbym dożywocie gnojowi.

Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

Gdyby państwu zależało na bezpieczeństwu, to by gościa zamknęli
na przymusowe leczenie choroby alkoholowej. Zaszyli esperalem.
Ale państwo straciłoby klienta, a wpływy z VA i akcyzy są
najważniejsze.

Może to wydarzenie dla sprawcy było jego dnem, po którym zda sobie
sprawę z faktu, że jest alkoholikiem i że nie może pić już nigdy.

Może dopiero jak mu zrobią w pierdlu z dupy jesień średniowiecza,
albo go współwięźniowie powieszą w celi (jak robią z pedofilami)
to będzie dla niego dno.

Mi tam szkoda zarówno ofiary jak i sprawcy i ich rodzin. Bo alkoholizm
to choroba. A Państwo polskie jak zwykle nie stanęło na wysokości
zadania.

BTW: Nikt z sąsiadów nie wiedział, że sprawca ma orzeczony zakaz
i lata samochodem? masakra jakaÅ›.

Data: 2014-09-09 12:08:57
Autor: kogutek444
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
W dniu wtorek, 9 wrze¶nia 2014 20:50:07 UTC+2 u¿ytkownik megrimsES napisa³:
W dniu 2014-09-08 o 10:11, Marcin N pisze:

> Da³bym do¿ywocie gnojowi.

> Spowodowa³ wypadek, osieroci³ ma³e dziecko.

Gdyby pañstwu zale¿a³o na bezpieczeñstwu, to by go¶cia zamknêli

na przymusowe leczenie choroby alkoholowej. Zaszyli esperalem.

Ale pañstwo straci³oby klienta, a wp³ywy z VA i akcyzy s±

najwa¿niejsze.

Mo¿e to wydarzenie dla sprawcy by³o jego dnem, po którym zda sobie

sprawê z faktu, ¿e jest alkoholikiem i ¿e nie mo¿e piæ ju¿ nigdy.

Mo¿e dopiero jak mu zrobi± w pierdlu z dupy jesieñ ¶redniowiecza,

albo go wspó³wiê¼niowie powiesz± w celi (jak robi± z pedofilami)

to bêdzie dla niego dno.

Mi tam szkoda zarówno ofiary jak i sprawcy i ich rodzin. Bo alkoholizm

to choroba. A Pañstwo polskie jak zwykle nie stanê³o na wysoko¶ci

zadania.

BTW: Nikt z s±siadów nie wiedzia³, ¿e sprawca ma orzeczony zakaz

i lata samochodem? masakra jaka¶.

Jak to pañstwo co mia³o by siê staraæ robi nieliczne ³apanki na pijanych kierowców to zaraz siê krzyk podnosi ¿e fiskalizm, ograniczenie wolno¶ci jednostki i ¿e powinni podnie¶æ limity ¿eby po dwóch piwach albo secie bez zak±ski wolno by³o je¼dziæ. Straty bud¿etu zwi±zane z alkoholizmem Polaków s± wiêksze ni¿ wp³ywy z podatków ró¿nych zwi±zanych z alkoholami. Jak zabior± wszystkim co nie powinni mieæ PJ bo za du¿o pij± albo s± alkoholikami to transport drogowy stanie. Do pewnego momentu alkoholik jest w stanie siê kontrolowaæ ¿eby jak wypity to nie je¼dziæ. Jak mu zabraæ PJ to straci bodziec. Jak mia samochód to sprzeda i pieni±dze przepije czym wygeneruje jeszcze wiêksze straty. Zdechnie rynek aut u¿ywanych bo bardzo staniej± a kupowaæ nie bêdzie mia³ kto. Jak by siê nie obróciæ to dupa zawsze z ty³u. Na pocz±tek powinni na wzór papierosów zakazaæ reklamowania piwska.

Data: 2014-09-10 07:54:07
Autor: MarcinJM
W dniu 2014-09-09 20:50, megrimsES pisze:
[...]

A na jakiej podstawie wniosek, ze gość ma chorobe alkoholową?
Poza tym postawienie równości pomiędzy "zaszycie esperalem" a "leczenie choroby alkoholowej" to figura podobna do "picie w Szczawnicy" a "szczanie w piwnicy"
Sąd, mając narzedzia prawne nie skorzystał z nich z niewiadomych przyczyn, tu właśnie jest sedno problemu.
Sprawca, choc zabrzmi to kuriozalnie, ma prawo łamać prawo i ponosić za to pełne konsekwencje.

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-09-09 23:48:55
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-09-08 10:11, Marcin N pisze:
Dałbym dożywocie gnojowi.

Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

Teraz to już trochę jakby za późno.
Może nabicie na pal, albo ścięcie głowy spowodowałoby że parę osób poczułoby się lepiej, ale problemu nie rozwiąże.

Pytanie gdzie były wszystkie sądy i policje jak ten gość był któryś tam z rzędu łapany za kierownicą po pijaku i jakoś wtedy nic nie działało.

Data: 2014-09-09 15:39:00
Autor: kogutek444
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
W dniu wtorek, 9 wrze¶nia 2014 23:48:55 UTC+2 u¿ytkownik Tomasz Pyra napisa³:
W dniu 2014-09-08 10:11, Marcin N pisze:

> Da³bym do¿ywocie gnojowi.

> Spowodowa³ wypadek, osieroci³ ma³e dziecko.

Teraz to ju¿ trochê jakby za pó¼no.

Mo¿e nabicie na pal, albo ¶ciêcie g³owy spowodowa³oby ¿e parê osób poczu³oby siê lepiej, ale problemu nie rozwi±¿e.

Pytanie gdzie by³y wszystkie s±dy i policje jak ten go¶æ by³ który¶ tam z rzêdu ³apany za kierownic± po pijaku i jako¶ wtedy nic nie dzia³a³o.

S±dy i policja maj± to wszystko w dupie. To za spraw± systemu. Pewno ogl±da³e¶ niejeden amerykañski film. Czasami przewija siê w±tek ¿e sêdziego, prokuratora wybieraj± ludzie w wyborach. Gdzie¶ indziej polityków g³osuj±c na konkretn± osobê a nie listê itd. Tutaj te¿ by by³o inaczej jak pose³ a nie partia odpowiada³ by przed swoimi wyborcami. jak by którego¶ z³apali za jazdê po pijaku to jak by sam nie odszed³ to w nastêpnych wyborach dosta³ by dwa g³osy, swój i matki. A w Polszcze w jakim¶ okrêgu wszed³ chyba Buzek bo dosta³ kilkaset g³osów na kilka czy kilkana¶cie tysiêcy oddanych na listê. Wszed³ bo by³ nr1 na li¶cie.

Data: 2014-09-09 23:59:41
Autor: Budzik
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
U¿ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

A w Polszcze w jakim¶ okrêgu wszed³ chyba Buzek bo dosta³
kilkaset g³osów na kilka czy kilkana¶cie tysiêcy oddanych na listê.
Wszed³ bo by³ nr1 na li¶cie.

Jeste¶ pewny ze Buzek?
Takie przypadki to pewnie norma, ale chyba akurat jego nie dotycz±.

Data: 2014-09-09 17:48:14
Autor: kogutek444
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
W dniu ¶roda, 10 wrze¶nia 2014 01:59:41 UTC+2 u¿ytkownik Budzik napisa³:
U�ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> A w Polszcze w jakim� okr�gu wszed� chyba Buzek bo dosta�

> kilkaset g�os�w na kilka czy kilkana�cie tysi�cy oddanych na list�.

> Wszed� bo by� nr1 na li�cie. Jeste� pewny ze Buzek?

Takie przypadki to pewnie norma, ale chyba akurat jego nie dotycz�.

Nie jestem pewny dlatego napisa³em chyba. W tv kiedy¶ mówili. Wychodzi³o ¿e który¶ dosta³ g³osy najbli¿szej rodziny i siedzi w sejmie. Pomijam drobny szczegó³ ¿e w PZPR by³o kilkaset tysiêcy ludzi. A we wspó³czesnych partiach kilkaset osób i ich przywódcy twierdz± ¿e reprezentuj± ca³y naród.

Data: 2014-09-10 01:59:56
Autor: Budzik
> [...]

Takie przypadki to pewnie norma, ale chyba akurat jego nie dotycz�.

Nie jestem pewny dlatego napisa³em chyba. W tv kiedy¶ mówili.

Ale to mozna sprawdzic...

Wychodzi³o ¿e który¶ dosta³ g³osy najbli¿szej rodziny i siedzi w
sejmie.

No to napisz kto¶ albo sprawdz czy chodzi³o o Buzka.
AFAIR Buzek jest osoba która dostaje jedna z najwyzszych ilosci g³osów.

Pomijam drobny szczegó³ ¿e w PZPR by³o kilkaset tysiêcy ludzi.
A we wspó³czesnych partiach kilkaset osób i ich przywódcy twierdz± ¿e
reprezentuj± ca³y naród.
Znaczy tesknisz za PZPR?
Zreszta za³o¿enie b³êdne bo dzis w partiach jest tez o wiele wiecej niz kilkaset osób.

Data: 2014-09-10 02:36:21
Autor: kogutek444
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
W dniu ¶roda, 10 wrze¶nia 2014 03:59:56 UTC+2 u¿ytkownik Budzik napisa³:
U�ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

Ale to mozna sprawdzic...

> Wychodzi�o �e kt�ry� dosta� g�osy najbli�szej rodziny i siedzi w

> sejmie. No to napisz kto� albo sprawdz czy chodzi�o o Buzka.

AFAIR Buzek jest osoba kt�ra dostaje jedna z najwyzszych ilosci g�os�w.

> Pomijam drobny szczeg� �e w PZPR by�o kilkaset tysi�cy ludzi.

> A we wsp�czesnych partiach kilkaset os�b i ich przyw�dcy twierdz� �e

> reprezentuj� ca�y nar�d. > Znaczy tesknisz za PZPR?

Zreszta za�o�enie b��dne bo dzis w partiach jest tez o wiele wiecej niz kilkaset os�b.

No to nie Buzek. Dla mnie to bez znaczenia bo od jakie¶ czasu w wyborach g³osujê na najwiêkszego oszo³oma jaki siê trafi. Jak nie mo¿e byæ lepiej to niech chocia¿ ¶miesznie bêdzie.

Data: 2014-09-10 08:21:06
Autor: J.F.
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
Dnia Tue, 9 Sep 2014 17:48:14 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

W PZPR bylo 3 mln czlonkow. A jednak narod sie na taka reprezentacje wypial.
Ba - chyba nawet sami czlonkowie sie wypieli..

Ale minelo pare lat i narod powiedzial "komuno wroc".

J.

Data: 2014-09-10 08:55:44
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Pijany gnój z s±dowy m zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ ?
Dnia 2014-09-09, o godz. 23:59:41
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa³(a):

> [...]

> Wszed³ bo by³ nr1 na li¶cie. Jeste¶ pewny ze Buzek?
Takie przypadki to pewnie norma, ale chyba akurat jego nie dotycz±.

Bzdury opowiada. Jakby przeczyta³ ordynacjê wyborcz± to by mo¿e nie
pisa³ ale najwyra¼niej nie przeczyta³. W przypadku gdy zdobyto
odpowiedni± liczbê g³osów by dana lista wprowadzi³a kogo¶ do Sejmu
wchodzi nie pierwszy na li¶cie a ten z listy który zdoby³ najwiêcej
g³osów. Buzek w 1997 roku wszed³ do Sejmu z listy krajowej a to by³o
ca³kiem co innego. Lista krajowa istnia³a od 1985v do 1997 roku i
rozdziela³a 69 g³osów miêdzy partie które zdoby³y w skali kraju minimum
7% g³osów i teoretycznie mia³y s³u¿yæ wprowadzeniu do parlamentu
ekspertów i polityków cennych dla partii. Z takiej listy w 1997 roku
wszed³ do Sejmu Buzek.

Zdrówko

Data: 2014-09-10 08:17:03
Autor: J.F.
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
Dnia Tue, 9 Sep 2014 15:39:00 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
S±dy i policja maj± to wszystko w dupie. To za spraw± systemu. Pewno
ogl±da³e¶ niejeden amerykañski film. Czasami przewija siê w±tek ¿e
sêdziego, prokuratora wybieraj± ludzie w wyborach.

Sedziego chyba nie, prokuratora tak.
Co niekoniecznie daje dobre efekty.

[...]

Nie wszedl dlatego ze byl nr 1, tylko dlatego ze oddano na niego
najwiecej glosow. Czy tam wystarczajaco duzo. Plus na cala liste
oddano wystarczajaco duzo, i na cala partie oddano wystarczajaco duzo.
Bo taka mamy ordynacje, ktorej oczywiscie nie czytales.

Nr 1 formalnie nic nie zapewnia - to tylko takie zjawisko, ze ludzie
przychodza, nie wiedza na jaka osobe chca glosowac, ale wiedza na
ktora partie, wiec zazwyczaj wybieraja pierwsza osobe z listy.

J.

Data: 2014-09-12 19:11:32
Autor: m
W dniu 10.09.2014 08:17, J.F. pisze:
Nr 1 formalnie nic nie zapewnia - to tylko takie zjawisko, ze ludzie
przychodza, nie wiedza na jaka osobe chca glosowac, ale wiedza na
ktora partie, wiec zazwyczaj wybieraja pierwsza osobe z listy.

No nie do koñca. Bo je¿eli lista jest "bior±ca" i drugi numer na li¶cie dostanie wiêcej g³osów ni¿ potrzebuje ¿eby siê dostaæ, to resztê puli, rodziela siê zaczynaj±c od nr 1. I wtedy nr 1 na li¶cie jest istotny.

p. m.

Data: 2014-09-12 17:30:34
Autor: masti
m wrote:

[...]

we¼ przeczytaj ordynacjê zanim zaczniesz opowiadaæ takie bzdury

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-09-14 00:47:46
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-09-12 19:11, m pisze:
[...]

A nie jest po prostu tak, ¿e po policzeniu g³osów na partie, wychodzi ¿e w danym okrêgu, z tej partii wchodzi np. trzech, to wchodzi tych trzech na których oddano najwiêcej g³osów?

Tyle ¿e po prostu jedynka prawie zawsze ma najwiêcej g³osów, bo jest pierwszy pod nazw± ukochanej partii wyborcy.

Data: 2014-09-14 11:26:30
Autor: m
W dniu 14.09.2014 00:47, Tomasz Pyra pisze:
W dniu 2014-09-12 19:11, m pisze:
[...]

No a je¿eli oddano g³osy tylko na drugiego?

p. m.

Data: 2014-09-14 22:16:49
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-09-14 11:26, m pisze:

[...]

Tak to pewnie nigdy nie ma, ka¿dy kandydat ma pewnie jak±¶ tam rodzinê która na niego zag³osowa³a, a jak siê rozgrywa remisy to nie wiem.

To chyba tak dzia³a w okrêgach gdzie startuje jaki¶ znany frontman danej partii - zgarnia ogromn± wiêkszo¶æ g³osów oddanych na jego partiê, on wchodzi, a za nim go¶cie na których g³osowa³o niewielu.

Data: 2014-09-14 18:52:54
Autor: J.F.
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
Dnia Sun, 14 Sep 2014 00:47:46 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):
W dniu 2014-09-12 19:11, m pisze:
[...]

Dokladnie tak jest.

Tyle ¿e po prostu jedynka prawie zawsze ma najwiêcej g³osów, bo jest pierwszy pod nazw± ukochanej partii wyborcy.

Bo druga sprawa - ze jak wyborca dostaje te liste, a w zasadzie
broszure, to nie ma czasu ani ochoty na jej dokladne czytanie.
Znane nazwisko musi stac na poczatku.

J.

Data: 2014-09-10 14:33:59
Autor: Franc
Pijany gnój z sądowym zakazem prowadze nia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukara ć?
Dnia Tue, 09 Sep 2014 23:48:55 +0200, Tomasz Pyra napisa³(a):

Pytanie gdzie by³y wszystkie s±dy i policje jak ten go¶æ by³ który¶ tam z rzêdu ³apany za kierownic± po pijaku i jako¶ wtedy nic nie dzia³a³o.

Przecie¿ mia³ s±dowy zakaz jazdy za promile, co jeszcze s±d mia³ orzecz?
Da³ mu to, co przewiduje prawo w PL. Je¿eli Twoim zdaniem kole¶ mia³ dostaæ inny ¶rodek penitencjarny to zwróæ
siê pos³ów o inicjatywê ustawodawcz±.

--
Franc

Data: 2014-09-10 14:42:21
Autor: J.F.
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
U¿ytkownik "Franc"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Od paru lat przeciez kodeks przewiduje do dwoch lat wiezienia.
Sedziowie zazwyczaj nie stosuja, tzn stosuja w zawieszeniu.
I chyba dobrze.

J.

Data: 2014-09-10 21:09:57
Autor: Cavallino
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?

U¿ytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:q1jd94w17l3d$.cljl94vr0vcj$.dlg@40tude.net...

Pierdel bez zawiasów.

Data: 2014-09-10 12:47:15
Autor: kogutek444
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
W dniu ¶roda, 10 wrze¶nia 2014 21:09:57 UTC+2 u¿ytkownik Cavallino napisa³:
U�ytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci grup dyskusyjnych:q1jd94w17l3d$.cljl94vr0vcj$.dlg@40tude.net...

> Dnia Tue, 09 Sep 2014 23:48:55 +0200, Tomasz Pyra napisa�(a):

> Przecie� mia� s�dowy zakaz jazdy za promile, co jeszcze s�d mia� orzecz?

Pierdel bez zawias�w.

Pierdel taki tani dla reszty spo³eczeñstwa nie jest. Poza tym pierdel nie s³u¿y resocjalizacji jak mówili w PRL. Pierdel ma s³u¿yæ izolacji od reszty spo³eczeñstwa. Kara musi byæ uci±¿liwa dla skazanego a jak najmniej obci±¿aj±ca finansowo spo³eczeñstwo. Je¶li ju¿ to opaska na nogê z GPSem i wysoka kaucja + firmy zajmuj±ce siê ³apaniem zaobr±czkowanych w przypadku naruszenia warunków kary. Firmy op³acane z kaucji. Jak W USA. Pacjent ma wyznaczony teren po którym mo¿e siê poruszaæ z prêdko¶ci± jak± osi±ga pieszy. Je¶li doje¿d¿a w jaki¶ sposób do pracy to uwzglêdnione to w programie który go pilnuje. Ka¿da zmiana trasy wymaga zg³oszenia dzieñ wcze¶niej. Je¶li jedzie z kim¶ jako pasa¿er to tylko na tylnym siedzeniu i ma oznakowaæ samochód jak±¶ tabliczk±. Oddalenie siê z wyznaczonego terenu na odleg³o¶æ wiêksz± ni¿ 10 km przez ca³y okres kary wymaga zgody s±du. A jak naruszy i skoñczy siê kasa z kaucji to areszt o takim standardzie ¿e po trzech dniach szuka klienta na nerkê ¿eby mieæ na kaucjê. I wcale nie trzeba budowaæ obozów koncentracyjnych. Kto powiedzia³ ¿e jedzenie w pierdlu ma byæ smaczne. Ono ma zawieraæ wszystkie niezbêdne sk³adniki i kalorie. Mog± sraæ do wiadra w celi. Trzech mo¿e spaæ na zmiany w jednym ³ó¿ku. Codziennie zmiana celi ¿eby siê nie zakumplowali. W celach g³o¶niki z których leci pierwszy program polskiego radia. ¯eby sobie z Kolbergiem po kraju pos³uchali. Oczywi¶cie taki pierdel p³atny, niewiele bo standard niski.

Data: 2014-09-10 23:02:43
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2014-09-10 14:33, Franc pisze:
[...]

Za pierwszym razem byæ mo¿e ok.
Natomiast z tego co mówili w mediach, to on kilkukrotnie by³ ³apany po pijaku maj±c obowi±zuj±cy zakaz za jazdê za promile.
Je¶li to prawda, to jednak oznacza to bezradno¶æ wymiaru sprawiedliwo¶ci.

Data: 2014-09-10 15:33:25
Autor: kogutek444
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
W dniu ¶roda, 10 wrze¶nia 2014 23:02:43 UTC+2 u¿ytkownik Tomasz Pyra napisa³:
W dniu 2014-09-10 14:33, Franc pisze:

> Dnia Tue, 09 Sep 2014 23:48:55 +0200, Tomasz Pyra napisa�(a):

> Przecie� mia� s�dowy zakaz jazdy za promile, co jeszcze s�d mia� orzecz?

Za pierwszym razem by� mo�e ok.

Natomiast z tego co m�wili w mediach, to on kilkukrotnie by� �apany po pijaku maj�c obowi�zuj�cy zakaz za jazd� za promile.

Je�li to prawda, to jednak oznacza to bezradno�� wymiaru sprawiedliwo�ci.

Jak by nie zabi³ a tylko by go z³apali to by mu pewno odwiesili jak mia³ zawieszone i czeka³ by z trzy lata na pój¶cie do ciupy. Przez te trzy lata by je¼dzi³ bo i tak nic wiêcej mu nie mogli by zrobiæ. Jedyne wyj¶cie to takie czipy dla wszystkich co przy próbie nieuprawnionego wyjêcia wybuchaj±. No i oczywi¶cie dzia³aj±ce bez opó¼nienia czytniki we wszystkich samochodach. Tylko co z rowerami?

Data: 2014-09-11 09:03:39
Autor: Shrek
On 2014-09-11 00:33, kogutek444@gmail.com wrote:

Tylko co z rowerami?

W Niemczech nie maj± problemu z pijanymi rowerzystami - do 1,6 promila jest trze¼wy, powy¿ej nie da rady utrzymaæ siê w pionie;) Ale w Polsce statystyki by siê zjeba³y.

Shrek.

Data: 2014-09-18 13:55:50
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2014-09-11 00:33, kogutek444@gmail.com wrote:

Tylko co z rowerami?

W Niemczech nie maj± problemu z pijanymi rowerzystami - do 1,6 promila jest
trze¼wy, powy¿ej nie da rady utrzymaæ siê w pionie;)

  Logic error :D
  Pomin±³e¶ rowery trójko³owe oraz wózki inwalidzkie "kategorii rower".
  Zdaje siê o ten ostatni przypadek by³ powodem niez³ego flejma na
której¶ grupie tudzie¿ "akcji w ochronie" w Niemczech (s±d wyda³
zakaz poruszania siê wszelkimi pojazdami inwalidzie, drugi raz
przy³apanemu z przekroczeniem wszelkich norm).
  A co do "trójko³owego" to widzia³em, nie siedzia³em, z opisu
innych s³ysza³em ¿e "normalny cz³owiek" ma problem :> (bo nauczony
usi³owaæ przywracaæ równowagê, plus mo¿e na zakrêcie przeszacowaæ
minimalny promieñ przy swojej prêdko¶ci).

pzdr,  Gotfryd

Data: 2014-09-18 14:41:07
Autor: Shrek
On 2014-09-18 13:55, Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

A to s± zgodnie z prawem rowery?

Shrek.

Data: 2014-09-18 15:42:16
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2014-09-18 13:55, Gotfryd Smolik news wrote:

[...]

  A dlaczegó¿by nie?
  Wymaga siê tylko "do 90cm szeroko¶ci" (zapis w PoRD), powy¿ej
to ju¿ "wózek rowerowy".
  Jak my¶lisz, sk±d bierze siê nierozumienie tego oznakowania:
http://nelsonek.blox.pl/resource/Rower.jpg
  ?
  (wyszukane guglem, a jak¿e, has³em "absurdalne oznakowanie" :P)
  W³a¶nie z przekonania, ¿e rower jedno¶ladowy jest "jedynie s³uszny".
  A to powy¿ej, to po prostu zakaz wjazdu "wynalazkami" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-18 16:59:12
Autor: Shrek
On 2014-09-18 15:42, Gotfryd Smolik news wrote:

A to s± zgodnie z prawem rowery?

  A dlaczegó¿by nie?

Wydawa³o mi siê, ¿e rower w PORD jest jedno¶ladem - widaæ siê myli³em. No có¿ tak czy inaczej w NIemczech nie maj± problemu z pijanymi rowerzystami. Widaæ nikomu nie chcê siê cudowaæ.

  Jak my¶lisz, sk±d bierze siê nierozumienie tego oznakowania:
http://nelsonek.blox.pl/resource/Rower.jpg
  ?

Z jego debilizmu - jest to proteza s³u¿±ca prawdopodobnie do dopuszczenia ruchu rowerów na chodniku. I zupe³nie niespe³niaj±ca swojej roli, bo poza preclem nikt nie ma pojêcia o co biega. Jak ju¿ wiadomy kolega z precla chcia³ b³ysn±æ to nale¿a³o postawiæ B-1 plus tabliczkê kogo nie dotyczy.

Oznakowanie ma byæ nie tylko zgodne z rozporz±dzeniem, ale równie¿ czytelne i nie wprowadzaj±ce w b³±d. A potem mamy zakaz ruchu rowerów niedotycz±cy rowerów, albo 70 parê metrów przed radarem ustawionym na 50. I co z tego, ¿e zgodnie z rozporz±deniem, jak bez sensu? Oznakowanie jest dla ministra od rozporz±dzenia, czy ma byæ czytelne dla ludzi?

Shrek.

Data: 2014-09-19 11:15:08
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2014-09-18 15:42, Gotfryd Smolik news wrote:

  Jak my¶lisz, sk±d bierze siê nierozumienie tego oznakowania:
http://nelsonek.blox.pl/resource/Rower.jpg
  ?

Z jego debilizmu - jest to proteza

  Zgadza siê.
  Nie zakonotowa³em sobie linka, ale AFAIR np. w Niemczech maj± stosowny do
tego znak i brak w±tpliwo¶ci (jaka¶ obwódka czy có¶, "dopuszczony
ruch rowerów" w efekcie).

chcia³ b³ysn±æ to nale¿a³o postawiæ B-1 plus tabliczkê kogo nie dotyczy.

  W zupe³no¶ci zgadza³bym siê, jakby mia³o dotyczyæ chodnika.
  Za³ó¿, ¿e *na jezdniê* nie chcesz wpuszczaæ tylko wielo¶ladowych
rowerów, jak to oznaczysz?

  Posz³o jednak o fakt zupe³nej nie¶wiadomo¶ci, ¿e "rower" to nie tylko
takie có¶ ogl±dane w markecie :) (i nie tyle Twojej, co powszechnej)

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-09-19 11:49:33
Autor: Shrek
On 2014-09-19 11:15, Gotfryd Smolik news wrote:

  W zupe³no¶ci zgadza³bym siê, jakby mia³o dotyczyæ chodnika.
  Za³ó¿, ¿e *na jezdniê* nie chcesz wpuszczaæ tylko wielo¶ladowych
rowerów, jak to oznaczysz?

A po co oznaczaæ? Na wypadek, ¿e raz na rok kto¶ wjedzie? Jak ju¿ musisz to B-11.

  Posz³o jednak o fakt zupe³nej nie¶wiadomo¶ci, ¿e "rower" to nie tylko
takie có¶ ogl±dane w markecie :) (i nie tyle Twojej, co powszechnej)

No dobrze - ale po co z tym walczyæ? Prawda jest taka, ¿e dla wiêkszo¶æ rower to rower, a marchewka to warzywo. I s³usznie. A takie problemy wynikaj± z dziwnej potrzeby prawniczego uregulowania spraw, które w rzeczywisto¶ci nie maj± istotnego znaczenia.

Shrek.

Data: 2014-09-11 09:01:01
Autor: Shrek
On 2014-09-10 23:02, Tomasz Pyra wrote:

Je¶li to prawda, to jednak oznacza to bezradno¶æ wymiaru sprawiedliwo¶ci.

Bo wymiar sprawiedliwo¶ci jest skuteczny wobec rowerzystów po piwku i przestawiaj±cych samochody na parkingu na rozkaz policjanta, pij±cych piwko w parku. Wzglêdem Froga, niuni co wjecha³a do przej¶cia podziemnego czy takich pojebów jak wy¿ej ju¿ nie. Ale co za ró¿nica - statystycznie dzia³a nie¼le, a ze zwyk³ym obywatelem mniej siê trzeba napracowaæ ni¿ z przestêpc±.

Shrek.

Data: 2014-09-11 10:58:52
Autor: J.F.
Pijany gnój z s±dowym zakazem prowadzenia samochodów - zabi³ kobietê. Jak go ukaraæ?
U¿ytkownik "Shrek"  napisa³ w wiadomo¶ci
On 2014-09-10 23:02, Tomasz Pyra wrote:
Je¶li to prawda, to jednak oznacza to bezradno¶æ wymiaru sprawiedliwo¶ci.
Bo wymiar sprawiedliwo¶ci jest skuteczny wobec rowerzystów po piwku i

Nie jest. Zaostrzono kary, odbierano PJ, grozono wiezieniem, az sie okazalo ze wiezien mamy za malo i trzeba sie bylo wycofac :-)

przestawiaj±cych samochody na parkingu na rozkaz policjanta, pij±cych piwko w parku. Wzglêdem Froga, niuni co wjecha³a do przej¶cia podziemnego czy takich pojebów jak wy¿ej ju¿ nie.

Tez jest skuteczny, tylko po prostu lubi zlapac na goracym uczynku.
A nie na podstawie filmu na YT nieznanego sprawcy.

Zreszta w sprawie Subaru z Walbrzycha okazal sie skuteczny.

J.

Data: 2014-09-11 13:34:32
Autor: Shrek
On 2014-09-11 10:58, J.F. wrote:

Bo wymiar sprawiedliwo¶ci jest skuteczny wobec rowerzystów po piwku i

Nie jest. Zaostrzono kary, odbierano PJ, grozono wiezieniem, az sie
okazalo ze wiezien mamy za malo i trzeba sie bylo wycofac :-)

Swego czasu by³y pieni±dze na utrzymanie kilku tysiêcy pijanych rowerzystów w pierdlu.

[...]

Czyli jest nieskuteczny. Bo na ogó³ jak ³amiesz przepisy to policjanta obok nie ma. Zreszt± laskê od przej¶cia to chyba na gor±cym uczynku z³apali?

Shrek.

Data: 2014-09-10 10:16:50
Autor: Jacek
Pijany gnój z sądowym zakazem prowadze nia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukara ć?
W dniu 2014-09-08 o 10:11, Marcin N pisze:
Dałbym dożywocie gnojowi.

Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.
No i widzicie, jak to jest, gdy do różnych przypadków ma się jedną miarkę. Dwa dni temu był tu opisany przypadek:
http://wyborcza.pl/1,87648,16602549,Wyrok_za_posluszenstwo.html#MT
Jeden i drugi jechali po pijanemu.
Dlatego proponuję się mniej podniecać tym, co media podają, bo to tylko jest obliczone na "wzrost oglądalności" ewentualnie stanowi pożywkę dla waaadzy, która chce coraz ciaśniejszy kaganiec założyć tzw. obywatelowi.
Zamiast tego warto się zastanowić, dlaczego jeden z drugim "szwagier", z którym pili pozwolił pijanemu na jazdę.
Jacek

Data: 2014-09-18 14:30:42
Autor: Trybun
Pijany gnój z sądowym zakazem prowadze nia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukara ć?
W dniu 2014-09-08 10:11, Marcin N pisze:
Dałbym dożywocie gnojowi.

Spowodował wypadek, osierocił małe dziecko.

I oczywiście, ale pod warunkiem że potrafiłbyś z całą pewnością wykazać że to wypity alkohol był przyczyną.

Data: 2014-09-18 15:46:37
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 18 Sep 2014, Trybun wrote:

W dniu 2014-09-08 10:11, Marcin N pisze:
Da³bym do¿ywocie gnojowi.

Spowodowa³ wypadek, osieroci³ ma³e dziecko.

I oczywi¶cie, ale pod warunkiem ¿e potrafi³by¶ z ca³± pewno¶ci± wykazaæ
¿e to wypity alkohol by³ przyczyn±.

  Tu jest ¶liskie miejsce - o ile wielu jest sk³onnych przy³adowaæ
z grubej rury za "zwiêkszenie skutków wypadku poprzez zmniejszenie
szans na jego unikniêcie" (co jest *wysoce* prawdopodobne), to
ju¿ ten sam argument w przypadku np. prêdko¶ci dzia³a uczulaj±co,
no jak to tak, to "tamten" mia³ uwa¿aæ :>

pzdr, Gotfryd

Pijany gnój z sądowym zakazem prowadzenia samochodów - zabił kobietę. Jak go ukarać?