Pijany kierowca narkoman?

Data: 2011-03-12 19:32:32
Autor: JK
Pijany kierowca narkoman?
W dniu 2011-03-12 15:48, Czapla pisze:
Witam.

Sprawa jest dosyć nietypowa, wbrew pozorom nie chodzi wcale o zwykłych opojów
za kółkiem. Jest coś takiego jak e-papieros. Nie wnikam, czy jest to lepsze od
zwykłej nikotyny, nie chcę prowokować żadnej reklamy czy też antyreklamy. Po
prostu interesuje mnie co pokaże alkomat i jaka będzie reakcja
funkcjonariuszy. Zwłaszcza tych myślących inaczej :).

Od paru miesięcy testuję to cudo. Ze zrozumiałych względów nie napiszę nic o
wynikach tych testów - interesuje mnie tylko i wyłącznie funkcjonariusz i
alkomat. Właśnie przeczytałem skład tej nikotynki w płynie, którą się wlewa do
żarnika i jestem przerażony... Jest tam i alkohol i jakiś octan etylu.
O tym ostatnim wygooglowałem, że "Stwierdza się działanie narkotyczne",
oraz "Powoduje depresję układu nerwowego".

Nie wiem, czy ty na poważnie czy jaja sobie robisz?

Pewnie dawki tych substancji w e-papierosie są śladowe i krzywdy nie uczynią,

Sam sobie odpowiedziałeś.

ale alkomat czy narkotest może je wykazać, zwłaszcza w niedługim czasie od
ostatniego dymka.

Narkotest O_o chodzi ci o "działanie narkotyczne" octanu etylu? Jeśli tak to spieszę uspokoić, narkotesty służą do wykrywania ściśle określonych substancji, z naciskiem na "ściśle określonych". One nie wykrywają nawet większości substancji zawartych w dopalaczach.
W zależności od rodzaju wykrywają pochodne amfetaminy, kokainę, heroinę (morfinę), kannabinoidy, niektóre leki uspokajające pewno też.
A działanie "narkotyczne" octanu etylu występuje jedynie w specyficznych warunkach - patrz "wąchanie kleju".

Czy ktoś spotkał się z takim problemem?

Nikt się spotkał bo takowy nie istnieje.

JK

Data: 2011-03-13 01:22:58
Autor: Czapla
Pijany kierowca narkoman?
> Pewnie dawki tych substancji w e-papierosie są śladowe i krzywdy nie
uczynią,

Sam sobie odpowiedziałeś.

Błagam, tnij posty!

Nic nie zrozumiałeś. Przeczytaj może jeszcze raz.... Nie chodzi o ilości, nawet o te śladowe. Chodzi o procedury, zabranie prawka itd. Z Twojej wypowiedzi wynika, że jesteś młody i nigdy nie miałeś do czynienia z aparatem. Ja jestem stary i miałem taki kontakt wielokrotnie. W poprzednim ustroju i obecnym.

Narkotest O_o

Co to jest O_o? Nigdy nie brałem, niefachowy jestem...

chodzi ci o "działanie narkotyczne" octanu etylu?

Też.

Jeśli tak to spieszę uspokoić,

Cieszy mnie to niepomiernie że śpieszysz, ale ja to praktyk jestem. Praktyk, czyli sceptyk. Sceptyk, czyli niewierzący. Niewierzący w Boga (Istotę Najwyższą, Wielkiego Zegarmistrza, a także w wszystkowiedzących internautów).

narkotesty służą do wykrywania ściśle określonych substancji,

Jak rozumiem jesteś chemikiem i pracujesz w ...resorcie? Mnie nie interesuje zdanie chemików. Mnie interesuje tylko i wyłącznie zdanie zwykłego prostego pałkęsa. Pałkęs to taki gościu z pałką (ewentualnie z lizakiem) który może Ci zabrać prawo jazdy i nic go nie obchodzą substancje ani te tamj ..."kannabinoidy". Nie zrozumiałeś tematu, intencji, ani w ogóle niczego. Moja wina, nie umiem pisać prosto i po rzymsku. Te cholerne inteligenty już tak miewają, ponadto internet wszystko spłaszcza.

Nikt się spotkał bo takowy nie istnieje.

Pozwolę sobie zachować odmienne zdanie w tej kwestii. To, że nie jesteś w stanie dostrzec problemu wcale nie oznacza, że on nie istnieje. Tylko błagam - na przyszłość tnij te posty.

Data: 2011-03-13 14:36:00
Autor: JK
Pijany kierowca narkoman?
W dniu 2011-03-13 01:22, Czapla pisze:
[...]

Zrozumiałem doskonale. Ale ty nie przyjmujesz do wiadomości faktów. Nie będzie procedury bo narkotest nie ma co wykrywać. Koniec, kropka.

Narkotest O_o

Co to jest O_o? Nigdy nie brałem, niefachowy jestem...

O_o znaczy mniej więcej tyle "Co on pi....li?"

chodzi ci o "działanie
narkotyczne" octanu etylu?

Też.

Jeśli tak to
spieszę uspokoić,

[...]

No właśnie widzę. Stanowisz taką odmianę trolla, który niby pyta, ale tak naprawdę nie chce odpowiedzi bo już wszystko wie. I w ten "sprytny" sposób próbuje przekonać innych do swoich racji.

EOT

--
JK

Pijany kierowca narkoman?