Pijany -> winny... jednak niewinny

Data: 2013-06-19 23:06:36
Autor: :D@w!d J@$
Pijany -> winny... jednak niewinny
http://krajna.com.pl/a/tymecki-winny-nie-karany

Coś z mojego podwórka... Dyrektor oświaty prowadzi po pijaku... staje przed sądem i jest winny // nie winny... cyrk normalnie. Jeszcze niechcący by go skazali i na wsi trzebaby było konkurs na nowego huja-dyrektora rozpisać. Nóż w kieszeni się otwiera normalnie...

Data: 2013-06-19 22:47:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail D@w napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Takie wyniki sprawiaja, że nadal wierze w polskie spolecznestwo.
Gdyby bowiem bylo w nim tylko odrobine mniejsze poszanowanie prawa, tacy ludzie powoli zaczeliby być odstrzeliwani na ulicy. Cfaniaczki, które uczepiły sie na panstwowych posadkach i majacy problemy z zebami, bo tak mocno trzymają stolki. Pytania zasuwająsię tylko dwa:
- dlaczego sąd na to pozwala? Układ, pójscie na rekę, a moze zwykła nieswiadomosc.
- kiedy kropla goryczy sie przeleje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2013-06-20 00:40:57
Autor: J.F.
Dnia Wed, 19 Jun 2013 23:06:36 +0200, :D@w!d J@$ napisał(a):
[...]

Aj tam noz. Opcja warunkowego umorzenia jest przewidziana w kodeksie,
m.in. wlasnie na podobne "przestepstwa" mniejszej wagi. Zastosowano kary dodatkowe, mniej wiecej w przecietnej wysokosci.

A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze
stanowiskiem, ze powinien je stracic ?

J.

Data: 2013-06-20 00:45:12
Autor: Krystek
W dniu 2013-06-20 00:40, J.F. pisze:
[...]

Jeśli jego piastowanie wymaga świadectwa niekaralności to i owszem.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-06-20 10:00:33
Autor: LEPEK
[...]

Szkoda, że tak rzadko stosowana...

A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze
stanowiskiem, ze powinien je stracic ?

Urzędnik - osoba zaufania, reprezentuje władzę, pośrednio piastuje stanowisko z wyboru obywateli, obywatele swoimi podatkami składają się na jego pensję, powinien swoją postawą... itp.
Tym bardziej powinien się pilnować, a odpowiedzialność ponosić bez taryfy ulgowej. Tyle, że jak to u nas bywa - jest dokładnie odwrotnie...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-06-20 10:52:10
Autor: Akarm
W dniu 2013-06-20 10:00, LEPEK pisze:
W dniu 2013-06-20 00:40, J.F. pisze:
[NTG]

A teraz, żeby ludzie nie uważali was za kompletnych tępaków, niech ktoś z waszej szóstki uzasadni toczenie tej dyskusji na grupie poświęconej rowerom.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-06-20 13:52:49
Autor: J.F
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości
[...]

Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ? :-)

J.

Data: 2013-06-20 13:12:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Zalezy.
Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po piwku na rowerze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-06-20 16:40:46
Autor: J.F
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
[...]
:-)
Zalezy.
Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po piwku
na rowerze.

Ale na razie obowiazuje zaostrzone, urzednik prawo powinien znac, wiecej od niego wymagamy (a na jakiej podstawie), to nalezy wyrzucic bez zalezenia
:-)

J.

Data: 2013-06-20 15:30:35
Autor: Budzik
[...]

Zgadzam sie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2013-06-24 00:33:06
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20062013.1C8C3EDF@budzik61.poznan.pl...
[...]

A niby dla czego na rowerze a nie również samochodem?! 0,5 promila w samochodzie w wielu krajach jest dopuszczalne a to jest równe dużemu piwu.
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-06-24 00:00:42
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kot_bury@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Mówiłem o tym wielokrotnie: mniejsze predkosci, mniejsza masa, mniejsze niebezpieczenstwo itd.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2013-06-24 18:47:36
Autor: John Kołalsky
[...]

Ale negatywny wpływ na prowadzenie pojazdu większy

Data: 2013-06-24 20:00:58
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Bo? --
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")
 /""/t/"""""
/  /       9mm

Data: 2013-06-24 22:24:23
Autor: John Kołalsky
[...]

Bo?

Bo nie jest w stanie utrzymać równowagi na tej swojej hulajnodze

Data: 2013-06-24 22:52:59
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Chcesz powiedzieć, ze nie mogąc jechać na rowerze, nadal jestes w stanie jechać samochodem?

Zreszta nieważne, naprawde sądzisz, ze bedac za złagodzeniem przepisów dotyczących promili na rowerze, postuluje umozliwienie jechania komus, kto nie potrafi utrzymać się na hulajnodze? --
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-06-25 12:08:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 24 Jun 2013, Budzik wrote:

[...]

  Formalnie i fizycznie rzecz biorąc, jest w stanie, jakby to
miało nie brzmieć.
  Przypadków jazdy rowerem z >3,5 promila raczej trzeba szukać
lupą (prowadzenie pieszego przez rower pod tę kategorię nie
podpada), samochodem się zdarzają, z parkowaniem w przystanku
albo bez.

Zreszta nieważne, naprawde sądzisz, ze bedac za złagodzeniem przepisów
dotyczących promili na rowerze, postuluje umozliwienie jechania komus, kto
nie potrafi utrzymać się na hulajnodze?

  A, tego np. ja nie podejrzewam.
  Ale smutno i straszno jest, że to właśnie samochodem człowiek
"jest w stanie" jechać samochodem do samej granicy utraty
przytomności.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-25 13:00:54
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Hmm, rzeczywiście.
Przyznaję, że wrzucając temat, nawet nie przyszło mi do głowy ze pójdzie w strone pijanych w sztok.
Nie takich "po piwku" miałem na mysli.

[...]

:)

  Ale smutno i straszno jest, że to właśnie samochodem człowiek
"jest w stanie" jechać samochodem do samej granicy utraty
przytomności.

Niestety.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2013-06-26 09:27:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 25 Jun 2013, Budzik wrote:

Nie takich "po piwku" miałem na mysli.

  Wiem :)
  Ale tak wyszło. Skutek sławnego nieporozumienia w kwestii
"nie da się" vs "nie wolno"/"nie powinien" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-21 21:16:42
Autor: Titus Atomicus
Pijany -> winny... jednak niewinny
In article <51c2ed17$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>,
 "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ? :-)

No, a gdyby to Panska Matka jechala tym rowerem?
--
TA

Data: 2013-06-20 13:51:50
Autor: J.F
Użytkownik "LEPEK"  napisał w wiadomości
[...]

Wcale nie tak rzadko, czasem sie slyszy

[...]

On ponoc od jakiejs edukacji ? Zaufanie ci spadlo, bo go zlapali po pijaku ?
No chyba ze z jakies wizytacji wracal i nauczycieli rozpijal :-)

Przecietny czlowiek by dostal grzywne, zabrali by mu PJ na rok, moze by cos dostal do odsiadki w zawiasach, i nikt by go z pracy nie wyrzucal.
Nasz delikwent dostal grzywne, PJ mu zabrali, zawiasy nad nim wisza, bo sprawe mozna odwiesic, i mieli go jeszcze z roboty wylac ?
To chyba byloby niesprawiedliwe ? :-)

Przecietnego czlowieka co prawda nie pytaja czy mu PJ do pracy potrzebne, aczkolwiek zdarzaly sie przypadki gdy zatrzymywano kat B, ale kat D zostawiano. I mogl dalej pracowac w MPK i wozic ludzi autobusem.

J.

Data: 2013-06-20 13:12:39
Autor: Budzik
[...]

To zalezy gdzie pracuje.
Jeżeli potrzebuje do pracy Pj - to by go wyrzucili.
Jeżeli potrzebuje do pracy zaświadczenie o niekaralności - to by go wyrzucili.

Nasz delikwent dostal grzywne, PJ mu zabrali, zawiasy nad nim wisza, bo sprawe mozna odwiesic, i mieli go jeszcze z roboty wylac ?
To chyba byloby niesprawiedliwe ? :-)

To po co oczekuje sie od niego zaswaidcenia o niekaralnosci przy przyjmowaniu do pracy?
Jeżeli wyrok o jazde po pijaku nie przeszkadza, to mogli tak ustawić np. zaswiadczenie o niekaralnosci (nie dotyczy zabranego prawka)

Przecietnego czlowieka co prawda nie pytaja czy mu PJ do pracy potrzebne, aczkolwiek zdarzaly sie przypadki gdy zatrzymywano kat B, ale kat D zostawiano. I mogl dalej pracowac w MPK i wozic ludzi autobusem.

I to uważasz jest rozsądne?
Pijak który nie potrafi opanować się i jezdzi po pijanemu ma prowadzic autobus?
W imie czego? Brakuje innych, trzeźwych kierowców?

Data: 2013-06-20 15:34:32
Autor: J.F
[...]

Ale jakos nie przylapano go pijanego w autobusie.
Ba, mogl jechac rowerem, albo nawet isc pieszo ..

W imie czego? Brakuje innych, trzeźwych kierowców?

Chyba troche brakuje.
No i pija na potege, tylko ich nie przylapano :-)

J.

P.S.  Policja sie na niego uwziela
http://www.zielona-gora.po.gov.pl/esi-admin/upload/wyroki/795-na-12.pdf

Tzn - nie na tego urzednika, na calkiem inna osobe

Data: 2013-06-20 14:08:40
Autor: Budzik
[...]

jakby szedł pieszo to nikt by do niego pretensji nie miał bo to chyba jeszcze nie jest karalne.
Co do roweru to juz sie wypowiedziałem.
Ale jechał samochodem. Dla mnie wystarczy abym nie chciał, zeby prowadził autobus którym jade.
Ja tez lubie wódeczke. Bardzo. I nawet pare razy mialem mysli typu: to tylko 2 km, wypilem dwa piwka, spokojnie dojade.
Ale to były krótkie mysli.
Jakim trzeba być pijakiem lub bezmózgiem, zeby ulec takiej mysli?

W imie czego? Brakuje innych, trzeźwych kierowców?

Chyba troche brakuje.
No i pija na potege, tylko ich nie przylapano :-)

Bez jaj. Jest kilkanascie procent bezrobotnych.
Rotacja kadry to bardzo zdrowa rzecz.

P.S.  Policja sie na niego uwziela
http://www.zielona-gora.po.gov.pl/esi-admin/upload/wyroki/795-na-12.pdf

Tzn - nie na tego urzednika, na calkiem inna osobe

Oj nie mam cierpliwości.
Stresciłbys... :)

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2013-06-20 16:35:03
Autor: J.F
[...]

Wystarczy spowodowac wypadek po pijaku i juz obligatoryjnie tracisz PJ.
Idziesz sobie po chodniku, zatoczysz sie na jezdnie, ktos bedzie jechal, nie zdazy cie ominac i spowodowales.

Albo na przejsciu sie zle rozejrzysz, wtargniesz pod nadjezdzajacy pojazd, i jak jestes pijany, to zegnaj PJ.

[...]

Dwa piwka ? To wystarczy byc rozsadnym czlowiekiem.
Ktory nawet nie czuje tych dwoch piwek.  I cala jego wina polega na tym ze nie przewidzial ze go skontroluja.

No ale tu byl 1 promil, to chyba juz troche czul.

W imie czego? Brakuje innych, trzeźwych kierowców?
Chyba troche brakuje.
No i pija na potege, tylko ich nie przylapano :-)
Bez jaj. Jest kilkanascie procent bezrobotnych.

Bez kwalifikacji.

Rotacja kadry to bardzo zdrowa rzecz.

Zalezy. Masz doswiadczonych pracownikow, ktorzy dobrze wykonuja robote, to niezdrowa.

[...]

"oskarżonego o to, że kierował w Szprotawie w stanie nietrzeźwości w dniach: 30 czerwca 2012 r. mając 2,49 promila
i 11 sierpnia 2012 r. mając 1,24 mg/la alkoholu w wydychanym powietrzu,
w dniu 11 września 2012 r. mając 1,07 mg/l alkoholu w wydychanym powietrzu,
w dniu 13 września 2012 r. nie stosując się do sądowego zakazu. "

I to wszystko na rowerze :-)
Staly posterunek mu zalozyli, czy czeste patrole ?

J.

Data: 2013-06-20 15:30:34
Autor: Budzik
[...]

Spoko.
Jak spowodujesz wypadek i jestes pijany to dlaczego nie?
W koncu z pracodawca jestes umówiony na niekaralnosc.

Albo na przejsciu sie zle rozejrzysz, wtargniesz pod nadjezdzajacy pojazd, i jak jestes pijany, to zegnaj PJ.

Ale w tym przypadku karany jestes za bycie pijanym, czy za wtargniecie?
To juz chyba nie jest takie oczywiste?

[...]

Zgoda, to moze byc kwestia sporna.
Rzeczywiscie byłoby to wytłumaczalne gdyby miał 0,25 promila i sad poszedł mu na reke.

No ale tu byl 1 promil, to chyba juz troche czul.

No i wszystko jasne.

[...]

To sie wyszkoli.
Przynajmniej bedzie celowe szkolenie a nie to co teraz sie czasami uprawia.

Rotacja kadry to bardzo zdrowa rzecz.

Zalezy. Masz doswiadczonych pracownikow, ktorzy dobrze wykonuja robote, to niezdrowa.

Oczywiscie rotacja wsród złych pracowników.
Kierowca ktory pije i jezdzi to zły kierowca, bez znaczenia jak dobrze sobie radzi za kierownica.

[...]

Trzebaby przyjac ze niczego sie nie nauczył...
Ale rzeczywiscie musiał miec pecha.
A moze droga do domu przebiegała koło komisariatu? I znajdowali go co rano lezacego na drodze? :)

Data: 2013-06-20 18:06:39
Autor: J.F
[...]

Jestes to jestes. Ale dlaczego po pijaku ? Za wypadek na trzezwo tez sie bywa ukaranym.

Tylko jaki to ma sens, wyrzucac kogos z roboty, bo kiedys tam w czasie prywatnym i w prywatnym aucie sie zagapil ...

[...]

Za spowodowanie wypadku. A skoro po pijaku, to kara dodatkowa - zabranie PJ.

[...]

0.25 promila to tylko wykroczenie, wiec nie ma sprawy.
Tzn mam nadzieje, bo wyrok wydaje sad rejonowy, to chyba "sadownie karany".
Ale wtedy to i mandatu z FR nie mozesz odmowic, bo ryzykujesz "sadownie karany"

Ale po dwoch piwach to ryzykujesz chyba pol promila i mamy przestepstwo.

[...]

Niektorzy nie przejda badan, inni przejda ale sie nie nadaja, szkolenie moze trwac rok - bo chyba musi miec rok kat B.
No a jak gdzies mieszka na zadupiu, to nie dojedzie do zajezdni na 5 rano, aby autobus odpalic ;-)

Przynajmniej bedzie celowe szkolenie a nie to co teraz sie czasami uprawia.

Ja tam nie wiem, ale zapotrzebowanie na kierowcow widlakow, koparek, dzwigow, spawaczy chyba jest.

[...]

Ale w robocie nie pil, i przed robota tez nie pil :-)

bez znaczenia jak dobrze sobie radzi za kierownica.

A z tym by mozna polemizowac - lepszy taki ktory codziennie pijany ale bez wypadku od 20 lat, czy taki ktory co pol roku autobus rozbija ... na trzezwo :-)
I moze nawet nie ze swojej winy, ale jednak trzeba naprawiac :-)

[...]

A bo tez ten sad durny, 5 lat zakazu zajazdy rowerem, kto tyle wytrzyma :-)
Teraz dostal 10 ...

Ale rzeczywiscie musiał miec pecha.
A moze droga do domu przebiegała koło komisariatu? I znajdowali go co rano
lezacego na drodze? :)

lezec wolno. Tzn nie wolno, ale na to inny paragraf :-)
Lezec obok roweru ... no powiedzmy ze sady pijanych nie lubia, i nie beda sie zastanawialy - skoro oskarzony o jazde w stanie nietrzezwosci, to jechal,
nie wazne ze nikt go jadacego nie widzial :-)

J.

Data: 2013-06-20 20:00:49
Autor: Budzik
[...]

Ale to juz insza inszość.

Tylko jaki to ma sens, wyrzucac kogos z roboty, bo kiedys tam w czasie prywatnym i w prywatnym aucie sie zagapil ...

Zgadzam sie, że to nie ma wiekszego sensu.

[...]

Ok, racja.
Pić cza umić.

[...]

A rzeczywiście, 0,5 trzeba mieć.
W kazdym razie chodzi o widelki - można mieć 0,5, można miec promil czy 2.

Ale wtedy to i mandatu z FR nie mozesz odmowic, bo ryzykujesz "sadownie karany"

Az tak meandrów nie znam. Rzeczywiście tak jest?

[...]

Chcesz szkolić od podstaw/ znaczy wziąc kogoś kto B nie ma?
To kiepski dobór kandydatów by był.

No a jak gdzies mieszka na zadupiu, to nie dojedzie do zajezdni na 5 rano, aby autobus odpalic ;-)

Nadajesz sie na polityka - świetnie wymyslasz sztuczne problemy.

Przynajmniej bedzie celowe szkolenie a nie to co teraz sie czasami uprawia.

Ja tam nie wiem, ale zapotrzebowanie na kierowcow widlakow, koparek, dzwigow, spawaczy chyba jest.

Nie demonizuj.

[...]

A skąd wiesz? Jeżeli ktoś jezdzi po pijaku to ani mu wierzyc specjalnie nie mozna, ani w jego zdrowy rozsadek weirzyc nie mozna. A to dośc potrzebne podczas wykonywania pracy kierowcy autobusu.

bez znaczenia jak dobrze sobie radzi za kierownica.

A z tym by mozna polemizowac - lepszy taki ktory codziennie pijany ale bez wypadku od 20 lat, czy taki ktory co pol roku autobus rozbija ... na trzezwo :-)

Ani jeden, ani drugi.

I moze nawet nie ze swojej winy, ale jednak trzeba naprawiac :-)

wiadomo.

[...]

Mam mieszane uczucia, ile i co powinien dostac.

[...]

Może maja monitoring przed komenda?
Nie wiem jak było, nie znam sprawy?
Tak czy siak dac sie złapac 4 razy pijanym na rowerze to trzeba miec IQ za poziomie mojego stolika w sypialni...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2013-06-20 22:40:23
Autor: John Kołalsky
[...]

Puknij się. Zaczaili się na niego by zdobyć posłuch (czytaj władzę dzierżyć) w lokalnej społeczności. Dobrze wiadomo, że to obiboki i niczego innego robić nie umieją.

Data: 2013-06-21 01:00:38
Autor: Budzik
[...]

Zacznijmy od tego, ze dyskutować na poziomie "puknij się" to mozesz z szanowną małżonką.
Albo wstaniesz z jezykiem z poziomu bruku albo nie kontynuujmy. --
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2013-06-20 22:34:57
Autor: John Kołalsky
[...]

To może jak tylko pije i nie jeździ też Cię uprzedza.

[...]

No właśnie takim jak Ty tylko trochę dłużej myśleć :-)

[...]

Ale prawa obywatelskie bardziej wartościowe.

Data: 2013-06-21 01:00:38
Autor: Budzik
[...]

Ze co?

[...]

Zdaje sie, ze musisz te obelge wyjasnić.

[...]

O jakich prawach mówisz?
Które prawo obywatelskie zostałoby złamane gdyby kierowcy autobusu złapanym na jezdzie po pijaku osobówką zabrano wszystkie uprawnienia i zakazano prowadzenia wszystkich pojazdów mechanicznych? --
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
liczyć i tych, którzy nie umieją."  Aneta Baran

Data: 2013-06-21 17:31:29
Autor: John Kołalsky
[...]

Te, które wymieniłeś

Data: 2013-06-21 17:03:12
Autor: Budzik
[...]

Ale ja zadnych nie wymieniłem.
A, rozumiem, chytra konstrukcja. Sugerujesz, ze żadne prawa nie są łamane. :)

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2013-06-20 22:29:17
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie wiesz że pijak i nie potrafi się opanować tylko sobie wymyślasz. Może w pracy właśnie trzeźwy jest tylko jak ma wolne chleje. To za komuny tak było, że się wyrzucało z pracy albo ze studiów bo cośtam poza nimi przeskrobałeś.

Data: 2013-06-21 01:00:39
Autor: Budzik
[...]

???
Ale warunki brzegowe są ustalone.
Facet w czasie wolnym pije i jezdzi samochodem. Jest złapany.
Chcesz zeby jezdził autobusem?
Zaryzykujesz, ze nie starczyło mu zdrowego rozsadku aby nie wsiadac d osobówki ale do autobusu to juz na pewno nie? --
Pozdrawia... Budzik
"Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
Zbigniew Trzaskowski

Data: 2013-06-21 08:32:33
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-06-21 03:00, Budzik pisze:
[...]

A to normą już nie jest, że kierowcę autobusu miejskiego bada się przed każdym rozpoczęciem pracy?

--
Liwiusz

Data: 2013-06-21 09:11:23
Autor: LEPEK
W dniu 2013-06-21 08:32, Liwiusz pisze:

A to normą już nie jest, że kierowcę autobusu miejskiego bada się przed
każdym rozpoczęciem pracy?

Wtedy, to by były dopiero korki... ;)

Pozdr,

Data: 2013-06-21 09:33:25
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie mam pojęcia ale nawet jeżeli to tylko na trzeźwośc a na zdrowy rozsądek to chyba jeszcze testu nie ma.

--
Pozdrawia... Budzik
"TPSA - to ludzka rzecz okradać"

Data: 2013-06-21 16:00:53
Autor: J.F
[...]

Ale facet ma w autobusie 10 czy 20 lat praktyki, i go ani razu nie przylapano nietrzezwego..

J.

Data: 2013-06-21 15:09:27
Autor: Budzik
[...]

No i? To ma odpowiedzieć na moje pytanie dotyczące jego zdrowego rozsądku?
To że go nie złapano?

Zadałem proste pytanie: zaryzykujesz?

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2013-06-21 18:06:50
Autor: John Kołalsky
[...]

Dokładnie dlatego. Inaczej by go ukarano za czyn, którego nie popełnił. Może się nie podobać, ale takie są fakty.

Zadałem proste pytanie: zaryzykujesz?

Nie takie proste bo hipotetyczne.

Data: 2013-06-21 17:00:43
Autor: Budzik
[...]

Dlaczego? Przeciez takie sa przepisy, ze jak łapią cię pijanego w pojezdzie mechanicznym to mozesz stracić uprawnienia do prowadzenia tychze pojazdów.
Masz praciez jedno rpawo jazdy a nie 10 róznych.

Zadałem proste pytanie: zaryzykujesz?

Nie takie proste bo hipotetyczne.
Nie rozumiem. Pytanie jest trudne, bo sytuacja hipotetyczna?
Przeciez nie jest hipotetyczna - jakis czas temu była dokładnie taka.

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2013-06-22 18:47:01
Autor: John Kołalsky
[...]

No właśnie masz 10 różnych uprawnień

Zadałem proste pytanie: zaryzykujesz?

Nie takie proste bo hipotetyczne.

Nie rozumiem. Pytanie jest trudne, bo sytuacja hipotetyczna?
Przeciez nie jest hipotetyczna - jakis czas temu była dokładnie taka.

Sąd zaryzykował. Chyba wie co robi.

Data: 2013-06-22 17:07:49
Autor: Budzik
[...]

Z takim argumentem trudno dyskutować.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2013-06-21 17:23:49
Autor: John Kołalsky
[...]

Warunki brzegowe może tak, ale czerep zryty

Facet w czasie wolnym pije i jezdzi samochodem. Jest złapany.
Chcesz zeby jezdził autobusem?

Spoko, nie zatrudnij go

Data: 2013-06-21 17:03:11
Autor: Budzik
[...]

juz ci mówiłem: do małzonki w ten sposób proszę sie odzywać.

Facet w czasie wolnym pije i jezdzi samochodem. Jest złapany.
Chcesz zeby jezdził autobusem?

Spoko, nie zatrudnij go.

ja tylko w kwestii formalnej: 2 minuty temu dałes mi plonka. --
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

Data: 2013-06-20 13:56:25
Autor: LEPEK
W dniu 2013-06-20 13:51, J.F pisze:

[...]

A on jakiś nieprzeciętny jest, że zasługuje na łagodniejsze traktowanie? Według mnie, to akurat raczej więcej się powinno od niego wymagać, jako że nie pracuje na własny rachunek, tylko jako urzędnik.

Pozdr,

Data: 2013-06-20 14:59:13
Autor: J.F
[...]

Ale lagodniejsze niz inni urzednicy przylapani na tym samym, czy lagodniejsze niz przecietny obywatel, ktorego jakos nikt ze stanowiska nie zwalnia ?

J.

Data: 2013-06-20 13:12:39
Autor: Budzik
[...]

Zgodzi sie na takie warunki, przyjmujac prace.
Zapewne równiez jest wynagradzany odpowiednio wyżej, niz przecietny pracownik biedronki, którego z pracy nie wyrzucaja.

Data: 2013-06-20 17:26:44
Autor: LEPEK
W dniu 2013-06-20 14:59, J.F pisze:

Ale lagodniejsze niz inni urzednicy przylapani na tym samym, czy
lagodniejsze niz przecietny obywatel, ktorego jakos nikt ze stanowiska
nie zwalnia ?

Łagodniejsze, niż przeciętny Kowalski, który może urzędnikiem nie jest, a któremu "karany" w papierach też implikuje zmianę roboty, jak ochroniarz, policjant, celnik, agent celny, żołnierz, detektyw...

Pozdr,

Data: 2013-06-20 09:34:31
Autor: TW Dziobak
Pijany -> winny... jednak niewinny
Przecież twarz tego gościa zastępuje jego cv i partii, która go na to stanowisko wkręciła. przeciez to żul przedostatniej kategorii, klucza do kół bym mu nie dał potrzymać - bo ukradnie.
Bareja się w grobie obraca, tematy dalej same się pchają.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-06-20 21:33:31
Autor: Tomek

Użytkownik ":D@w!d J@$" <wsjvnrveuin@wp.pl> napisał w wiadomości news:51c21d40$0$1460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki kraj. W 95% ...

Data: 2013-06-20 21:56:02
Autor: J.F.
Dnia Thu, 20 Jun 2013 21:33:31 +0200, Tomek napisał(a):
[...]

Oj tam, na cos go tam skazali i teraz dwa lata bedzie autobusem
dojezdzal.

Dawniej by nawet do sprawy nie doszlo :-)

J.

Data: 2013-06-20 22:17:41
Autor: John Kołalsky
Pijany -> winny... jednak niewinny