Pijecie jakies 'zdrowe' izotoniki?

Data: 2011-10-17 00:28:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Pijecie jakies 'zdrowe' izotoniki?
Fantom, Sun, 16 Oct 2011 17:11:13 +0200, pl.rec.rowery:
Czy podczas wysilku pijecie jakies izotoniki ?

Tak. Wodę, która nie jest czystą wodą, a ma jakieś dodatki. Swojego czasu
pijałem, na przykład, wodę z magnezem i witaminą C (tabletki a la Plusz),
potem wodę z sokiem jabłkowym. Różne takie luźne mieszanki, kombinuję żeby
miało trochę kalorii, było trochę słodkie i żeby mi smakowało. A
izotoniki-izotoniki pijam w niewielkich ilościach (0,5 litra wobec 2-3
litrów wody) jak jest naprawdę gorąco i pocę się jak dziki wieprz
uciekający przez wilkiem w 40-stopniowym upale (czy wilki polują na
dziki?).

--
Pozdrowienia,

Pijecie jakies 'zdrowe' izotoniki?