Pijany pracodawca

Data: 2010-12-31 06:24:53
Autor: Hubert
Pijany pracodawca
Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce któremu zdarza się przyj¶ć do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim przypadku to się zastanawiam jakie będ± konsekwencje w stosunku do niego ?? np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)

--
Hubert

Data: 2010-12-31 08:50:09
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 06:24, Hubert pisze:
Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce ktĂłremu
zdarza się przyjść do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
przypadku to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??
np. jeĹĽeli wezwÄ™ policmajstrĂłw ;)

A poza tym, że przyszedł pijany do firmy (co jest niemiłe dla pracowników, ale to zasadniczo tyle) to zrobił coś niezgodnego z prawem albo stwarzał jakieś zagrożenie dla innych?

Prowadził samochód? Obsługiwał maszyny? Pracował przy paliwie albo innych materiałach łatwopalnych? Spawał? Cokolwiek innego w tym typie?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-31 11:42:41
Autor: Hubert
Pijany pracodawca

Użytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d1d8b32$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

A poza tym, że przyszedł pijany do firmy (co jest niemiłe dla pracowników, ale to zasadniczo tyle) to zrobił co¶ niezgodnego z prawem albo stwarzał jakie¶ zagrożenie dla innych?

Prowadził samochód? Obsługiwał maszyny? Pracował przy paliwie albo innych materiałach łatwopalnych? Spawał? Cokolwiek innego w tym typie?

No niczego takiego nie robił, ale był wypity.

--
Hubert

Data: 2010-12-31 12:13:38
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 11:42, Hubert pisze:
UĹĽytkownik "Maddy"<maddy@esi.com.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

A poza tym, że przyszedł pijany do firmy (co jest niemiłe dla pracowników,
ale to zasadniczo tyle) to zrobił coś niezgodnego z prawem albo stwarzał
jakieĹ› zagroĹĽenie dla innych?

Prowadził samochód? Obsługiwał maszyny? Pracował przy paliwie albo innych
materiałach łatwopalnych? Spawał? Cokolwiek innego w tym typie?

No niczego takiego nie robił, ale był wypity.

I to jest w Polsce karalne od kiedy?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-31 14:18:07
Autor: Hades
Pijany pracodawca
Użytkownik "Maddy"
[...]

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
jak i wlascicieli.
AM

Data: 2010-12-31 14:28:23
Autor: Olgierd
Pijany pracodawca
On Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades wrote:

Dotyczy to zarowno pracownikow jak i wlascicieli.

A to jest właściciel czy po prostu przełożony?

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-03 17:33:19
Autor: Hubert
Pijany pracodawca

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomo¶ci news:pan.2010.12.31.14.28.21rudak.org...
On Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades wrote:

Dotyczy to zarowno pracownikow jak i wlascicieli.

A to jest wła¶ciciel czy po prostu przełożony?

To jest wła¶ciciel firmy, zatrudnia kilku pracowników, sam w firmie niewiele robi ;) no papiery i trochę przy komputerze.

--
Hubert

Data: 2010-12-31 15:01:19
Autor: Jotte
Pijany pracodawca
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d1dd80f$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego.
Mało klasek ukończyli¶my, że pisać nie umiemy?
I te przepisy proszę konkretnie zapodać.

--
Jotte

Data: 2010-12-31 15:24:34
Autor: Andrzej Lawa
Pijany pracodawca
W dniu 31.12.2010 14:18, Hades pisze:

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w

To poproszę o zacytowanie tych przepisów.

stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow

Jakiego upojenia??

Data: 2010-12-31 16:10:36
Autor: Massai
Pijany pracodawca
Hades wrote:

[...]

Dla wła¶ciciela to nie jest zakład pracy, tylko po prostu jego własno¶ć.
Inaczej mówi±c - je¶li wła¶ciciel firmy w niej NIE pracuje, a jest
tylko wła¶cicielem, który sobie wpadł popatrzeć jak się firma kręci -
na jakiej podstawie chcesz go ukarać?

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-02 07:29:00
Autor: scream
Pijany pracodawca
Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades napisał(a):

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
jak i wlascicieli.

No to pięknie, zważywszy na to, że większo¶ć firm jest porejestrowanych w
prywatnych mieszkaniach ich wła¶cicieli. Nie mog± się uchlać nawet we
własnym domu! :DDD

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umarłych.

Data: 2011-01-03 15:15:16
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 02-01-2011 07:29, scream pisze:
[...]

No to pięknie, zważywszy na to, że większość firm jest porejestrowanych w
prywatnych mieszkaniach ich właścicieli. Nie mogą się uchlać nawet we
własnym domu! :DDD

Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z domu, to jest na terenie zakładu (z prawej stolarnia, z lewej montownia, przed nim plac manewrowy). Powiem mu że parę razy w miesiącu popełnia przestępstwo, chłop lubi humor absurdalny, pośmiejemy się razem.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-03 06:34:32
Autor: BK
Pijany pracodawca
On 3 Sty, 15:15, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

> [...]

Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z
domu, to jest na terenie zakładu (z prawej stolarnia, z lewej montownia,
przed nim plac manewrowy). Powiem mu że parę razy w miesi±cu popełnia
przestępstwo, chłop lubi humor absurdalny, po¶miejemy się razem.

--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własn± odpowiedzialno¶ć ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID ma...@esi.com.pl
GG: 5303813

Ja mam znajomego co ma DG w swojej kawalerce - a ile luda tam "bywalo"
pod wplywem, lacznie z samym "wlascicielem" to... :>

Jeszcze ciekawiej wyglada to w przypadku np. spolek akcyjnych.
Akcjonariusz jest przeciez "wspolwlascicielem" tego zakladu pracy -
jak na GPW kupie jedna akcje Sfinksa czy jakiegos Polskiego Jadla to
juz na piwo i kotleta nie moge tam isc? :)

Data: 2011-01-03 15:20:17
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 14:18, Hades pisze:
UĹĽytkownik "Maddy"
A poza tym, şe przyszed� pijany do firmy (co jest niemi�e dla
pracownikĂłw,
ale to zasadniczo tyle) to zrobiÄąďż˝ coÄąďż˝ niezgodnego z prawem albo
stwarzaÄąďż˝
jakie� zagroşenie dla innych?

Prowadzi� samochód? Obs�ugiwa� maszyny? Pracowa� przy paliwie
albo innych
materia�ach �atwopalnych? Spawa�? Cokolwiek innego w tym typie?

No niczego takiego nie robiÄąďż˝, ale byÄąďż˝ wypity.

I to jest w Polsce karalne od kiedy?
Magdalena "Maddy" Wo�oszyk

Malo latek mamy ze nie wiemy?

Za dużo mamy latek i się jeszcze z PRLu nie wybudziliśmy?
Nie rozumiemy, kim jest przedsiębiorca u siebie w przedsiębiorstwie?

Zgodnie z przepisami nie wolno

A konkretnie jakimi przepisami?

ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie też skopałeś. Rzeźnik normalnie...

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-03 20:53:02
Autor: Hades
Pijany pracodawca
Użytkownik "Maddy"
[ciach]

ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie też skopałeś. Rzeźnik normalnie...

Ja mam tez poprawny i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o
tym samym.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk

AM

Data: 2011-01-05 13:15:25
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 03-01-2011 20:53, Hades pisze:
UĹĽytkownik "Maddy"
[ciach]

ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie
teş skopa�e�. Rzeźnik normalnie...

Ja mam tez poprawny

Nier amsz wcale.

i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o
tym samym.

Czyli juĹĽ wielokrotnie zwracano Ci uwagÄ™?
Podobno jak Ci ktoś powie, żeś osioł, to możesz to zignorować, ale jak powtarzają Ci to wszyscy dookoła - powinieneś się przejrzeć w lustrze.

Magdalena "Maddy" Wo�oszyk

AM

A jednak lustro konieczne.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-04 05:52:59
Autor: BK
Pijany pracodawca
On Jan 5, 1:15 pm, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

> [ciach]

> Ja mam tez poprawny

Nier amsz wcale.

i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o

> tym samym.

Czyli już wielokrotnie zwracano Ci uwagę?
Podobno jak Ci kto¶ powie, że¶ osioł, to możesz to zignorować, ale jak
powtarzaj± Ci to wszyscy dookoła - powiniene¶ się przejrzeć w lustrze.

> AM

A jednak lustro konieczne.

--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własn± odpowiedzialno¶ć ***

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID ma...@esi.com.pl
GG: 5303813

Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
zakladu pracy :)

Data: 2011-01-06 08:34:23
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 04-01-2011 14:52, BK pisze:

Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
zakladu pracy :)

Ja też. Nie mogę się doczekać.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-05 07:44:38
Autor: januszek
Pijany pracodawca
Maddy napisa?(a):

Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
zakladu pracy :)

Ja też. Nie mogę się doczekać.

A jeśli jest to pijany właściciel taksówki? ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-01-06 09:09:54
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 05-01-2011 08:44, januszek pisze:
Maddy napisa?(a):

[...]

Bareja wiecznie ĹĽywy w narodzie:

- A jakby to była wasza matka?
- Matka siedzi z tyłu...

A pijany właściciel taksówki może sobie wsiąść do swojej taksówki ("pojawić się na terenie zakładu pracy"). Dopóki nie uruchomi silnika, dopóty żadnego prawa nie łamie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-05 00:46:40
Autor: BK
Pijany pracodawca
On 6 Sty, 09:09, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
W dniu 05-01-2011 08:44, januszek pisze:

> Maddy napisa?(a):

> A je¶li jest to pijany wła¶ciciel taksówki? ;)

Bareja wiecznie żywy w narodzie:

- A jakby to była wasza matka?
- Matka siedzi z tyłu...

A pijany wła¶ciciel taksówki może sobie wsi±¶ć do swojej taksówki
[...]

Co wiecej moze ta taksowka podrozowac do woli - pod warunkiem, ze ktos
inny bedzie kierowca :)

Data: 2010-12-31 15:22:55
Autor: Andrzej Lawa
Pijany pracodawca
[...]

Je¶li chce, może sobie dać zwolnienie dyscyplinarne.

Data: 2010-12-31 10:11:23
Autor: Bydlę
Pijany pracodawca
On 2010-12-31 06:24:53 +0100, "Hubert" <Hubertus@bezgazeta.pl> said:

Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce któremu
zdarza się przyj¶ć do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
przypadku

On może w twoim przypadku przyj¶c na cyku?
Jak?

 to się zastanawiam jakie będ± konsekwencje w stosunku do niego ??
np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)

Zwolnienie.

--
Bydlę

Data: 2010-12-31 12:06:33
Autor: prg
Pijany pracodawca
[...]

Ty już zacz±łe¶ pić, że piszesz i czytasz kompletnie bez sensu?

Data: 2011-01-01 17:28:16
Autor: Bydlę
Pijany pracodawca
On 2010-12-31 12:06:33 +0100, "prg" <brak@brak.pl> said:

Zwolnienie.

Ty już zacz±łe¶ pić,

Po pierwsze, można nie pić na umór - bawet je¶li wychowano cię inaczej.

 że piszesz i czytasz kompletnie bez sensu?

Czytanie bez sensu? Opisz - gdy wytrzeĽwiejesz ofkorz.

A pisanie bez sensu?
Tak, tu można belkę w oko mi wbić - zabrakło informacji, że zwolnienie podwładnego ¶ci±gaj±cego policję w celu nękania wła¶ciciela firmy.

W zasadzie to można było się domy¶lić, ale postaram się pamiętać, by dla ciebie tworzyć osobn± wersję.

--
Bydlę

Data: 2010-12-31 12:07:05
Autor: Rysio
Pijany pracodawca
W dniu 2010-12-31 06:24, Hubert pisze:
[...]

Jesli to firma panstwowea to z checia podpierdolilbym na twoim miejscu prezesa czy dyrektora. Ale jesli to prywatna to zastanowil bym sie czy napewno masz wszystko OK z glowa.

Data: 2010-12-31 12:15:54
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 12:07, Rysio pisze:
[...]

Jesli to firma panstwowea

To ona jest pracodawcą. Widziałeś kiedyś pijaną firmę?

to z checia podpierdolilbym na twoim miejscu
prezesa czy dyrektora.

Oni nie sÄ… pracodawcami.

Tak w kwestii formalnej.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-31 14:20:49
Autor: Hades
Pijany pracodawca
Użytkownik "Rysio"
[...]

Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
to w firmie panstwowej czy prywatnej.
AM

Data: 2010-12-31 09:31:16
Autor: witek
Pijany pracodawca
On 12/31/2010 7:20 AM, Hades wrote:
Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
to w firmie panstwowej czy prywatnej.

a jaki¶ paragraf podasz?

Data: 2010-12-31 14:25:56
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pijany pracodawca
Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
I nie jest istotne kto jaka pelni funkcje, jakie ma stanowisko i czy jest
to w firmie panstwowej czy prywatnej.

A z czego to wynika?

Mam jednoosobow± DG. Nawalę się jak prosiak i si±dę do programowania komputera. Nie mogę? Kto mi tego zabroni?
Mało tego. Zaproszę kumpla, też się nawali (tym razem jak szpak) i będzie mi po pijaku wciskał przypadkowe klawisze podczas mojej pracy :)

--
Krzysztof

Data: 2011-01-01 16:50:08
Autor: NieJorgnijSie
Pijany pracodawca
[...]

Sam na siebie donie¶, zwolnij się dyscyplinarnie a następnie wyst±p do s±du pracy o przywrócenie  :)

Data: 2010-12-31 14:59:24
Autor: Jotte
Pijany pracodawca
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d1dd8b1$0$2490$65785112news.neostrada.pl...

Nikt nie ma prawa przebywac w miejscu pracy w stanie wskazujacym.
Dziwaczne stwierdzenie.
Niekiedy zdarzyło mi się przebywać w stanie wskazuj±cym np. w restauracji.
A restauracja jest przecież miejscem pracy, choćby kelnera.

--
Jotte

Data: 2010-12-31 18:10:23
Autor: Robert Tomasik
Pijany pracodawca
[...]

A znasz jak±¶ podstawę prawn±  takiego stanowiska? Bo jedyny zakaz, jaki mi przychodzi do głowy jest zawarty w USTAWIE z dnia 26 paĽdziernika 1982 r. o wychowaniu w trzeĽwo¶ci i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Z tym, że tam mowa o niedopuszczeniu do pracy, zakazie wnoszenia, spożywania lub sprzedaży. O przebywaniu nie ma nic, więc ewentualnie

Data: 2010-12-31 14:25:49
Autor: Krzysztof 45
Pijany pracodawca
Hubert napisał(a):
mam pracodawce któremu zdarza się przyj¶ć do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim przypadku to się zastanawiam jakie będ± konsekwencje w stosunku do niego ?? np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)
A co on wykonuje w tej firmie na cyku, po za tym że jest Twoim pracodawc±?
Jego przyj¶cie do firmy, nie oznacza że jest w swoich godzinach pracy.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-31 14:27:31
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pijany pracodawca
A co on wykonuje w tej firmie na cyku, po za tym że jest Twoim pracodawc±?
Jego przyj¶cie do firmy, nie oznacza że jest w swoich godzinach pracy.

Pracodawca nie jest w godzinach pracy bo nie jest pracownikiem.
Kto jest pracownikiem i co mu wolno lub nie okre¶la Kodeks Pracy.
Nie ma kodeksu pracodawców.

--
Krzysztof

Data: 2010-12-31 14:39:52
Autor: Krzysztof 45
Pijany pracodawca
Krzysztof Jodłowski napisał(a):
Pracodawca nie jest w godzinach pracy bo nie jest pracownikiem.
Wielu pracodawców (podwykonawców też) pracuje ze swoimi pracownikami. W takim przypadku jest w pracy i w godzinach pracy.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-31 14:52:03
Autor: Krzysztof Jodłowski
Pijany pracodawca
Wielu pracodawców (podwykonawców też) pracuje ze swoimi pracownikami. W
takim przypadku jest w pracy i w godzinach pracy.

Nie jest w pracy, bo firma=pracodawca. Pracodawca musiałby być 24h/dobę w pracy. Nie jest w godzinach pracy, bo nie ma takich godzin. Nikt mu ich nie narzuci.

Nawet jakby pracodawca sam sobie wyznaczył godziny pracy (w sumie mocy prawnej), to na jakiej podstawie nie może być pod wpływem w trakcie?

--
Krzysztof

Data: 2010-12-31 09:39:00
Autor: witek
Pijany pracodawca
On 12/31/2010 7:52 AM, Krzysztof Jodłowski wrote:
[...]

No akurat tutaj moznaby mu z lekka przylozyc pod pewnymi warunkami

Art. 70.
§ 1. Kto, będ±c niezdolny do czynno¶ci, której nieumiejętne wykonanie może wywołać niebezpieczeństwo dla  życia lub zdrowia człowieka, tak± czynno¶ć przedsiębierze albo kto porucza j± osobie do jej wykonania niezdolnej lub  wbrew obowi±zkowi nadzoru dopuszcza do wykonania takiej czynno¶ci przez osobę niezdoln±, podlega karze aresztu albo grzywny.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowi±zkowi zachowania trzeĽwo¶ci znajduje się w stanie po użyciu alkoholu lub podobnie działaj±cego ¶rodka i podejmuje w tym stanie czynno¶ci zawodowe

Data: 2010-12-31 16:45:25
Autor: Liwiusz
Pijany pracodawca
W dniu 2010-12-31 16:39, witek pisze:

albo kto porucza j±

Proszę, proszę, jakie ładne słowo w kw. się znalazło ;)

--
Liwiusz

Data: 2011-01-04 21:52:02
Autor: Lort
Pijany pracodawca
Kto: witek Gdzie:  pl.soc.prawo Kiedy: 31 grudzień 2010, 16:39:00
§ 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowi±zkowi zachowania trzeĽwo¶ci znajduje się w stanie po użyciu alkoholu [...]

Sk±d ten obowi±zek i kogo dotyczy?

--
Llort

Data: 2011-01-05 01:53:58
Autor: animka
Pijany pracodawca
W dniu 2011-01-04 21:52, Lort pisze:
Kto: witek Gdzie:  pl.soc.prawo
Kiedy: 31 grudzień 2010, 16:39:00

§ 2. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi zachowania
trzeźwości znajduje się w stanie po użyciu alkoholu [...]

SkÄ…d ten obowiÄ…zek i kogo dotyczy?

Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie była tylko tak sobie przyszła.

--
animka

Data: 2011-01-04 20:05:27
Autor: witek
Pijany pracodawca
On 1/4/2011 6:53 PM, animka wrote:
[...]

a wyrzucił ją sąd czy jej pracodawca?
bo zeby wyleciec z pracy wcale nie trzeba być napranym.

myslec, myslec.

Data: 2011-01-05 07:27:52
Autor: januszek
Pijany pracodawca
animka napisa?(a):

[...]

Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie była tylko tak sobie przyszła.

MoĹĽe po prostu doczytaj? http://archiwum.polityka.pl/art/przerwana-nic-ariadny,357593.html

j.

Data: 2011-01-05 17:54:28
Autor: Jacek_P
Pijany pracodawca
animka napisal:
Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie była tylko tak sobie przyszła.

O! Była właścicielką kliniki? 8^)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-05 21:00:35
Autor: RadoslawF
Pijany pracodawca
Dnia 2011-01-05 18:54, Użytkownik Jacek_P napisał:

Pani profesor Gierkowa wyleciała z pracy. Nawet wtedy na dyżurze nie była tylko tak sobie przyszła.

O! Była wła¶cicielk± kliniki? 8^)

Były te¶ć kazał zbudować specjalnie dla niej, ale do końca
formalno¶ci nie załatwili i została państwowa.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-12-31 15:16:25
Autor: Krzysztof 45
Pijany pracodawca
Krzysztof Jodłowski napisał(a):
Nawet jakby pracodawca sam sobie wyznaczył godziny pracy (w sumie mocy prawnej), to na jakiej podstawie nie może być pod wpływem w trakcie?
Bo jego praca to np. teren budowy, a nie nie biurko z kompem w domu.
--
Krzysiek

Data: 2011-01-03 17:39:46
Autor: Hubert
Pijany pracodawca

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ifkll2$bun$1news.vectranet.pl...
A co on wykonuje w tej firmie na cyku, po za tym że jest Twoim pracodawc±?
Jego przyj¶cie do firmy, nie oznacza że jest w swoich godzinach pracy.

Już odpowiadałem ale jeszcze raz wkleję:

Data: 2011-01-03 20:07:47
Autor: Krzysztof 45
Pijany pracodawca
Hubert napisał(a):
Już odpowiadałem ale jeszcze raz wkleję:
"To jest wła¶ciciel firmy, zatrudnia kilku pracowników, sam w firmie niewiele
robi ;) no papiery i trochę przy komputerze."
Według powyższych, wolno mu.
--
Krzysiek

Data: 2011-01-04 18:43:59
Autor: Rysio
Pijany pracodawca
W dniu 2011-01-03 17:39, Hubert pisze:
[...]

czasami uzyj mozgownicy przyglupie bo wylecisz na zbity pysk jak twoj poprzednik.

Pijany pracodawca