Piknik Lotniczy - Goerlitz, DE

Data: 2011-05-15 16:44:38
Autor: gobo
Piknik Lotniczy - Goerlitz, DE
Hej,
Dziś kończy się Międzynarodowy Piknik Lotniczy w Goerlitz, w Niemczech tuż przy granicy z Polską.
Jako, że mieszkam w Zgorzelcu doszedłem do wniosku, że grzechem byłoby się tam nie wybrać. Wraz z garścią znajomych około 10 zjawiliśmy się na lotnisku. Powiem jedno: warto było.
Swobodny dostęp do wszystkiego co lata, możliwość przelotów turystycznych, dobre lokalne piwo z Browaru Landeskrone.
Co kilka minut coś startowało: szybowce z wyciągarki lub ciągane Wilgą, Cesny, motolotnie lub żyrokopter:).
Ogólnie dzień był intensywny, bo zaczęliśmy go Rajdem Oldtimerów w Goerlitz, a po jego starcie przenieśliśmy się na lotnisko.
Niezdecydowanym za rok polecam imprezę - świetna okazja do rozmów z pilotami, oglądania sprzętu, przelotu turystycznego i napicia się dobrego piwa:) Oczywiście wstęp za free.

Jeśli ktoś specjalnie przyjeżdża z daleka, to fajnie jest połączyć tak jak i my te dwie imprezy.

Kilka fotek:
Oldtimery: http://tinyurl.com/oldtimery

Lotnisko: http://tinyurl.com/latajace

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2011-05-15 20:34:15
Autor: Tytus
Piknik Lotniczy - Goerlitz, DE
Jako, ¿e mieszkam w Zgorzelcu doszed³em do wniosku, ¿e grzechem by³oby

czy jak by co mo¿na przekimaæ z partnerem u Ciebie?

jk

Data: 2011-05-16 14:35:41
Autor: J.F.
Piknik Lotniczy - Goerlitz, DE
Użytkownik "gobo" <gobo007@poczta.onet.pl> napisał w
Dziś kończy się Międzynarodowy Piknik Lotniczy w Goerlitz, w Niemczech tuż przy granicy z Polską.

Hej - na przyszlosc to pisz takie rzeczy z tygodniowym wyprzedzeniem, a nie bylem, widzialem, zazdrosccie :-P

J.

Data: 2011-05-16 17:19:20
Autor: gobo
Piknik Lotniczy - Goerlitz, DE
Oczywiście tak zrobię - ja sam dowiedziałem się w ostatnim momencie:(

Piknik Lotniczy - Goerlitz, DE