Pijany pracodawca

Data: 2010-12-31 10:11:23
Autor: Bydlę
Pijany pracodawca
On 2010-12-31 06:24:53 +0100, "Hubert" <Hubertus@bezgazeta.pl> said:

Witam, szanowne grono ;) mam pytanie a mianowicie mam pracodawce któremu
zdarza się przyjść do firmy na cyku, o ile wiem co on moze zrobić w moim
przypadku

On może w twoim przypadku przyjśc na cyku?
Jak?

 to się zastanawiam jakie będą konsekwencje w stosunku do niego ??
np. jeżeli wezwę policmajstrów ;)

Zwolnienie.

--
Bydlę

Data: 2010-12-31 12:06:33
Autor: prg
Pijany pracodawca
[...]

Ty już zacząłeś pić, że piszesz i czytasz kompletnie bez sensu?

Data: 2011-01-01 17:28:16
Autor: Bydlę
Pijany pracodawca
On 2010-12-31 12:06:33 +0100, "prg" <brak@brak.pl> said:

Zwolnienie.

Ty już zacząłeś pić,

Po pierwsze, można nie pić na umór - bawet jeśli wychowano cię inaczej.

 że piszesz i czytasz kompletnie bez sensu?

Czytanie bez sensu? Opisz - gdy wytrzeźwiejesz ofkorz.

A pisanie bez sensu?
Tak, tu można belkę w oko mi wbić - zabrakło informacji, że zwolnienie podwładnego ściągającego policję w celu nękania właściciela firmy.

W zasadzie to można było się domyślić, ale postaram się pamiętać, by dla ciebie tworzyć osobną wersję.

--
Bydlę

Pijany pracodawca