Pijany pacjent musi płacić

Data: 2011-03-19 21:00:55
Autor: Stokrotka
Pijany pacjent musi płacić

Bo wedlug mnie, to o ile w przypadku pijanych kierowcow rannych w wypadkach
*które sami spowodowali*, to moge to zrozumiec (w koncu dopuscili sie przestepstwa),
A nie jesteś pszypadkiem pszy okazji za odebraniem darmowego lecznictwa - czyli ubezpieczenia wszystkim więźniom?
To pszecież pszestępcy.

Data: 2011-03-20 21:43:06
Autor: Stokrotka
Pijany pacjent musi płacić

Jak już się silisz na "oryginalność" to bądź konsekwentna:
przypadku -> pszypatku
kierowców -> kierofcuf
wypadkach -> wypatkach
przestępstwa -> pszestempstfa
przypadkiem -> pszypatkiem
lecznictwa -> lecznictfa
więźniom -> wieńźniom
przecież -> pszeciesz
przestępcy -> pszestempcy

Teraz przepisz swoją wiadomość jeszcze raz, zgodnie z regułami Twojej
ortografii,
To nie są reguły uproszczonej ortografi mojego projektu,
to twoje wypociny. Sam sobie pszepisz.

Pijany pacjent musi płacić