Pijemy na sposób wschodni

Data: 2014-01-09 17:22:59
Autor: Mark Woydak
Pijemy na sposób wschodni

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lamgb5$ri8$1mx1.internetia.pl...
Polacy piją "na sposób wschodni", rzadko, ale tak, by sponiewierało
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Krzysztof-Brzozka-PARPA-Polacy-pija-na-sposob-wschodni-rzadko-ale-tak-by-sponiewieralo,wid,16312046,wiadomosc.html?ticaid=111fde&_ticrsn=3

- Polak nie ma mocnej głowy. To określenie, jeśli się go używa, powinno mieć znaczenie pejoratywne. Długotrwałe picie dużych ilości alkoholu powoduje wzrost tolerancji na alkohol. Trzeba go wypić więcej, żeby było czuć "kopnięcie". W Polsce w związku z tym, że pije się dużo, nadmiernie, szkodliwie rocznie umiera około 10 tys. osób.

Ja z moim zmarłym już przed blisko 8 laty (mój "boże", jak ten czas leci) kolegą Darkiem właśnie tak piliśmy, rzadko, ale tak, by dostac porządnego kopa... i to Darek nauczył mnie pić nalewki...

boukun

To, że ty tak chlasz nie oznacza, że tak piją Polacy.

MW

Pijemy na sposób wschodni