Pijany pracodawca

Data: 2010-12-31 08:50:09
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 06:24, Hubert pisze:
Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce któremu
zdarza się przyjść do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
przypadku to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??
np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)

A poza tym, że przyszedł pijany do firmy (co jest niemiłe dla pracowników, ale to zasadniczo tyle) to zrobił coś niezgodnego z prawem albo stwarzał jakieś zagrożenie dla innych?

Prowadził samochód? Obsługiwał maszyny? Pracował przy paliwie albo innych materiałach łatwopalnych? Spawał? Cokolwiek innego w tym typie?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-31 11:42:41
Autor: Hubert
Pijany pracodawca

U¿ytkownik "Maddy" <maddy@esi.com.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d1d8b32$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

A poza tym, ¿e przyszed³ pijany do firmy (co jest niemi³e dla pracowników, ale to zasadniczo tyle) to zrobi³ co¶ niezgodnego z prawem albo stwarza³ jakie¶ zagro¿enie dla innych?

Prowadzi³ samochód? Obs³ugiwa³ maszyny? Pracowa³ przy paliwie albo innych materia³ach ³atwopalnych? Spawa³? Cokolwiek innego w tym typie?

No niczego takiego nie robi³, ale by³ wypity.

--
Hubert

Data: 2010-12-31 12:13:38
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 11:42, Hubert pisze:
Użytkownik "Maddy"<maddy@esi.com.pl>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci

[...]

No niczego takiego nie robił, ale był wypity.

I to jest w Polsce karalne od kiedy?

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-12-31 14:18:07
Autor: Hades
Pijany pracodawca
U¿ytkownik "Maddy"
[...]

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
jak i wlascicieli.
AM

Data: 2010-12-31 14:28:23
Autor: Olgierd
Pijany pracodawca
On Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades wrote:

Dotyczy to zarowno pracownikow jak i wlascicieli.

A to jest właściciel czy po prostu przełożony?

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-03 17:33:19
Autor: Hubert
Pijany pracodawca

U¿ytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisa³ w wiadomo¶ci news:pan.2010.12.31.14.28.21rudak.org...
On Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades wrote:

Dotyczy to zarowno pracownikow jak i wlascicieli.

A to jest w³a¶ciciel czy po prostu prze³o¿ony?

To jest w³a¶ciciel firmy, zatrudnia kilku pracowników, sam w firmie niewiele robi ;) no papiery i trochê przy komputerze.

--
Hubert

Data: 2010-12-31 15:01:19
Autor: Jotte
Pijany pracodawca
U¿ytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d1dd80f$0$2507$65785112news.neostrada.pl...

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego.
Ma³o klasek ukoñczyli¶my, ¿e pisaæ nie umiemy?
I te przepisy proszê konkretnie zapodaæ.

--
Jotte

Data: 2010-12-31 15:24:34
Autor: Andrzej Lawa
Pijany pracodawca
W dniu 31.12.2010 14:18, Hades pisze:

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w

To poproszê o zacytowanie tych przepisów.

stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow

Jakiego upojenia??

Data: 2010-12-31 16:10:36
Autor: Massai
Pijany pracodawca
Hades wrote:

[...]

Dla w³a¶ciciela to nie jest zak³ad pracy, tylko po prostu jego w³asno¶æ.
Inaczej mówi±c - je¶li w³a¶ciciel firmy w niej NIE pracuje, a jest
tylko w³a¶cicielem, który sobie wpad³ popatrzeæ jak siê firma krêci -
na jakiej podstawie chcesz go ukaraæ?

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-02 07:29:00
Autor: scream
Pijany pracodawca
Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades napisa³(a):

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
jak i wlascicieli.

No to piêknie, zwa¿ywszy na to, ¿e wiêkszo¶æ firm jest porejestrowanych w
prywatnych mieszkaniach ich w³a¶cicieli. Nie mog± siê uchlaæ nawet we
w³asnym domu! :DDD

--
best regards, scream Samobójcy s± arystokracj± w¶ród umar³ych.

Data: 2011-01-03 15:15:16
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 02-01-2011 07:29, scream pisze:
Dnia Fri, 31 Dec 2010 14:18:07 +0100, Hades napisał(a):

Malo latek mamy ze nie wiemy? Zgodnie z przepisami nie wolno
przebywac na terenie zakladu pracy w stanie wskazujacym / w
stanie upojenia alkocholowego. Dotyczy to zarowno pracownikow
jak i wlascicieli.

No to pięknie, zważywszy na to, że większość firm jest porejestrowanych w
prywatnych mieszkaniach ich właścicieli. Nie mogą się uchlać nawet we
własnym domu! :DDD

Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z domu, to jest na terenie zakładu (z prawej stolarnia, z lewej montownia, przed nim plac manewrowy). Powiem mu że parę razy w miesiącu popełnia przestępstwo, chłop lubi humor absurdalny, pośmiejemy się razem.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-03 06:34:32
Autor: BK
Pijany pracodawca
On 3 Sty, 15:15, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
> [...]

> w³asnym domu! :DDD

Mam znajomego który ma mieszkanie nad warsztatem. Jak tylko wychodzi z
domu, to jest na terenie zak³adu (z prawej stolarnia, z lewej montownia,
przed nim plac manewrowy). Powiem mu ¿e parê razy w miesi±cu pope³nia
przestêpstwo, ch³op lubi humor absurdalny, po¶miejemy siê razem.

--
*** Stosujesz sie do powy¿szych teorii na w³asn± odpowiedzialno¶æ ***

Magdalena "Maddy" Wo³oszyk
JID ma...@esi.com.pl
GG: 5303813

Ja mam znajomego co ma DG w swojej kawalerce - a ile luda tam "bywalo"
pod wplywem, lacznie z samym "wlascicielem" to... :>

Jeszcze ciekawiej wyglada to w przypadku np. spolek akcyjnych.
Akcjonariusz jest przeciez "wspolwlascicielem" tego zakladu pracy -
jak na GPW kupie jedna akcje Sfinksa czy jakiegos Polskiego Jadla to
juz na piwo i kotleta nie moge tam isc? :)

Data: 2011-01-03 15:20:17
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 31-12-2010 14:18, Hades pisze:
Użytkownik "Maddy"
A poza tym, şe przyszed� pijany do firmy (co jest niemi�e dla
pracownikĂłw,
ale to zasadniczo tyle) to zrobi� co� niezgodnego z prawem albo
stwarza�
jakie� zagroşenie dla innych?

Prowadzi� samochód? Obs�ugiwa� maszyny? Pracowa� przy paliwie
albo innych
materia�ach �atwopalnych? Spawa�? Cokolwiek innego w tym typie?

No niczego takiego nie robi�, ale by� wypity.

I to jest w Polsce karalne od kiedy?
Magdalena "Maddy" Wo�oszyk

Malo latek mamy ze nie wiemy?

Za dużo mamy latek i się jeszcze z PRLu nie wybudziliśmy?
Nie rozumiemy, kim jest przedsiębiorca u siebie w przedsiębiorstwie?

Zgodnie z przepisami nie wolno

A konkretnie jakimi przepisami?

ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie też skopałeś. Rzeźnik normalnie...

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-03 20:53:02
Autor: Hades
Pijany pracodawca
U¿ytkownik "Maddy"
[ciach]

ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie też skopałeś. Rzeźnik normalnie...

Ja mam tez poprawny i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o
tym samym.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk

AM

Data: 2011-01-05 13:15:25
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 03-01-2011 20:53, Hades pisze:
Użytkownik "Maddy"
[ciach]

ps. Mam poprawny delimiter, czemu go psujesz? Moje poprawne kodowanie
teş skopa�e�. Rzeźnik normalnie...

Ja mam tez poprawny

Nier amsz wcale.

i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o
tym samym.

Czyli już wielokrotnie zwracano Ci uwagę?
Podobno jak Ci ktoś powie, żeś osioł, to możesz to zignorować, ale jak powtarzają Ci to wszyscy dookoła - powinieneś się przejrzeć w lustrze.

Magdalena "Maddy" Wo�oszyk

AM

A jednak lustro konieczne.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-04 05:52:59
Autor: BK
Pijany pracodawca
On Jan 5, 1:15 pm, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

> [ciach]

> Ja mam tez poprawny

Nier amsz wcale.

i po raz fafnasty nie mam zamiaru dyskutowac o

> tym samym.

Czyli ju¿ wielokrotnie zwracano Ci uwagê?
Podobno jak Ci kto¶ powie, ¿e¶ osio³, to mo¿esz to zignorowaæ, ale jak
powtarzaj± Ci to wszyscy dooko³a - powiniene¶ siê przejrzeæ w lustrze.

> AM

A jednak lustro konieczne.

--
*** Stosujesz sie do powy¿szych teorii na w³asn± odpowiedzialno¶æ ***

Magdalena "Maddy" Wo³oszyk
JID ma...@esi.com.pl
GG: 5303813

Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
zakladu pracy :)

Data: 2011-01-06 08:34:23
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 04-01-2011 14:52, BK pisze:

Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
zakladu pracy :)

Ja też. Nie mogę się doczekać.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-05 07:44:38
Autor: januszek
Pijany pracodawca
Maddy napisa?(a):

Zmieniacie temat, a ja bym sie chetnie dowiedzial jak on bedzie bronil
tezy o tym, ze wlasciciel pod wplywem nie moze sie pojawic na terenie
zakladu pracy :)

Ja też. Nie mogę się doczekać.

A jeśli jest to pijany właściciel taksówki? ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-01-06 09:09:54
Autor: Maddy
Pijany pracodawca
W dniu 05-01-2011 08:44, januszek pisze:
Maddy napisa?(a):

[...]

Bareja wiecznie żywy w narodzie:

- A jakby to była wasza matka?
- Matka siedzi z tyłu...

A pijany właściciel taksówki może sobie wsiąść do swojej taksówki ("pojawić się na terenie zakładu pracy"). Dopóki nie uruchomi silnika, dopóty żadnego prawa nie łamie.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-05 00:46:40
Autor: BK
Pijany pracodawca
On 6 Sty, 09:09, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
W dniu 05-01-2011 08:44, januszek pisze:

> Maddy napisa?(a):

> A je¶li jest to pijany w³a¶ciciel taksówki? ;)

Bareja wiecznie ¿ywy w narodzie:

- A jakby to by³a wasza matka?
- Matka siedzi z ty³u...

A pijany w³a¶ciciel taksówki mo¿e sobie wsi±¶æ do swojej taksówki
("pojawiæ siê na terenie zak³adu pracy"). Dopóki nie uruchomi silnika,
dopóty ¿adnego prawa nie ³amie.

--
*** Stosujesz sie do powy¿szych teorii na w³asn± odpowiedzialno¶æ ***

Magdalena "Maddy" Wo³oszyk
JID ma...@esi.com.pl
GG: 5303813

Co wiecej moze ta taksowka podrozowac do woli - pod warunkiem, ze ktos
inny bedzie kierowca :)

Data: 2010-12-31 15:22:55
Autor: Andrzej Lawa
Pijany pracodawca
[...]

Je¶li chce, mo¿e sobie daæ zwolnienie dyscyplinarne.

Pijany pracodawca