Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Pijany wnuk Wałęsy krzyczał do policjantów: ,,Nie wiecie kim ja jestem, dziadek załatwi mi takich adwokatów, że nie będziecie pracować w policji!"

Data: 2018-07-31 13:43:32
Autor: Pajdak
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Pijany wnuk Wałęsy krzyczał do policjantów: ,,Nie wiecie kim ja jestem,
dziadek załatwi mi takich adwokatów, że nie będziecie pracować w policji!"
Teraz się kaja

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pijany-senator-pis-roztrzaska-sobie-gowe-aa-Bj7Z-rpS3-TRax.html

https://koduj24.pl/zamiast-czcic-pamiec-ofiar-smolenskich-senator-pis-wdaje-sie-w-awanture-przed-dworcem/

https://koduj24.pl/jak-prominentny-pis-owski-funkcjonariusz-pijany-jezdzil-po-wroclawiu/