Pijany -> winny... jednak niewinny

Data: 2013-06-19 23:06:36
Autor: :D@w!d J@$
Pijany -> winny... jednak niewinny
http://krajna.com.pl/a/tymecki-winny-nie-karany

Coś z mojego podwórka... Dyrektor oświaty prowadzi po pijaku... staje przed sądem i jest winny // nie winny... cyrk normalnie. Jeszcze niechcący by go skazali i na wsi trzebaby było konkurs na nowego huja-dyrektora rozpisać. Nóż w kieszeni się otwiera normalnie...

Data: 2013-06-19 22:47:09
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail D@w napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Takie wyniki sprawiaja, że nadal wierze w polskie spolecznestwo.
Gdyby bowiem bylo w nim tylko odrobine mniejsze poszanowanie prawa, tacy ludzie powoli zaczeliby być odstrzeliwani na ulicy. Cfaniaczki, które uczepiły sie na panstwowych posadkach i majacy problemy z zebami, bo tak mocno trzymają stolki. Pytania zasuwająsię tylko dwa:
- dlaczego sąd na to pozwala? Układ, pójscie na rekę, a moze zwykła nieswiadomosc.
- kiedy kropla goryczy sie przeleje?

--
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

Data: 2013-06-20 00:40:57
Autor: J.F.
Dnia Wed, 19 Jun 2013 23:06:36 +0200, :D@w!d J@$ napisał(a):
[...]

Aj tam noz. Opcja warunkowego umorzenia jest przewidziana w kodeksie,
m.in. wlasnie na podobne "przestepstwa" mniejszej wagi. Zastosowano kary dodatkowe, mniej wiecej w przecietnej wysokosci.

A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze
stanowiskiem, ze powinien je stracic ?

J.

Data: 2013-06-20 00:45:12
Autor: Krystek
W dniu 2013-06-20 00:40, J.F. pisze:
[...]

Jeśli jego piastowanie wymaga świadectwa niekaralności to i owszem.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2013-06-20 10:00:33
Autor: LEPEK
[...]

Szkoda, że tak rzadko stosowana...

A ze zachowa stanowisko ... a przestepstwo mialo cos wspolnego ze
stanowiskiem, ze powinien je stracic ?

Urzędnik - osoba zaufania, reprezentuje władzę, pośrednio piastuje stanowisko z wyboru obywateli, obywatele swoimi podatkami składają się na jego pensję, powinien swoją postawą... itp.
Tym bardziej powinien się pilnować, a odpowiedzialność ponosić bez taryfy ulgowej. Tyle, że jak to u nas bywa - jest dokładnie odwrotnie...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2013-06-20 10:52:10
Autor: Akarm
W dniu 2013-06-20 10:00, LEPEK pisze:
W dniu 2013-06-20 00:40, J.F. pisze:
[NTG]

A teraz, żeby ludzie nie uważali was za kompletnych tępaków, niech ktoś z waszej szóstki uzasadni toczenie tej dyskusji na grupie poświęconej rowerom.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-06-20 13:52:49
Autor: J.F
Użytkownik "Akarm"  napisał w wiadomości
[...]

Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ? :-)

J.

Data: 2013-06-20 13:12:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Zalezy.
Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po piwku na rowerze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2013-06-20 16:40:46
Autor: J.F
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup
[...]
:-)
Zalezy.
Ja to w ogole jestem za złagodzeniem przepisów dotyczacych jazdy po piwku
na rowerze.

Ale na razie obowiazuje zaostrzone, urzednik prawo powinien znac, wiecej od niego wymagamy (a na jakiej podstawie), to nalezy wyrzucic bez zalezenia
:-)

J.

Data: 2013-06-20 15:30:35
Autor: Budzik
[...]

Zgadzam sie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2013-06-24 00:33:06
Autor: Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20062013.1C8C3EDF@budzik61.poznan.pl...
[...]

A niby dla czego na rowerze a nie również samochodem?! 0,5 promila w samochodzie w wielu krajach jest dopuszczalne a to jest równe dużemu piwu.
Jarosław Augustyniak vel Kot Bury

Data: 2013-06-24 00:00:42
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail kot_bury@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Mówiłem o tym wielokrotnie: mniejsze predkosci, mniejsza masa, mniejsze niebezpieczenstwo itd.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2013-06-24 18:47:36
Autor: John Kołalsky
[...]

Ale negatywny wpływ na prowadzenie pojazdu większy

Data: 2013-06-24 10:34:12
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 18:47:36 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
> [...]

> niebezpieczenstwo itd.

Ale negatywny wpływ na prowadzenie pojazdu większy

Dlategoboponieważ?

Osobiście jestem za podniesiem progu i kierowcom, nie wiem, czy
akurat do 0,5 promila, ale jedno piwo nie robi na mnie żadnego
wrażenia. Inna sprawa, że przy mojej masie...

Data: 2013-06-24 20:00:58
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Bo? --
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")
 /""/t/"""""
/  /       9mm

Data: 2013-06-24 22:24:23
Autor: John Kołalsky
[...]

Bo?

Bo nie jest w stanie utrzymać równowagi na tej swojej hulajnodze

Data: 2013-06-24 13:29:01
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 24 czerwca 2013 22:24:23 UTC+2 użytkownik John Kołalsky napisał:
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> Bo?

Bo nie jest w stanie utrzymać równowagi na tej swojej hulajnodze

Przy pół promila? W Polsce???

Raczysz Waść żartować.

Data: 2013-06-24 22:52:59
Autor: Budzik
[...]

ROTFL
Chcesz powiedzieć, ze nie mogąc jechać na rowerze, nadal jestes w stanie jechać samochodem?

Zreszta nieważne, naprawde sądzisz, ze bedac za złagodzeniem przepisów dotyczących promili na rowerze, postuluje umozliwienie jechania komus, kto nie potrafi utrzymać się na hulajnodze? --
Pozdrawia... Budzik

Data: 2013-06-25 12:08:33
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 24 Jun 2013, Budzik wrote:

[...]

  Formalnie i fizycznie rzecz biorąc, jest w stanie, jakby to
miało nie brzmieć.
  Przypadków jazdy rowerem z >3,5 promila raczej trzeba szukać
lupą (prowadzenie pieszego przez rower pod tę kategorię nie
podpada), samochodem się zdarzają, z parkowaniem w przystanku
albo bez.

Zreszta nieważne, naprawde sądzisz, ze bedac za złagodzeniem przepisów
dotyczących promili na rowerze, postuluje umozliwienie jechania komus, kto
nie potrafi utrzymać się na hulajnodze?

  A, tego np. ja nie podejrzewam.
  Ale smutno i straszno jest, że to właśnie samochodem człowiek
"jest w stanie" jechać samochodem do samej granicy utraty
przytomności.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-25 13:00:54
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Hmm, rzeczywiście.
Przyznaję, że wrzucając temat, nawet nie przyszło mi do głowy ze pójdzie w strone pijanych w sztok.
Nie takich "po piwku" miałem na mysli.

[...]

:)

  Ale smutno i straszno jest, że to właśnie samochodem człowiek
"jest w stanie" jechać samochodem do samej granicy utraty
przytomności.

Niestety.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2013-06-26 09:27:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 25 Jun 2013, Budzik wrote:

Nie takich "po piwku" miałem na mysli.

  Wiem :)
  Ale tak wyszło. Skutek sławnego nieporozumienia w kwestii
"nie da się" vs "nie wolno"/"nie powinien" :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-21 21:16:42
Autor: Titus Atomicus
Pijany -> winny... jednak niewinny
In article <51c2ed17$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>,
 "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ? :-)

No, a gdyby to Panska Matka jechala tym rowerem?
--
TA

Data: 2013-06-21 12:26:27
Autor: rmikke
W dniu piątek, 21 czerwca 2013 21:16:42 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

> Moglby rowerem jechac po pijaku, i co - tez go maja z pracy wyrzucic ? > :-)

No, a gdyby to Panska Matka jechala tym rowerem?

Ale to niemożliwe. Matka siedzi z tyłu...

Data: 2013-06-20 09:34:31
Autor: TW Dziobak
Pijany -> winny... jednak niewinny
Przecież twarz tego gościa zastępuje jego cv i partii, która go na to stanowisko wkręciła. przeciez to żul przedostatniej kategorii, klucza do kół bym mu nie dał potrzymać - bo ukradnie.
Bareja się w grobie obraca, tematy dalej same się pchają.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-06-20 21:33:31
Autor: Tomek

Użytkownik ":D@w!d J@$" <wsjvnrveuin@wp.pl> napisał w wiadomości news:51c21d40$0$1460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Taki kraj. W 95% ...

Data: 2013-06-20 21:56:02
Autor: J.F.
Dnia Thu, 20 Jun 2013 21:33:31 +0200, Tomek napisał(a):
[...]

Oj tam, na cos go tam skazali i teraz dwa lata bedzie autobusem
dojezdzal.

Dawniej by nawet do sprawy nie doszlo :-)

J.

Data: 2013-06-20 22:17:41
Autor: John Kołalsky
Pijany -> winny... jednak niewinny