Pikieta pod Pałacem Prezydenckim: usunąć krzyż

Data: 2010-07-19 15:08:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Pikieta pod Pałacem Prezydenckim: usunąć krzyż
Do obrońców krzyża spod Pałacu Prezydenckiego dołączyli jego przeciwnicy. Właśnie rozbili tam swoje stanowisko, na którym zbierają podpisy za usunięciem krzyża.

http://wyborcza.pl/1,75248,8153247,Pikieta_pod_Palacem_Prezydenckim__usunac_krzyz.html

Atmosfera wokół krzyża na Krakowskim Przedmieściu robi się coraz bardziej nerwowa. Niedawno opisaliśmy obrońców krzyża pełniących warty pod Pałacem Prezydenckim .

Teraz na Krakowskim Przedmieściu ustawili się także przeciwnicy krzyża. Jak informuje nasz czytelnik, studenci mają transparent i zaczęli zbierać podpisy pod petycją o usunięcie krzyża.

Młodzi ludzie należą do stowarzyszenia Wolność-Równość-Solidarność. Do udziału w akcji zachęcali już wczoraj na swojej stronie internetowej. "Krzyż ten został tam postawiony nielegalnie i stanowi ewidentne naruszenie zasady laickości, która charakteryzować powinna budynki administracji publicznej - czytamy na stronie www.wrs.rdl.pl Pod tym samym adresem można też wysłać petycję do Kancelarii Prezydenta w sprawie usunięcia krzyża.

Data: 2010-07-19 10:18:06
Autor: precz z PO
Bogdan Idzikowski pisze:
Do obrońców krzyża spod Pałacu Prezydenckiego dołączyli jego przeciwnicy.

Sądzisz że ludzie nie potrafią samodzielnie czytać internetowych
wiadomości, dlatego głupki z PO muszą to sobie na wzajem podsuwać
pod nos? Już po wyborach, nie dają wam wolnego na okres wakacji?

Data: 2010-07-19 15:55:54
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski napisał na pl.soc.polityka:

[...]
"nielegalnie" umieszczony krzyż i młodzież nawołująca do anarchii.
przynajmniej tak odczytałem rysunek na dole strony: butelka z benzyną+Sejm=
Sejm w płomieniach.

Data: 2010-07-19 16:26:03
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c444e6a$1news.home.net.pl...
Do obrońców krzyża spod Pałacu Prezydenckiego dołączyli jego przeciwnicy. Właśnie rozbili tam swoje stanowisko, na którym zbierają podpisy za usunięciem krzyża.

Ty jesteś anarchistą że ich wspierasz?
PO-wcy posługują się anarchistami?
Jeśli to prawda to by oznaczało, że PO współpracuje z radykalna lewicą.
Zdumiewające.

Data: 2010-07-19 07:30:00
Autor: Pistacjusz
On 19 Lip, 16:26, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c444e6a$1news.home.net.pl...

> [...]

PO-wcy posługują się anarchistami?
Jeśli to prawda to by oznaczało, że PO współpracuje z radykalna lewicą.

Na dodatek władze miasta łamię prawo bo pozwalają na nierlegalne
demonstracje.

Data: 2010-07-19 17:14:47
Autor: bolek

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7f3afbe-241c-4578-847f-19728ff3ea60x21g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

Zdumiewające.

Na dodatek władze miasta łamię prawo bo pozwalają na nierlegalne

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A to w Warszawce jest coś takiego jak władza ?
Ja myślałem że tylko bufetowa.

bolek

Data: 2010-07-19 17:16:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c446beb$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

demonstracje.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A to w Warszawce jest coś takiego jak władza ?

Ty myślisz?

Data: 2010-07-19 17:18:10
Autor: u2
Pikieta pod Pałacem Prezydenckim: usunąć krzyż
A to w Warszawce jest coś takiego jak władza ?
Ja myślałem że tylko bufetowa.

Ty myślisz?

Jest kilku żulików na stanowiskach burmistrzów, którzy robią byznesy
kosztem mieszkańców.

Data: 2010-07-19 18:07:27
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c446cb5$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie mów tego głośno, Bogdan się załamie.

bolek

Data: 2010-07-19 18:10:47
Autor: u2
W dniu 2010-07-19 18:07, bolek pisze:
[...]

Pisałem już o samowoli burmistrza Śródmieścia w sprawie Złotej 44. To
nie jest tylko pojedynczy przypadek.

Data: 2010-07-19 18:20:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c447843$0$17105$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie bardzo rozumiem dlaczego miałbym się załamać. Jeśli wiecie coś o popełnieniu przestępstwa to macie obywatelski obowiązek donieść odpowiednim władzom.
A pierdolenie trzy po trzy na grupie dyskusyjnej pomoże tyle, co umarłemu kadzidło.

Data: 2010-07-19 18:22:11
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c447b44$1news.home.net.pl...

[...]

Wolę umrzeć w łóżku.

Data: 2010-07-19 18:24:03
Autor: u2
Pikieta pod Pałacem Prezydenckim: usunąć krzyż
W dniu 2010-07-19 18:22, bolek pisze:
Wolę umrzeć w łóżku.

Mogą ciebie otruć jak Litwinienkę i też umrzesz w łóżku :)

Pikieta pod Pałacem Prezydenckim: usunąć krzyż