Pikaczowe DCC

Data: 2018-11-03 08:31:10
Autor: Dawid Rutkowski
Pikaczowe DCC
Zrobiłem sobie z curve kartę dodatkową do BGŻowej kredytówki, żeby nabijać punkty razem z żoną - i dziś duet biedronek/pekao zaskoczył mnie propozycją DCC przy płatności pikaczowej. Co prawda z PINem, bo ponad 50zł - ale jak widać pikacz przed DCC nie chroni. Sprawdzę następnym razem jak będzie dla mniej niż 50zł.

Data: 2018-11-03 16:35:48
Autor: Kamil Jońca
Pikaczowe DCC
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

[...]

U mnie w przypadku revoluta też próbował poniżej 50PLN
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
<tigah_-> i have 4gb for /tmp

Data: 2018-11-03 09:20:12
Autor: Dawid Rutkowski
Pikaczowe DCC
W dniu sobota, 3 listopada 2018 16:40:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Dawid Rutkowski writes:

> [...]
> następnym razem jak będzie dla mniej niż 50zł.

U mnie w przypadku revoluta też próbował poniżej 50PLN

Ale biedronek czy gdzie indziej?
Bo zapomniałem dodać, że pikacz w carrefour pół godziny później na < 50zł bez propozycji DCC.
A z innych doświadczeń sprzed 2 miesięcy leclerc - pikacz bez DCC, chip z DCC, sumy < 50zł.

A za pół roku pikacz bez PINu do 100zł będzie :)
Choć jak widać nie chroni to przed DCC.

Data: 2018-11-03 17:27:28
Autor: Kamil Jońca
Pikaczowe DCC
Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> writes:

W dniu sobota, 3 listopada 2018 16:40:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Dawid Rutkowski writes:

[...]
> następnym razem jak będzie dla mniej niż 50zł.

U mnie w przypadku revoluta też próbował poniżej 50PLN

Ale biedronek czy gdzie indziej?

Lokalny spożywczak.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The more control, the more that requires control.

Pikaczowe DCC